SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:00 schreef Salatrel het volgende:
hardcorein gesprek zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niks mis met een iPod.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:08 schreef Schokbreker het volgende:
Gebruik dan ook een normale MP3 speler..
Dat is waar.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niks mis met een iPod.
Dat TS er niet mee om kan gaan wil niet zeggen dat het brak ding is.
Ja man, het is nogal faal als je een laptop hebt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:14 schreef jitzzzze het volgende:
20GB aan hardcore
iPod
Laptop
Conclusie: TS faalt over de gehele linie.
Kortom niks mis met die iPod.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:57 schreef julian6 het volgende:
Laatst was mijn laptop stukgegaan waar TS z'n complete muziekverzameling opstond. Ik kon dus een tijdje mijn iPod niet synchroniseren.
Nu wil ik net een paar leipe enzyme nummertjes erop gooien dus ik sluit dat ding aan op een andere PC. Ik kies annuleren bij die melding of ik de ipod wil wissen en kies muziek handmatig beheren. Vervolgens sleep ik die paar nummers naar de iPod en wat zie ik godverdegodverOpeens staat er geen enkel nummer meer op, ik haal die ipod los en kijk bij muziek "Geen Muziek" kijk ik bij afspeellijsten "Geen afspeellijsten"
![]()
kanker tering daar gaat 20gb aan hardcore en 5gb aan films naar de knoppen. En dat net nu op ik op het punt sta om op vakantie te gaan en 10 uur in een bus moet zitten
![]()
klacht: itunes die alle muziek van ipod gooit waardoor ik nu wekenlang moet wachten tot mijn laptop is gerepareerd terwijl ik net op vakantie ga
Waar bemoei jij je mee, schandvlek?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja man, het is nogal faal als je een laptop hebt.
Ga huilen, je bent niet grappig.
Ja, normal behaviore.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:00 schreef Netsplitter het volgende:
Eigen schuld dikke bult.
Is normal behaviore van iTunes.
Moet je ook maar een backup maken van je shit.
Ik repareer hem zelf en heb de hd bij de hand. Als de nummers weg zijn spring ik uit 't raamquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:00 schreef Banzaiaap het volgende:
Haha en dan blijkt dat al je nummers na die reparatie nog weg zijn ook zeker.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:00 schreef Salatrel het volgende:
hardcoreZe zijn in gesprek op het moment. Ga maar kijken bij Thunderdome 23/5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe ik zeker de volgende keer.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:00 schreef Netsplitter het volgende:
Eigen schuld dikke bult.
Moet je ook maar een backup maken van je shit.
quote:
Ik zweer bij iPod. Relaxtste muziekspeler die ooit heb gehad. Afgezien van iTunes.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:08 schreef Schokbreker het volgende:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:24 schreef Danny_Ramone het volgende:
Handig, zo'n nieuwe functie op de Ipod. Wist kutmuziek nu automatisch.
![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:08 schreef Schokbreker het volgende:
Hardstylequote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:43 schreef yosander het volgende:
Heb hier nog wel 50GB Hardstyle en Hardcore voor je liggen.
en jij vind dat niet om van te kotsen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:00 schreef Netsplitter het volgende:
Zeker wel, maar weegt op tegen het gebruiksgemak van de iPod.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:22 schreef Convergence het volgende:
[..]
en jij vind dat niet om van te kotsen?
Tuurlijk niet, want als Steve Jobs het zo heeft bedacht dan is het Goed.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:22 schreef Convergence het volgende:
[..]
en jij vind dat niet om van te kotsen?
Niks mis met Hardstylequote:
Alsof jij er ook maar iets van weetquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:40 schreef Siniti het volgende:
20 Gb aan hardcore
Alsof die nummers ook maar enigszins anders klinken
PARTY MOTHERFUCKERZquote:
LOL,quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:57 schreef julian6 het volgende:
Laatst was mijn laptop stukgegaan waar TS z'n complete muziekverzameling opstond. Ik kon dus een tijdje mijn iPod niet synchroniseren.
Nu wil ik net een paar leipe enzyme nummertjes erop gooien dus ik sluit dat ding aan op een andere PC. Ik kies annuleren bij die melding of ik de ipod wil wissen en kies muziek handmatig beheren. Vervolgens sleep ik die paar nummers naar de iPod en wat zie ik godverdegodverOpeens staat er geen enkel nummer meer op, ik haal die ipod los en kijk bij muziek "Geen Muziek" kijk ik bij afspeellijsten "Geen afspeellijsten"
![]()
kanker tering daar gaat 20gb aan hardcore en 5gb aan films naar de knoppen. En dat net nu op ik op het punt sta om op vakantie te gaan en 10 uur in een bus moet zitten
![]()
klacht: itunes die alle muziek van ipod gooit waardoor ik nu wekenlang moet wachten tot mijn laptop is gerepareerd terwijl ik net op vakantie ga
Dat hij 50 gb aan 3FM-opnames is kwijtgeraakt.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:27 schreef zomgmoz het volgende:
vraag is natuurlijk: welke muziekgenre had TS neer moeten zetten opdat hij niet gebashed werd?
Ga nou niet het tegendeel proberen te bewijzen, je weet toch wel dat dat niet lukt.quote:
Doe ik ook helemaal niet want dat heeft helemaal geen zin. Ik zeg alleen dat de meeste anti-hardcore mensen er vaak helemaal niets vanaf weten.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ga nou niet het tegendeel proberen te bewijzen, je weet toch wel dat dat niet lukt.
Je hoeft ook niet ergens wat vanaf te weten om te concluderen dat de variatie minimaal is.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:09 schreef julian6 het volgende:
[..]
Doe ik ook helemaal niet want dat heeft helemaal geen zin. Ik zeg alleen dat de meeste anti-hardcore mensen er vaak helemaal niets vanaf weten.
Het werkt inderdaad alles behalve ideaal.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:06 schreef TheDenialTwist het volgende:
Itunes is ook echt het meest gebruiksonvriendelijke programma ooit
En als wij hardcore liefhebbers dat nou leuk vinden, wat maakt dat dan nou weer uit?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet ergens wat vanaf te weten om te concluderen dat de variatie minimaal is.
Niks. Waarom zou dat iets uit moeten maken?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:13 schreef julian6 het volgende:
[..]
En als wij hardcore liefhebbers dat nou leuk vinden, wat maakt dat dan nou weer uit?
Dat mensen de muziek altijd afkraken terwijl ze enkel wat youtube filmpjes hebben bekeken getiteld "ANGERFIST MOH HAKKUH HOLLAND" en dan denken een welgevormde mening over de muziek te hebben. Daar stoor ik mij aan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niks. Waarom zou dat iets uit moeten maken?
Oké, dat vroeg ik niet.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:18 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat mensen de muziek altijd afkraken terwijl ze enkel wat youtube filmpjes hebben bekeken getiteld "ANGERFIST MOH HAKKUH" en dan denken een welgevormde mening over de muziek te hebben. Daar stoor ik mij aan.
quote:
Aangezien jij erover begintquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niks. Waarom zou dat iets uit moeten maken?
QFT.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:02 schreef wise het volgende:
Itunes!!!!!!!!!!!!!!!!!1
![]()
![]()
gebruik gewoon winamp met ipod plugin
Nee, want zand = zand, auto's zijn auto's & muziek = muziekquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:09 schreef TC03 het volgende:
Je hoeft ook niet ergens wat vanaf te weten om te concluderen dat de variatie minimaal is.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tsja wat zou je anders kunnen gebruiken dan? Neem aan dat je dan geen afspeellijsten meer kan maken en er geen nieuwe nummers bij Onlangs afgespeeld/25 meest afgespeelde komen te staan?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:02 schreef Rasing het volgende:
[..]
QFT.
Itunes heeft mij ook eens zoiets geflikt, ik gebruik het niet meer.
Waarom mensen iets anders dan winamp gebruiken, is mij een raadsel
Ongeacht hoe noob TS is ongevraagd je speler leeggooien vind ik ronduit belachelijk.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niks mis met een iPod.
Dat TS er niet mee om kan gaan wil niet zeggen dat het brak ding is.
Een constructieve post in KLBquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:42 schreef Agiath het volgende:
Oke TS misschien helpt dit, ik heb het ook een keer gehad.
Soms 'erkent' itunes niet dat er muziek op staat, maar staat het nog wel degelijk op je ipod.
Dan moet je even je ipod via windows explorer openen en kijken of ie nog vol staat.
Staat ie nog vol dan staat je muziek erop, dat staat dan allemaal in hele rare mapjes met bestandsnamen als XIFIDIF oid. Dat is een beveiliging van apple.
Al deze mapjes kopieer je even je harde schijf.
Daarna maak je echt je ipod helemaal leeg, defragmentatie, opnieuw installeren , itunes opnieuw erop.
Dan gooi je gewoon al die rare mapjes op je ipod via itunes
Itunes herkent de rare bestansnamen nu wel als de juiste nummers (het kijkt naar ID3 tags) en al je muziek stond erop zoals eerst.
Winamp met de ml_ipod plugin. Volgens mij zitten de opties die je noemt er wel in, maar dat zou je even moeten uitproberen, ik heb het hier niet bij de hand.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:17 schreef julian6 het volgende:
[..]
Tsja wat zou je anders kunnen gebruiken dan? Neem aan dat je dan geen afspeellijsten meer kan maken en er geen nieuwe nummers bij Onlangs afgespeeld/25 meest afgespeelde komen te staan?
Omdat het gewoon doet wat het moet doen en niet iedereen een nerdje is dat een ander progama gaat zoeken?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:02 schreef Rasing het volgende:
[..]
QFT.
Itunes heeft mij ook eens zoiets geflikt, ik gebruik het niet meer.
Waarom mensen iets anders dan winamp gebruiken, is mij een raadsel
Want Winamp is zo obscuurquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:11 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Omdat het gewoon doet wat het moet doen en niet iedereen een nerdje is dat een ander progama gaat zoeken?
Hier stopte ik met lezen..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:57 schreef julian6 het volgende:
Ik kon dus een tijdje mijn iPod niet synchroniseren.
Voor straf mond spoelen met groene zeep.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Voor straf mond spoelen met groene zeep.
Ja. nog nooit van gehoord.quote:
Winamp bestaat al sinds 1997 en had op September 2006 57 miljoen gebruikers wereldwijd.quote:
shiiit had ik dit topic maar eerder aangemaakt.. ik heb de iPod nu al gewist en opnieuw gesynchroniseerd..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:42 schreef Agiath het volgende:
Oke TS misschien helpt dit, ik heb het ook een keer gehad.
Soms 'erkent' itunes niet dat er muziek op staat, maar staat het nog wel degelijk op je ipod.
Dan moet je even je ipod via windows explorer openen en kijken of ie nog vol staat.
Staat ie nog vol dan staat je muziek erop, dat staat dan allemaal in hele rare mapjes met bestandsnamen als XIFIDIF oid. Dat is een beveiliging van apple.
Al deze mapjes kopieer je even je harde schijf.
Daarna maak je echt je ipod helemaal leeg, defragmentatie, opnieuw installeren , itunes opnieuw erop.
Dan gooi je gewoon al die rare mapjes op je ipod via itunes
Itunes herkent de rare bestansnamen nu wel als de juiste nummers (het kijkt naar ID3 tags) en al je muziek stond erop zoals eerst.
QFT!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:40 schreef Siniti het volgende:
[..]
Winamp bestaat al sinds 1997 en had op September 2006 57 miljoen gebruikers wereldwijd.
Dat jij er niet van gehoord hebt zegt meer over jouw dan over Winamp.
Mensen die hun eigen muziek niet superieur achten en niet gaan bashenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ben blij dat dit topic weer een verrassende wending heeft genomen
KLB-ers die bashen omdat ze zelf iets tekort komen
Hardcore
Ook. Wat dat betreft ben ik het wel met DJ Jean eens: Je moet elke smaak kunnen waarderen en accepteren, als je het van een ander maar niet afzeikt om je er beter door te voelenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:04 schreef julian6 het volgende:
[..]
Mensen die hun eigen muziek niet superieur achten en niet gaan bashen
LOL, 57 mln user op 2.3 miljard internetters.....is dus niets....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:40 schreef Siniti het volgende:
[..]
Winamp bestaat al sinds 1997 en had op September 2006 57 miljoen gebruikers wereldwijd.
Dat jij er niet van gehoord hebt zegt meer over jouw dan over Winamp.
Ben je het er ook mee eens dat hij de Master of the wheels of steel is?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ook. Wat dat betreft ben ik het wel met DJ Jean eens: Je moet elke smaak kunnen waarderen en accepteren, als je het van een ander maar niet afzeikt om je er beter door te voelen
Het was in September 2006, toen er nog 322,885,426 internetters warenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:09 schreef The.Apple het volgende:
[..]
LOL, 57 mln user op 2.3 miljard internetters.....is dus niets....
dus in 2006 waren en 10 landen op internet?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:15 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het was in September 2006, toen er nog 322,885,426 internetters waren
bron
Oh zie ik nu pasquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:17 schreef The.Apple het volgende:
[..]
dus in 2006 waren en 10 landen op internet?
volgens jou bron???
Fail
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ben je het er ook mee eens dat hij de Master of the wheels of steel is?![]()
![]()
Nogmaals fail,quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Oh zie ik nu pasDat neemt echter niet weg dat 57 miljoen een significant aantal is
Heb jij dan een mooie bron waarin staat dat op september 2006 2,1 miljard internetters waren?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:21 schreef The.Apple het volgende:
[..]
Nogmaals fail,
significantie word bepaalt door de hoeveelheid van de totale groep, niet door een getal alleen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |