Een prop in de band schieten was geen optie? Of heb je doorgereden met een lege band waardoor hij kapot is gegaan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:46 schreef blackbeartje het volgende:
hij heeft hem in de schuur gezet en eraan gesleuteld en zij erna dat er ook een schroef in zat (A) was hij vergeten te melden enz. toen stond ik al bij de garage voor een nieuwe band.
WAT EEN GEDOE WEER en weer 70 euro armer
Dronken Burn-out's doen op eigen terreinquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:48 schreef blackbeartje het volgende:
maar eff serieus mensen kan je je schuilen achter zoon bordje met ( op eigen risico betreden ) bla bla ... KUT SMOES als je het mij zegt ....
hij reed laatst ook stom dronken in zijn moeders auto burn-out's te maken op zijn oprit om 2 uur s'nachts en toen kwam de politie en die zie ook zoiets als "dat geld niet meer op je eigen terrein mag je ook niet dronken achter het stuur zitten en hij kreeg waarschuwing "
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:48 schreef blackbeartje het volgende:
maar eff serieus mensen kan je je schuilen achter zoon bordje met ( op eigen risico betreden ) bla bla ... KUT SMOES als je het mij zegt ....
wie schreeuwt hier nu?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:49 schreef Wupppie het volgende:
en wat heeft die vriend je geregeld om aan die aftandse hoerenkeet van je te werken in zijn schuur?
Loop niet zo te zeiken, je bent zelf een mongu-aap dat je je band lek rijdt, je kan overal wel die schroef oplopen, maar nee, gelijk de schuld bij een ander neerleggen, je schade willen verhalen, zélfs als je daar je vrienden mee een poot moet uitdraaien.
mag hopen dat hij je de volgende keer voor je kont schopt als je weer met je sjonniebak voor zijn schuur staat.
dat je dat niet merktquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:59 schreef blackbeartje het volgende:
... en geloof me dat merkje niet als je 180 rijd in een auto die 900 kilo weegt en achteraan geen gewicht heeft.
Schaamteloosquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:07 schreef rival het volgende:
Trouwens, iedereen die hier raar op kijkt van die goedkope prijs stuur mij een PM voor een offerte voor de band die je hebben wilt, incl montage
michelin pilot power 2ct.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:07 schreef rival het volgende:
Trouwens, iedereen die hier raar op kijkt van die goedkope prijs stuur mij een PM voor een offerte voor de band die je hebben wilt, incl montage
Ja euh.... ik zit hier toch...quote:
Sorry, alleen autobanden (als pilot power ook autobanden zijn zet ik mezelf nu natuurlijk echt voor lul haha, maar die had ik altijd onder mijn motor )quote:
Discriminatiequote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:13 schreef rival het volgende:
[..]
Sorry, alleen autobanden (als pilot power ook autobanden zijn zet ik mezelf nu natuurlijk echt voor lul haha, maar die had ik altijd onder mijn motor )
Toen ik mijn vorige auto kocht had de nieuwe eigenaar er net een aantal nieuwe banden onder gelegd. En idd, uiteraard voor de goedkoopste optie gekozen, die Yokofloppo's (quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:04 schreef Beelzebufo het volgende:
68 euro voor een band? zijn dan zeker yokofloppo banden in maat 135/45R13, maar dan wél op lichtmetalen blingvelgen??
Opgelost, slotje!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:49 schreef Wupppie het volgende:
en wat heeft die vriend je geregeld om aan die aftandse hoerenkeet van je te werken in zijn schuur?
Loop niet zo te zeiken, je bent zelf een mongu-aap dat je je band lek rijdt, je kan overal wel die schroef oplopen, maar nee, gelijk de schuld bij een ander neerleggen, je schade willen verhalen, zélfs als je daar je vrienden mee een poot moet uitdraaien.
mag hopen dat hij je de volgende keer voor je kont schopt als je weer met je sjonniebak voor zijn schuur staat.
Bij droog weer gaan die banden wel... Maar als het een beetje nat is op de wegquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Toen ik mijn vorige auto kocht had de nieuwe eigenaar er net een aantal nieuwe banden onder gelegd. En idd, uiteraard voor de goedkoopste optie gekozen, die Yokofloppo's () waar jij het over had.
De bandenfirma adviseerde me toch sterk om er wat beters onder te zetten
Als je mn velg sloopt maak ik je doodquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik een motorwiel kan monteren op de machine, ik ga het eens uitzoeken.
Vandaar dat ik je een Nee verkoop en het ga uitzoeken. dat is echt het laatste wat ik zal doenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je mn velg sloopt maak ik je dood.
Doodsverwensingquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je mn velg sloopt maak ik je dood.
Niet mijn schuld, hij had het zelf kunnen voorkomenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doodsverwensing![]()
![]()
, want die user is onkundig.
Zwarte velgenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:59 schreef blackbeartje het volgende:
De nieuwe banden zijn btw .... Goodyear Excellent 195-50-r15 v82 op Deze [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |