Relapse? Nopequote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Keltie... nieuwe album van Eminem al geluisterd? Staat op Usenet.
Goed zo Keltie, pak hm!quote:
Volgende week. Vandaag is aflevering 22 uitgezonden. Volgende week is er een dubbele aflevering en dan is seizoen 7 afgelopen en wordt het weer lang wachten op seizoen 8.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volgende week. Vandaag is aflevering 22 uitgezonden. Volgende week is er een dubbele aflevering en dan is seizoen 7 afgelopen en wordt het weer lang wachten op seizoen 8.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je dat niet van je vader geleerd??quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ok ik probeer een dubbel windsor knoop te maken en ik snap er geen klote van, ook niet met voorbeelden
Een halve of een dubbelle?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ok ik probeer een dubbel windsor knoop te maken en ik snap er geen klote van, ook niet met voorbeelden
Die heeft ze ooit 30 jaar geleden gestrikt en haalt ze er nu nooit meer uitquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 07:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Niet iedereen z'n vader draagt een stropdas
Enneuh;
[ afbeelding ]
Goodmeurning!
Allo allo! Brilliante serie!!
Was het niet zo dat vroeger iedere jongen moest leren strikken? Als je het kan verleer je het nooit.
Post vanaf gsm. Stond nog stukje onder het vakjequote:Op woensdag 13 mei 2009 07:29 schreef Keltie het volgende:
JP, heeft je vader je niet om leren gaan met quotes?
Allo Allo, inderdaad briljant
Leren strikken jah, geen dassen windsorknopen en dergelijke
Smoesjesquote:Op woensdag 13 mei 2009 07:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Post vanaf gsm. Stond nog stukje onder het vakje
Makkie met die iPhonequote:Op woensdag 13 mei 2009 07:34 schreef jpjedi het volgende:
Post vanaf gsm. Stond nog stukje onder het vakje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |