Voor straf mond spoelen met groene zeep.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Voor straf mond spoelen met groene zeep.
Ja. nog nooit van gehoord.quote:
Winamp bestaat al sinds 1997 en had op September 2006 57 miljoen gebruikers wereldwijd.quote:
shiiit had ik dit topic maar eerder aangemaakt.. ik heb de iPod nu al gewist en opnieuw gesynchroniseerd..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:42 schreef Agiath het volgende:
Oke TS misschien helpt dit, ik heb het ook een keer gehad.
Soms 'erkent' itunes niet dat er muziek op staat, maar staat het nog wel degelijk op je ipod.
Dan moet je even je ipod via windows explorer openen en kijken of ie nog vol staat.
Staat ie nog vol dan staat je muziek erop, dat staat dan allemaal in hele rare mapjes met bestandsnamen als XIFIDIF oid. Dat is een beveiliging van apple.
Al deze mapjes kopieer je even je harde schijf.
Daarna maak je echt je ipod helemaal leeg, defragmentatie, opnieuw installeren , itunes opnieuw erop.
Dan gooi je gewoon al die rare mapjes op je ipod via itunes
Itunes herkent de rare bestansnamen nu wel als de juiste nummers (het kijkt naar ID3 tags) en al je muziek stond erop zoals eerst.
QFT!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:40 schreef Siniti het volgende:
[..]
Winamp bestaat al sinds 1997 en had op September 2006 57 miljoen gebruikers wereldwijd.
Dat jij er niet van gehoord hebt zegt meer over jouw dan over Winamp.
Mensen die hun eigen muziek niet superieur achten en niet gaan bashenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ben blij dat dit topic weer een verrassende wending heeft genomen
KLB-ers die bashen omdat ze zelf iets tekort komen
Hardcore
Ook. Wat dat betreft ben ik het wel met DJ Jean eens: Je moet elke smaak kunnen waarderen en accepteren, als je het van een ander maar niet afzeikt om je er beter door te voelenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:04 schreef julian6 het volgende:
[..]
Mensen die hun eigen muziek niet superieur achten en niet gaan bashen
LOL, 57 mln user op 2.3 miljard internetters.....is dus niets....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:40 schreef Siniti het volgende:
[..]
Winamp bestaat al sinds 1997 en had op September 2006 57 miljoen gebruikers wereldwijd.
Dat jij er niet van gehoord hebt zegt meer over jouw dan over Winamp.
Ben je het er ook mee eens dat hij de Master of the wheels of steel is?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ook. Wat dat betreft ben ik het wel met DJ Jean eens: Je moet elke smaak kunnen waarderen en accepteren, als je het van een ander maar niet afzeikt om je er beter door te voelen
Het was in September 2006, toen er nog 322,885,426 internetters warenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:09 schreef The.Apple het volgende:
[..]
LOL, 57 mln user op 2.3 miljard internetters.....is dus niets....
dus in 2006 waren en 10 landen op internet?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:15 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het was in September 2006, toen er nog 322,885,426 internetters waren
bron
Oh zie ik nu pasquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:17 schreef The.Apple het volgende:
[..]
dus in 2006 waren en 10 landen op internet?
volgens jou bron???
Fail
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ben je het er ook mee eens dat hij de Master of the wheels of steel is?![]()
![]()
Nogmaals fail,quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Oh zie ik nu pasDat neemt echter niet weg dat 57 miljoen een significant aantal is
Heb jij dan een mooie bron waarin staat dat op september 2006 2,1 miljard internetters waren?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:21 schreef The.Apple het volgende:
[..]
Nogmaals fail,
significantie word bepaalt door de hoeveelheid van de totale groep, niet door een getal alleen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |