Het werkt inderdaad alles behalve ideaal.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:06 schreef TheDenialTwist het volgende:
Itunes is ook echt het meest gebruiksonvriendelijke programma ooit
En als wij hardcore liefhebbers dat nou leuk vinden, wat maakt dat dan nou weer uit?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet ergens wat vanaf te weten om te concluderen dat de variatie minimaal is.
Niks. Waarom zou dat iets uit moeten maken?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:13 schreef julian6 het volgende:
[..]
En als wij hardcore liefhebbers dat nou leuk vinden, wat maakt dat dan nou weer uit?
Dat mensen de muziek altijd afkraken terwijl ze enkel wat youtube filmpjes hebben bekeken getiteld "ANGERFIST MOH HAKKUH HOLLAND" en dan denken een welgevormde mening over de muziek te hebben. Daar stoor ik mij aan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niks. Waarom zou dat iets uit moeten maken?
Oké, dat vroeg ik niet.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:18 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat mensen de muziek altijd afkraken terwijl ze enkel wat youtube filmpjes hebben bekeken getiteld "ANGERFIST MOH HAKKUH" en dan denken een welgevormde mening over de muziek te hebben. Daar stoor ik mij aan.
quote:
Aangezien jij erover begintquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niks. Waarom zou dat iets uit moeten maken?
QFT.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:02 schreef wise het volgende:
Itunes!!!!!!!!!!!!!!!!!1
![]()
![]()
gebruik gewoon winamp met ipod plugin
Nee, want zand = zand, auto's zijn auto's & muziek = muziekquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:09 schreef TC03 het volgende:
Je hoeft ook niet ergens wat vanaf te weten om te concluderen dat de variatie minimaal is.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tsja wat zou je anders kunnen gebruiken dan? Neem aan dat je dan geen afspeellijsten meer kan maken en er geen nieuwe nummers bij Onlangs afgespeeld/25 meest afgespeelde komen te staan?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:02 schreef Rasing het volgende:
[..]
QFT.
Itunes heeft mij ook eens zoiets geflikt, ik gebruik het niet meer.
Waarom mensen iets anders dan winamp gebruiken, is mij een raadsel
Ongeacht hoe noob TS is ongevraagd je speler leeggooien vind ik ronduit belachelijk.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niks mis met een iPod.
Dat TS er niet mee om kan gaan wil niet zeggen dat het brak ding is.
Een constructieve post in KLBquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:42 schreef Agiath het volgende:
Oke TS misschien helpt dit, ik heb het ook een keer gehad.
Soms 'erkent' itunes niet dat er muziek op staat, maar staat het nog wel degelijk op je ipod.
Dan moet je even je ipod via windows explorer openen en kijken of ie nog vol staat.
Staat ie nog vol dan staat je muziek erop, dat staat dan allemaal in hele rare mapjes met bestandsnamen als XIFIDIF oid. Dat is een beveiliging van apple.
Al deze mapjes kopieer je even je harde schijf.
Daarna maak je echt je ipod helemaal leeg, defragmentatie, opnieuw installeren , itunes opnieuw erop.
Dan gooi je gewoon al die rare mapjes op je ipod via itunes
Itunes herkent de rare bestansnamen nu wel als de juiste nummers (het kijkt naar ID3 tags) en al je muziek stond erop zoals eerst.
Winamp met de ml_ipod plugin. Volgens mij zitten de opties die je noemt er wel in, maar dat zou je even moeten uitproberen, ik heb het hier niet bij de hand.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:17 schreef julian6 het volgende:
[..]
Tsja wat zou je anders kunnen gebruiken dan? Neem aan dat je dan geen afspeellijsten meer kan maken en er geen nieuwe nummers bij Onlangs afgespeeld/25 meest afgespeelde komen te staan?
Omdat het gewoon doet wat het moet doen en niet iedereen een nerdje is dat een ander progama gaat zoeken?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:02 schreef Rasing het volgende:
[..]
QFT.
Itunes heeft mij ook eens zoiets geflikt, ik gebruik het niet meer.
Waarom mensen iets anders dan winamp gebruiken, is mij een raadsel
Want Winamp is zo obscuurquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:11 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Omdat het gewoon doet wat het moet doen en niet iedereen een nerdje is dat een ander progama gaat zoeken?
Hier stopte ik met lezen..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:57 schreef julian6 het volgende:
Ik kon dus een tijdje mijn iPod niet synchroniseren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |