Ben je ongesteldquote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@D. ...... Nou en ?
Een vriendelijker ingesteld persoon zou 'goedemorgen' zeggen ofzoquote:
Goedemorgenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:52 schreef blomst het volgende:
Goedemorgen, wat zijn ze vroeg vandaag.
het is een beetje aangepast heb ik begrepen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:53 schreef D. het volgende:
Jeroen helpt iedereen uit bed, maar ik zie toch de meeste bewoners zelf handelingen verrichten
Ik begreep dat opdrachten van 'boven' en zaken als krabben e.d. zelf mochten gebeuren maar ze waren bezig kleding te fatsoeneren.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:55 schreef blomst het volgende:
[..]
het is een beetje aangepast heb ik begrepen.
En tot 10.00uur daarna mogen ze alles weer zelf.
Als ze maar niet zelf gaan eten, drinken e.d.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik begreep dat opdrachten van 'boven' en zaken als krabben e.d. zelf mochten gebeuren maar ze waren bezig kleding te fatsoeneren.
Ze zijn er nu nest goed mee bezig.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Als ze maar niet zelf gaan eten, drinken e.d.
Goedemorgenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:03 schreef Danny het volgende:
Goeiesmorgens!
Als ik zo dit topic bekijk denk ik dat dat niet is gebeurdquote:Hoe zijn ze vannacht wakkergemaakt?
Nachtelijke verstoring?
»Ja, lachen! 24 Votes
»Nee, lekker slapen... 7 Votes
Nog geen poll gezienquote:En heeft iedereen al op de FOK!poll op JA gestemd?
FOK!opdrachten?
»Ja, leuk! 30 Votes
»Nee, laat maar. 17 Votes
http://www.thebunkeronline.tv/homequote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:06 schreef D. het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Als ik zo dit topic bekijk denk ik dat dat niet is gebeurd
[..]
Nog geen poll gezien
Ah, ik dacht dat je hier op Fok bedoeldequote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:08 schreef Danny het volgende:
[..]
http://www.thebunkeronline.tv/home
onder de top3 deelnemers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |