quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:23 schreef easyphp het volgende:
Je kent ze wel van die lui die het grappig vinden om leuk te doen over de 2de wereld oorlog,9/11, de slavernij allemaal dingen waar niks grappigs aan is. Nu slaan ze weer toe met hun volkse humor. Over het koniginggendag incident.
Klacht: "mensen" die het grappig vinden leuk te doen over verschrikkelijke gebeurtenissen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zolang ze niet te ver gaan vind ik dat je daar best grapjes over kan maken als het al een tijd terug is.
Ik vind het incident van vorige week donderdag nog redelijke vers. Ondanks dat ik ondertussen wel helemaal klaar ben met alle berichten erover.Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:24 schreef Kopbal het volgende:
Haha, in die slavenboten vroeger joh. Zag het zwart van de mensen
Die humor is wel on nodig schokkend en kwetsend,quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:29 schreef DeWaasheid het volgende:
Humor is een manier van verwerken, zolang het niet onnodig schokkend is, is er niks aan de hand (en voegt het zelfs toe).
Onterechte klacht
Slotje
Ik ben net iets te laat met de quote, snelle edit! goed gedaan.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:29 schreef easyphp het volgende:
[..]
Die humor is wel on nodig schokkend en kwetsend,
Dan mag er dus uiteindelijk niets meer, omdat er altijd wel iemand is die zich gekwetst voelt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:29 schreef easyphp het volgende:
[..]
Die humor is wel on nodig schokkend en kwetsend,
Wil je dat 'ie ingekopt wordt?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:23 schreef easyphp het volgende:
Je kent ze wel van die lui die het grappig vinden om leuk te doen over de slavernij
(...)
Ik hoop dat die lui zelf eens zoiets meemaken[/spoiler]
Ik moest bijna lachenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:32 schreef zoalshetis het volgende:
ts, wat is een jood in een roeiboot midden op zee?
nog niet uitgeroeid.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:32 schreef zoalshetis het volgende:
ts, wat is een jood in een roeiboot midden op zee?
nog niet uitgeroeid.
Heb jij mijn Suzuki Swift gezien... of moet ik even Apeldoorn bellen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |