Ja ma laat ze dan niet op mij gaan zittenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:08 schreef Netsplitter het volgende:
Wie zegt dat er geen mooie vlinder uit die rups komt??
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:09 schreef Xaverius1337 het volgende:
[..]
Ja ma laat ze dan niet op mij gaan zitten
Die komen alleen voor in Noord-Brabant en Limburgquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:27 schreef de_boswachter het volgende:
Ik moet na mijn glas cola ook even rupsen !
BWRRREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUUU
Ohja: Hopen voor TS dat het geen eikenprocessierups is![]()
Heb daar al 2x last van gehad.
nee helaashquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:28 schreef Schokbreker het volgende:
Was het niet zo'n rups?
[ afbeelding ]
En dit je stalen ros?
[ afbeelding ]
De eikenprocessierups (Thaumetopoea processionea) is de rups van een nachtvlinder die in Nederland sinds 2004 vooral in Noord-Brabant en Limburg, en soms in Gelderland weer voorkomt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:37 schreef Schokbreker het volgende:
Ik hoor net dat de eikenprocessierups weer oprukt.
Ow?quote:
Eensch!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:42 schreef Xaverius1337 het volgende:
[..]
De eikenprocessierups (Thaumetopoea processionea) is de rups van een nachtvlinder die in Nederland sinds 2004 vooral in Noord-Brabant en Limburg, en soms in Gelderland weer voorkomt.
Alleen de achtergestelde gebieden hebben last van deze ongedierte. Vaarwel Limburg en Brabant!
Eens.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:42 schreef Xaverius1337 het volgende:
[..]
De eikenprocessierups (Thaumetopoea processionea) is de rups van een nachtvlinder die in Nederland sinds 2004 vooral in Noord-Brabant en Limburg, en soms in Gelderland weer voorkomt.
Alleen de achtergestelde gebieden hebben last van deze ongedierte. Vaarwel Limburg en Brabant!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |