Naar...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:47 schreef wise het volgende:
me pleepapier was op dus heb ik het stembiljet maar gebruikt. Ging niet echt soepel.
En die zit dan niet eens in het parlement!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:43 schreef z3bra het volgende:
Ik vraag me sowieso af wat het nut is van het Europees Parlement de laatste tijd, hoewel Neelie Smit-Kroes goed werk doet hier en daar..
Interessant punt. Maar je loopt daarbij aan tegen oeroud chauvinisme. Fransen zullen NOOIT op een Engelsman stemmen en vice versa, dus écht Europees wordt het al niet...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:00 schreef Pool het volgende:
[..]
En die zit dan niet eens in het parlement!
Ik vind zelf dat het EP soms wel goed werk doet, maar dat de structuur en de macht van het EP wel eens beter en groter mag worden, met echte Europese partijen die mogen deelnemen. Ik wil op een goede Zweed of Ier kunnen stemmen.
Als het kon zou ik op een buitenlandse partij stemmen ...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:03 schreef z3bra het volgende:
[..]
Interessant punt. Maar je loopt daarbij aan tegen oeroud chauvinisme. Fransen zullen NOOIT op een Engelsman stemmen en vice versa, dus écht Europees wordt het al niet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |