abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68799783
hallo,

Heb pas een Carmenste aangeschaft, met verschillende maten rollers..wil vandaag proberen of het werkt en dat je werkelijk zo'n mooie krullen krijgt!

Iemand tips hoe te gebruiken? Droog haar nat haar, mousse, haarlak, hoe in te draaien,hoelang de rollers laten zitten?
Graag tips!!

Alvast bedankt.
Youre the chocolate at the end of my cornetto
  vrijdag 8 mei 2009 @ 09:48:25 #2
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_68799810
Dan moet je de rollers in je haar doen.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_68799892
http://www.hilarie-burton.com/gallery/

meer zoiets lijkt me een mooi resultaat!!
pi_68799923
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 09:48 schreef Juicyhil het volgende:
Dan moet je de rollers in je haar doen.

Woooooooow Tip van de dag!!!!!!!
  Vis een optie? vrijdag 8 mei 2009 @ 10:00:51 #5
70532 loveli
N
pi_68800175
Droog haar of een klein beetje vochtig. Met vochtig haar pakt de krul beter, maar dan moet het wel echtdroog zijn voor je de rollers eruit haalt. Voor het inrollen wat haarlak op de pluk spuiten werkt ook, de ene haarlak is beter dan de andere, dat is een kwestie van uitproberen.
Hoe zie je kapsel er nu uit? Pony/geen pony, scheiding/geen scheiding? Als je een zij-scheiding hebt, kun je het beste van die scheiding af werken, je kunt ook naar achteren werken, dan draai je de bovenste rollers een kwart slag bij het inzetten zoals op het plaatje.
crap in = crap out
pi_68800290
Heb fijne steveige haarlak van taft volgens mij..sterkte 4.
Is het ook aan te raden naar het haar wassen mousse erin te doen? voor nog extra versteviging?
Heb een zijscheiding..
En het zijn allemaal verschillende maten als je dat afwisseld krijg je dan een mooi effect?

Bedankt voor de tip!!!
  Vis een optie? vrijdag 8 mei 2009 @ 10:23:43 #7
70532 loveli
N
pi_68800977
Ik doe de kleinere rollers aan de voorkant en bovenop, hoe lager ik kom, hoe grotere rollers ik gebruik. En bij een zijscheiding kun je de rollers bovenop je hoofd ook dwars indraaien, net als die op het plaatje aan de zijkant. Hitte verandert hoe de haarlak werkt, sommige lakken worden dan hard, geen idee wat mousse doet.
crap in = crap out
pi_68804464
tvp!

Ik wil ook een carmenset aanschaffen maar ik heb behoorlijk lang haar (zo ongeveer tot halverwege mn rug)
en ik ben bang dat het zelf inrollen dan moeilijk wordt, iemand ervaring mee?

Normaal gesproken draait een vriendin ze in als we ergens naar toe gaan Maar k wil ook wel eens krullen als zij er niet is, kan ik haar moeilijk bellen

@ ts: Welke carmen set heb je gekocht?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_68900627
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
tvp!

Ik wil ook een carmenset aanschaffen maar ik heb behoorlijk lang haar (zo ongeveer tot halverwege mn rug)
en ik ben bang dat het zelf inrollen dan moeilijk wordt, iemand ervaring mee?

Normaal gesproken draait een vriendin ze in als we ergens naar toe gaan Maar k wil ook wel eens krullen als zij er niet is, kan ik haar moeilijk bellen

@ ts: Welke carmen set heb je gekocht?
Nou het is supergoed gelukt, heb het wel op droog haar gedaan, en heb ook erg lang haar, indraaien was even wennen maar naar 3x oefenen gaat het steeds beter, wel lamme armen op n gegeven moment.

heb mijn Carmenste bij de macro gehaald, 35euro!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')