SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:00 schreef Salatrel het volgende:
hardcorein gesprek zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niks mis met een iPod.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:08 schreef Schokbreker het volgende:
Gebruik dan ook een normale MP3 speler..
Dat is waar.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niks mis met een iPod.
Dat TS er niet mee om kan gaan wil niet zeggen dat het brak ding is.
Ja man, het is nogal faal als je een laptop hebt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:14 schreef jitzzzze het volgende:
20GB aan hardcore
iPod
Laptop
Conclusie: TS faalt over de gehele linie.
Kortom niks mis met die iPod.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:57 schreef julian6 het volgende:
Laatst was mijn laptop stukgegaan waar TS z'n complete muziekverzameling opstond. Ik kon dus een tijdje mijn iPod niet synchroniseren.
Nu wil ik net een paar leipe enzyme nummertjes erop gooien dus ik sluit dat ding aan op een andere PC. Ik kies annuleren bij die melding of ik de ipod wil wissen en kies muziek handmatig beheren. Vervolgens sleep ik die paar nummers naar de iPod en wat zie ik godverdegodverOpeens staat er geen enkel nummer meer op, ik haal die ipod los en kijk bij muziek "Geen Muziek" kijk ik bij afspeellijsten "Geen afspeellijsten"
![]()
kanker tering daar gaat 20gb aan hardcore en 5gb aan films naar de knoppen. En dat net nu op ik op het punt sta om op vakantie te gaan en 10 uur in een bus moet zitten
![]()
klacht: itunes die alle muziek van ipod gooit waardoor ik nu wekenlang moet wachten tot mijn laptop is gerepareerd terwijl ik net op vakantie ga
Waar bemoei jij je mee, schandvlek?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja man, het is nogal faal als je een laptop hebt.
Ga huilen, je bent niet grappig.
Ja, normal behaviore.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:00 schreef Netsplitter het volgende:
Eigen schuld dikke bult.
Is normal behaviore van iTunes.
Moet je ook maar een backup maken van je shit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |