Heb jij dat plaatje uit me OP gejat?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:44 schreef Lastpost het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een debiel, terechte klacht!
Nee ik was toevallig in dezelfde AH en heb met dezelfde instellingen en lichtinval een foto gemaakt van een bakje aardbeien.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:45 schreef Xaverius1337 het volgende:
[..]
Heb jij dat plaatje uit me OP gejat?
Het kan gewoon hier in Nederland, echt waar!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:25 schreef DrDarwin het volgende:
Ik haal Nederlandse aardbeien regelmatig in Duitsland, en daar is de kwaliteit beter en de prijs lager.
Hoe kan dat dan?
dat begrijp ik dus ook niet. is ook zo met frico kaas. goedkoper en beter in duitsland terwijl er duidelijk aangegeven is dat land van herkomst Nederland is.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:25 schreef DrDarwin het volgende:
Ik haal Nederlandse aardbeien regelmatig in Duitsland, en daar is de kwaliteit beter en de prijs lager.
Hoe kan dat dan?
Voor de groente afdeling zou lagere landbouwschool ook handiger geweest zijnquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:59 schreef brilkikker het volgende:
Ze zijn nog een week goed, ik dacht dat je tegenwoordig minimaal HAVO moest hebben om vakkenvuller te worden..
Lidl & Aldi ed worden altijd al onderschatquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:16 schreef TheClown1 het volgende:
Tegenwoordig heeft de Lidl zelfs beter fruit en groente dan de AH.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |