Ik repareer hem zelf en heb de hd bij de hand. Als de nummers weg zijn spring ik uit 't raamquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:00 schreef Banzaiaap het volgende:
Haha en dan blijkt dat al je nummers na die reparatie nog weg zijn ook zeker.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:00 schreef Salatrel het volgende:
hardcoreZe zijn in gesprek op het moment. Ga maar kijken bij Thunderdome 23/5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe ik zeker de volgende keer.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:00 schreef Netsplitter het volgende:
Eigen schuld dikke bult.
Is normal behaviore van iTunes.
Moet je ook maar een backup maken van je shit.
quote:
Ik zweer bij iPod. Relaxtste muziekspeler die ooit heb gehad. Afgezien van iTunes.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:08 schreef Schokbreker het volgende:
Gebruik dan ook een normale MP3 speler..
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:24 schreef Danny_Ramone het volgende:
Handig, zo'n nieuwe functie op de Ipod. Wist kutmuziek nu automatisch.
![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:08 schreef Schokbreker het volgende:
Gebruik dan ook een normale MP3 speler..
Hardstylequote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:43 schreef yosander het volgende:
Heb hier nog wel 50GB Hardstyle en Hardcore voor je liggen.
en jij vind dat niet om van te kotsen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:00 schreef Netsplitter het volgende:
Is normal behaviore van iTunes.
Zeker wel, maar weegt op tegen het gebruiksgemak van de iPod.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:22 schreef Convergence het volgende:
[..]
en jij vind dat niet om van te kotsen?
Tuurlijk niet, want als Steve Jobs het zo heeft bedacht dan is het Goed.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:22 schreef Convergence het volgende:
[..]
en jij vind dat niet om van te kotsen?
Niks mis met Hardstylequote:
Alsof jij er ook maar iets van weetquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:40 schreef Siniti het volgende:
20 Gb aan hardcore
Alsof die nummers ook maar enigszins anders klinken
PARTY MOTHERFUCKERZquote:
LOL,quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:57 schreef julian6 het volgende:
Laatst was mijn laptop stukgegaan waar TS z'n complete muziekverzameling opstond. Ik kon dus een tijdje mijn iPod niet synchroniseren.
Nu wil ik net een paar leipe enzyme nummertjes erop gooien dus ik sluit dat ding aan op een andere PC. Ik kies annuleren bij die melding of ik de ipod wil wissen en kies muziek handmatig beheren. Vervolgens sleep ik die paar nummers naar de iPod en wat zie ik godverdegodverOpeens staat er geen enkel nummer meer op, ik haal die ipod los en kijk bij muziek "Geen Muziek" kijk ik bij afspeellijsten "Geen afspeellijsten"
![]()
kanker tering daar gaat 20gb aan hardcore en 5gb aan films naar de knoppen. En dat net nu op ik op het punt sta om op vakantie te gaan en 10 uur in een bus moet zitten
![]()
klacht: itunes die alle muziek van ipod gooit waardoor ik nu wekenlang moet wachten tot mijn laptop is gerepareerd terwijl ik net op vakantie ga
Dat hij 50 gb aan 3FM-opnames is kwijtgeraakt.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:27 schreef zomgmoz het volgende:
vraag is natuurlijk: welke muziekgenre had TS neer moeten zetten opdat hij niet gebashed werd?
Ga nou niet het tegendeel proberen te bewijzen, je weet toch wel dat dat niet lukt.quote:
Doe ik ook helemaal niet want dat heeft helemaal geen zin. Ik zeg alleen dat de meeste anti-hardcore mensen er vaak helemaal niets vanaf weten.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ga nou niet het tegendeel proberen te bewijzen, je weet toch wel dat dat niet lukt.
Je hoeft ook niet ergens wat vanaf te weten om te concluderen dat de variatie minimaal is.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:09 schreef julian6 het volgende:
[..]
Doe ik ook helemaal niet want dat heeft helemaal geen zin. Ik zeg alleen dat de meeste anti-hardcore mensen er vaak helemaal niets vanaf weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |