abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68796702
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 02:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Als jij nog even gaat nadenken, dan ga ik langzaam maar zeker de luiken sluiten
tja..

ik ben niet blond... ik denk wel eens na..
wat vind je over het algemeen van het spel?
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  vrijdag 8 mei 2009 @ 03:15:14 #127
254306 wicky.
*-> Enjoy your Life <-*
pi_68796779
Ik vind het een Top! idee

Regie, jullie kunnen het !!!

Ik ga ervan tussen slaap lekker allemaal
Start the Day with a Dance and Living Day by Day
pi_68796849
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 03:15 schreef wicky. het volgende:
Ik vind het een Top! idee

Regie, jullie kunnen het !!!

Ik ga ervan tussen slaap lekker allemaal
ja

hoop dat het lukt soon..
nu ze nog met 6 zijn is het leukste!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_68796905
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 02:57 schreef Dottey het volgende:

wat vind je over het algemeen van het spel?
Ik vind het concept goed, de deelnemers minder aansprekend. Pim is mijn favo ventje, Jeroen "de psychopaat" speelt het het best. Van de dames lijkt mij Eline met haar "ik ben een onschuldig kind" gedrag de meest doortrapte.

Bij de makers van het programma kan ik nog niet echt een heel duidelijke lijn ontdekken. Meer dan eens denk ik dat ze werken volgens het "we doen maar wat opkomt" principe. Het is niet altijd even eenduidig en onvoldoende uitgedacht. Het lijkt een soort van pilot te zijn waar nogal wat in geschoven kan worden als men óf van X óf van Y forse tegenwind of commentaren krijgt.

Regelmatig lees ik hier van de medewerkers "Dit nemen we mee" of "Dit gaan we bespreken". Dat staaft bovenstaande een beetje. Ik denk dat ze zich een klein beetje vertild en verkeken hebben op de hoeveelheid (denk)werk dat zoiets met zich meebrengt.

Desalniettemin vind ik het een leuk programma dat wat mij betreft nog wel even mag blijven. De interactie met het forum (of fora) is leuk en het feit dat streamers een redelijke vinger in de pap hebben maakt het mooi.

Wel graag voor de volgende aflevering één en ander stroomlijnen en net iets beter organiseren. Ik neem dan zeker weer streams. Dat ik het best aantrekkelijk vind blijkt wel uit het feit dat ik voor het eerst van mijn leven meer geld uitgegeven heb aan een rls dan de additionele kosten voor het kijken naar streams.
pi_68796928
hihi..

dat is een mooie beschrijving van het grote spel..

ik had duidelijker moeten zijn.. ik bedoelde wat vind je van mijn opdracht
pi_68796934
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 03:59 schreef Dottey het volgende:
hihi..

dat is een mooie beschrijving van het grote spel..

ik had duidelijker moeten zijn.. ik bedoelde wat vind je van mijn opdracht
Zit ik een heel verhaal voor niets te typen

Jouw opdracht is volgens mij veel te ingewikkeld voor die mensen daar. Ze moeten iedere 30 seconden naar die speluitleg kijken, want onthouden kunnen ze het vast niet? En kijken gaat niet met een blinddoek.

Maar ze kunnen er vas wel één en ander aan "complexiteit" uithalen, zodat het wat simpeler is voor de overlevers.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 04:05:29 #132
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_68796937
Ik denk er ongeveer hetzelfde over
behalve dat laatste
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_68796944
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 04:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Zit ik een heel verhaal voor niets te typen

Jouw opdracht is volgens mij veel te ingewikkeld voor die mensen daar. Ze moeten iedere 30 seconden naar die speluitleg kijken, want onthouden kunnen ze het vast niet? En kijken gaat niet met een blinddoek.

Maar ze kunnen er vas wel één en ander aan "complexiteit" uithalen, zodat het wat simpeler is voor de overlevers.
HELEMAAL NIET..ingewikkeld..
ik heb alleen alles uit gekauwd..

de regie kan zelf bakje vla weg zetten..
aangeven dit moet daar heen .. tijd loopt 2 minuten.. succes..
pi_68796948
De rest is toch simpel....

de een stuurt de ander aan.. de regie laat steeds een nieuwe opdracht beneden komen met attributen..

HALLO .. onze moeders deden zelfs regie over 15 kids met spijkerpoepen.. dan moeten toch ook wel 3 "volwassenen" dat kunnen
pi_68796949
ik zie echt niet in wat complex is trouwens..
pi_68796953
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 04:11 schreef Dottey het volgende:
De rest is toch simpel....

HALLO .. onze moeders deden zelfs regie over 15 kids met spijkerpoepen.. dan moeten toch ook wel 3 "volwassenen" dat kunnen
Spijkerpoepen is zo ordinair
Mijn moeder deed dan ook nooit spijkerpoepen met mij
pi_68796956
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 04:05 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk er ongeveer hetzelfde over
behalve dat laatste
Jij heb nog streams in de aanbieding zeker
pi_68796958
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 04:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Spijkerpoepen is zo ordinair
Mijn moeder deed dan ook nooit spijkerpoepen met mij
wat is daar nou oridinair aan..

zijn trouwens voorbeelden van achtelijke spelletjes..

