Dus jij vind ook dat het inderdaad vrijpostig is en niet alleen maar een moderner communicatiemiddel?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:13 schreef HassieBassie het volgende:
Wat is er mis met vrijpostig zijn? Als je niet geinterresseerd bent meld je dat, en daarmee is het klaar. Waarom maak je hier een punt van?
Samenvatting: ik vertaal wat mailtjes voor iemand anders, waar ik al niet echt veel zin in heb, maar goed, je moet wat over hebben voor je medemens.quote:
Natuurlijk is het vrijpostig. Bij twijfel vraag je je gewoon af: 'Zou hij dit ook aan een man voorstellen?'quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:15 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dus jij vind ook dat het inderdaad vrijpostig is en niet alleen maar een moderner communicatiemiddel?
Jij bent de slimste thuis zeker he?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:19 schreef MoneyTalks het volgende:
TS is allochtoon maak ik op uit de schrijfstijl.
Dat is correct, haphapquote:
Dacht ik dus ook, totdat ik mensen sprak, die van mening zijn dat hij dit vast een makkelijkere manier vindt om te communiceren. En dat ik mee moet gaan met de tijd. Zo vreemd vond niemand het eigenlijk, tot mijn verbazing.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:19 schreef Florian_ het volgende:
Dit kun je toch zelf ook wel bedenken? Waarom zou je cammen met een stel Turken die je niet kent?
Laat het je buurvrouw lekker zelf oplossen.
lijkt me ook niet nodig, ze hebben eigenlijk niets met jou te makenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:18 schreef Min-e het volgende:
[..]
Samenvatting: ik vertaal wat mailtjes voor iemand anders, waar ik al niet echt veel zin in heb, maar goed, je moet wat over hebben voor je medemens.
Nu wil de partij die deze mails ontvangt, contact opnemen via een webcam.
Totaal onnodig mijns inziens.
Dat deed ik tot nu toe. Maar hij vraagt, blijkbaar heeft hij mij togevoegd aan zijn contacten, "is het mogelijk om contact te hebben via een webcam?"quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:29 schreef bakayarou het volgende:
Je hoeft toch alleen te vertalen?
Of vraagt hij direct aan jou of jij wil cammen?
ik denk dat de man gewoon graag wil zien met wie hij te maken heeft. hoe weet hij anders of je neukbaar bent?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:32 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dat deed ik tot nu toe. Maar hij vraagt, blijkbaar heeft hij mij togevoegd aan zijn contacten, "is het mogelijk om contact te hebben via een webcam?"
Nu zal hij misschien het een en ander te vragen hebben aan mij, denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |