Ketel sinds gisteren stuk, gebeld rond een uur of half 10 's morgens toen ik dat constateerde.
"Ja meneer, wij sturen voor 17.00 uur een monteur langs, wij kunnen geen indicatie geven van hoe laat, dat hangt van de klussen af die momenteel uitgevoerd worden"
Okay, wachten dus.
En wachten.
En wachten...
En nog langer wachten...
17.00 uur is d'r nog steeds niemand, dus ik bellen van "Waar blijft die monteur?". "Oh meneer, ik geloof dat d'r een fout in het systeem heeft plaatsgevonden, er staat wel een notitie bij uw adres, maar we kunnen nu niemand sturen".
"Okay, kan ik er op rekenen dat er morgen een monteur langs komt? Ik vind het namelijk hoogst vervelend dat ik geen warm water heb".
"Uiteraard meneer, voor 12.00 uur zal er een monteur bij u langs komen".
Okay, wekker zetten en wachten dus.
En wachten.
En wachten...
En nog langer wachten...
12.00 uur is d'r nog steeds niemand, dus ik bellen van "Waar blijft die monteur?". "Oh meneer, ik geloof dat d'r een fout in het systeem heeft plaatsgevonden, er staat wel een no..." "Ja dat weet ik allemaal wel, ik zit verdomme al uren te wachten op een monteur, en kan mijn eigen dingen buitenshuis niet eens meer doen omdat ik alleen woon en er niemand anders open kan doen, dus schiet nou eens op met die monteur."
"Vandaag voor 17.00 uur zal er een monteur komen, ik zal straks iemand bellen dat er nog iemand bij u langs moet komen."
En nu is 't fucking 16.15 uur geweest, en is d'r nog steeds niemand.
Klacht: Breman komt afspraken niet na.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:Xeb heeft altijd gelijk, Staal