Dat het over fappen gaat etc op de stream mag allemaal wel.. maar spijkerpoepen?
pi_68796963
Maar even on topic, om klachten te voorkomen
Het is donker in de Bunker, de bewoners slapen
pi_68796967
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 04:16 schreef Dottey het volgende:

[..]

wat is daar nou oridinair aan..

zijn trouwens voorbeelden van achtelijke spelletjes..

Dat het over fappen gaat etc op de stream mag allemaal wel.. maar spijkerpoepen?
Ik zit je te stangen joh. Het is 4:17 uur, dan kan ik toch niet meer serieus babbelen over spijkerpoepen
pi_68796970
Fappen daarentegen..........
pi_68796971
ik heb de stream uitgezet want hij blijft steeds hetzelfde laten zien..

en ik heb eline nog steeds niet zien lopen in haar slaap

het enige plus puntje wat ik aan haar kon verzinnen was slaapwandelen
zou zij het bewaren voor het laatst?
pi_68796976
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 04:19 schreef Dottey het volgende:
ik heb de stream uitgezet want hij blijft steeds hetzelfde laten zien..

en ik heb eline nog steeds niet zien lopen in haar slaap

het enige plus puntje wat ik aan haar kon verzinnen was slaapwandelen
zou zij het bewaren voor het laatst?
Als dat zou kunnen, slaapwandelend de bunker uit
pi_68796979
anyways.. ik hoor wel van de redactie wat zij er van vinden

en dat zij hem begrijpen de simpele spelregels ..

ik ga tukken
pi_68796991
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 04:23 schreef Dottey het volgende:
anyways.. ik hoor wel van de redactie wat zij er van vinden

en dat zij hem begrijpen de simpele spelregels ..

ik ga tukken
ik ook, twee uur geleden al, maar er kwamen wat leuke blogjes tussen
  vrijdag 8 mei 2009 @ 04:33:48 #146
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_68797009
lol, kost me weer 4812 uur
Truste
pi_68797013
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 04:33 schreef HiDiHo het volgende:
lol, kost me weer 4812 uur
Truste
Slaap lekker Heidi
pi_68797029
opdracht wordt meegenomen in de vergadering.. dus dat is super

*zwaait richting regie kamer*

slaap lekker allemaal
tot morgen weer op de stream
  vrijdag 8 mei 2009 @ 04:37:53 #149
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_68797030
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 04:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Slaap lekker Heidi
Slaap lekker NMNS
  vrijdag 8 mei 2009 @ 04:52:03 #150
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_68797058
De analyse van Neemmijnietserieus spreekt me wel aan, ik ben het best wel eens met een aantal van die punten. Ik heb zo ook mijn eigen waarnemingen :

- Wat de deelnemers betreft, heeft iedereen zo zijn eigen voorkeur. Voor mij is dat Eline en Pim. De twee andere dames hebben net iets minder "identiteit" en wat de heren betreft hoort Jeroen zichzelf te graag praten en is Peter een miscast, die om waarschijnlijk heel andere redenen in de bunker is gekomen.

- De makers hebben een echt probleem. Als spelmakers zouden ze op de achtergrond moeten opereren. Maar Bart is te geil om toch weer even de bunker in te lopen om het even voor de camera te gaan uitleggen. En Huub kan het niet laten om buiten diensttijd z'n werk in het team te onderstrepen. Beiden zijn ex-deelnemers, beiden proberen te pas en te onpas in beeld te komen (ook bij andere gelegenheden). En daarmee diskwalificeren ze zich automatisch als "het brein op de achergrond".

- De interactie met fora is inderdaad leuk. Helaas ontbreekt de schaalfactor. Nu zie je situiatie's dat 's-middags een paniek-beslissing moet worden genomen, democratisch wordt een poll ingezet en met 25 stemmen wordt iets besloten. Je bent dan helemaal afhankelijk van een "huisvrouwen-uurtje" of "samenvallen met voetballen". Mijn stelling (schaalfactor) is dat je toch ten minste 1000 stemmen moet scoren voor een klein beetje fatsoenlijke response.

- De invloed van "credits" is niet gebalanceerd. Met het inkopen van 5 tientjes aan credits kun je iemand maken of breken. Dat heeft dan niets meer te maken met de deelnemer, maar is uitsluitend afhankelijk van iemand die er een paar tientjes aan wil stukslaan. Iedere dag zie je "jumps" van 100+ credits bij bepaalde personen, die een hit hebben gekregen van een fan of een hater. De nieuwe high-volume kortingen werken dit alleen maar in de hand.

- De opzet van The Bunker is best wel goed. Alleen moet je er dan geen onderonsje van maken tussen redactie en deelnemers. Een telefoon, die 10 keer per uur wordt gebruikt is "not done". Je maakt er dan een "zever cultuur" van, laat ze het maar gewoon zelf uitzoeken in de bunker. Het is toch van de zotte dat je over de telefoon gaat overleggen of het een grote of een kleine McDonalds gaat worden. Straks gaan ze nog zeuren over mayo of joppiesuas !

- Kortweg : Een geweldig initiatief, een geweldige pilot maar de uitvoering is lang niet strikt en consequent genoeg. En -helaas- wordt daarmee het amateur-karakter heel erg onderstreept, het bunker-team bestaat nog iets te veel uit "individuen" met tamelijk veel eigen belangen. Jullie missen de stap om zelf naar de achtrgrond te gaan. En bunker-overlevers ruiken die discrepantie feilloos -- ze misbruiken jullie op dit moment !

Just my 2 cents,

BSOL
Keep the Sunny Side Up
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')