Ik zit ook te kijken ja, zouden ze veel meer moeten doen, dit soort dingen. gebruik die zendtijd nou gewoon. Bied nou eens meer dan live de eredivisie en wat club TV. Dan trek je echt veel meer klanten lijkt me.quote:
Laat lekker gaan joh. Die post zegt meer over hem dan over desbetreffendenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:03 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb alles over voor mijn club, het grootste deel van mijn geld, groot deel van mijn tijd, maar ben ik dan meteen maar niet intelligent? Ik doe gewoon een goeie opleiding, heb een normaal leven en een leuke vriendin, ondanks Ajax..
En als je zowiezo niet normaal kan typen, dán ben je niet bijster intelligent
²
Dat denkniveau is over het algemeen WO-gerelateerd. Nou pats ik daar niet graag mee, maar jij vraagt er zelf om. Dus specificeer het maar jongen..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Omdat dat allemaal mensen zijn met hetzelfde denkniveau. Zal dat niveau verder maar niet specificeren..
Precies. Wel leuk om te zien wat er bij andere clubs aan talent rond looptquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zit ook te kijken ja, zouden ze veel meer moeten doen, dit soort dingen. gebruik die zendtijd nou gewoon. Bied nou eens meer dan live de eredivisie en wat club TV. Dan trek je echt veel meer klanten lijkt me.
Tering, dan ben ik best slimquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:05 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat denkniveau is over het algemeen WO-gerelateerd. Nou pats ik daar niet graag mee, maar jij vraagt er zelf om. Dus specificeer het maar jongen..
Wat jij nu dus eigenlijk zegt: (bijna) iedereen die hart voor zijn club heeft en zijn club volgt waar ze ook gaan, dat is een hooligan. Vent, laat je nakijkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Denthemen, bedankt voor je betoog. Alleen sterkt mij dit alleen maar, je bent nl. de uitzondering die de regel bevestigd. Ik ben blij dat je je zaakjes goed op orde hebt en dat je een (vrij) sensuele vriendin hebt, maar juist jij zou moeten weten dat het merendeel van die hooligan gastjes niets bijdragen aan de kenniseconomie.²
Ga er nou niet op in.... *zucht*quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat jij nu dus eigenlijk zegt: (bijna) iedereen die hart voor zijn club heeft en zijn club volgt waar ze ook gaan, dat is een hooligan. Vent, laat je nakijken
Inderdaad, op Maandagavond kunnen ze best een wedstrijd van de jeugd uitzenden, de jeugd heeft de toekomstquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Precies. Wel leuk om te zien wat er bij andere clubs aan talent rond loopt
Er is een verschil tussen hart voor je club en de club uitroepen tot religie.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:57 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Niveautje hart voor je club. Maar het is zo zinloos om zo'n discussie te voeren met iemand die dat gevoel niet kent.
Neen, dit zeg ik nergens. Ik vrees dat we langs elkaar heen teksten, laat ik mijn verhaal kracht bijzetten met (verfijnd) videomateriaal:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat jij nu dus eigenlijk zegt: (bijna) iedereen die hart voor zijn club heeft en zijn club volgt waar ze ook gaan, dat is een hooligan. Vent, laat je nakijken
Dit dus.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen hart voor je club en de club uitroepen tot religie.
WO-gerelateerd, flikker toch op joh. Dat geloof je toch zelf nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:05 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat denkniveau is over het algemeen WO-gerelateerd. Nou pats ik daar niet graag mee, maar jij vraagt er zelf om. Dus specificeer het maar jongen..
Voor jou is psv waarschijnlijk één keer per week 90 minuten voetballen. Waarschijnlijk kijk jij zondagavond rond kwart voor 7 eens op teletekst.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen hart voor je club en de club uitroepen tot religie.
Ik wel, die willen gewoon lekker naar hún club kijken ipv bij die zuurpruimen te staan die denken dat ze "de ziel" van Ajax zijnquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kun jij niet lezen? Er staat toch dat die droeftoeters die persé de eerste helft naar binnen willen (ik kan geen enkele reden verzinnen, maar goed) via een andere ingang naar binnen kunnen. Maar de Zuidzijde blijft leeg!
Laat ik dat ook doen:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, dit zeg ik nergens. Ik vrees dat we langs elkaar heen teksten, laat ik mijn verhaal kracht bijzetten met (verfijnd) videomateriaal:²
Kun je aan zijn (vrij) verfijnde accent niet horen dat deze bonk intelligentie uit Rotterdam komt en (door intelligente als personen waar bevonden) het vrij aannemelijk is dat deze persoon voor Feyenoord isquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, dit zeg ik nergens. Ik vrees dat we langs elkaar heen teksten, laat ik mijn verhaal kracht bijzetten met (verfijnd) videomateriaal:²
Ik heb al 15 jaar een seizoenskaart bij PSV kerel, ik snap echt wel wat clubliefde isquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Voor jou is psv waarschijnlijk één keer per week 90 minuten voetballen. Waarschijnlijk kijk jij zondagavond rond kwart voor 7 eens op teletekst.
"Hee, we hebben met 6-2 gewonnen van Ajax. Joepie. Snel fok opstarten en het in mijn sign zetten. Kan ik lekker die ellendige Ajacieden met die grote mond uitlachen."
Tja, als je zo het voetbal volgt, dan zul je het inderdaad niet snel snappen. Maakt ook niet uit hoor, ieder zijn eigen beleving. Maar veroordeel het dan ook niet. Dat doen wij ook niet bij jou
Jij laat met deze reactie in ieder geval zien, dat jij ver onder het niveau van de "Capuchonnetjes" zitquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:11 schreef De_kromme het volgende:
[..]
WO-gerelateerd, flikker toch op joh. Dat geloof je toch zelf niet
Nah ja, je hebt ook gelijk. Ik zit er al 2 maanden niet meer en mn maten zijn ook gewoon denkbeeldigquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:11 schreef De_kromme het volgende:
[..]
WO-gerelateerd, flikker toch op joh. Dat geloof je toch zelf niet
Het is capusjonnies, *zucht*, je verpest de woordgrap!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij laat met deze reactie in ieder geval zien, dat jij ver onder het niveau van de "Capuchonnetjes" zit![]()
Wat ben jij dom zeg
Mooi filmpje inderdaad. Dit is echt clubliefde, ik krijg echter wel een sektarisch gevoel.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Laat ik dat ook doen:
4-1 achter op dat moment
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:14 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah ja, je hebt ook gelijk. Ik zit er al 2 maanden niet meer en mn maten zijn ook gewoon denkbeeldig
Nee, dat is het bord voor mn hoofd.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is toch een foto van je beste maat ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |