Een tuinpad?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:38 schreef Goededag1 het volgende:
Er zat gister een pad in me tuin, die zijn dan weer wel leuk.
quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Eh man deze klacht is gewoon terecht ik liep laatst met me chimi gewoon beetje chil niks aan de hand in et bos voor een romantisch boswandelingetje en toen waren die koulo beesten ook overal swa
Ja kijk ik had nog zo iets van wtf.. tis toch maar klein beestje maar zij echt schreeuwen enzo helemaal bang gelijk echt raarquote:
Vertaling?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Eh man deze klacht is gewoon terecht ik liep laatst met me chimi gewoon beetje chil niks aan de hand in et bos voor een romantisch boswandelingetje en toen waren die koulo beesten ook overal swa
wat doet zo'n stoere neger op fok, hoor jij niet op straat te chillen ?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja kijk ik had nog zo iets van wtf.. tis toch maar klein beestje maar zij echt schreeuwen enzo helemaal bang gelijk echt raar
Ik was et bloemetje van je moeder aan et plukken en voordat ik dr nog even anaal wou schroeien bosste ik dr eerst op dr achterhoofd en pakte je zusje van 5quote:
Pics van mijn zusje van 5?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik was et bloemetje van je moeder aan et plukken en voordat ik dr nog even anaal wou schroeien bosste ik dr eerst op dr achterhoofd en pakte je zusje van 5
quote:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die tekenbeet van je?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:27 schreef de_boswachter het volgende:
Ik moet na mijn glas cola ook even rupsen !
BWRRREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUUU
Ohja: Hopen voor TS dat het geen eikenprocessierups is![]()
Heb daar al 2x last van gehad.
Pot+ketelquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |