tja..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als jij nog even gaat nadenken, dan ga ik langzaam maar zeker de luiken sluiten![]()
jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:15 schreef wicky. het volgende:
Ik vind het een Top! idee![]()
Regie, jullie kunnen het !!!![]()
Ik ga ervan tussen
slaap lekker allemaal
Ik vind het concept goed, de deelnemers minder aansprekend. Pim is mijn favo ventje, Jeroen "de psychopaat" speelt het het best. Van de dames lijkt mij Eline met haar "ik ben een onschuldig kind" gedrag de meest doortrapte.quote:
Zit ik een heel verhaal voor niets te typenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:59 schreef Dottey het volgende:
hihi..
dat is een mooie beschrijving van het grote spel..
ik had duidelijker moeten zijn.. ik bedoelde wat vind je van mijn opdracht
HELEMAAL NIET..ingewikkeld..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 04:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zit ik een heel verhaal voor niets te typen![]()
Jouw opdracht is volgens mij veel te ingewikkeld voor die mensen daar. Ze moeten iedere 30 seconden naar die speluitleg kijken, want onthouden kunnen ze het vast niet? En kijken gaat niet met een blinddoek.
Maar ze kunnen er vas wel één en ander aan "complexiteit" uithalen, zodat het wat simpeler is voor de overlevers.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 04:11 schreef Dottey het volgende:
De rest is toch simpel....
HALLO .. onze moeders deden zelfs regie over 15 kids met spijkerpoepen.. dan moeten toch ook wel 3 "volwassenen" dat kunnen
Jij heb nog streams in de aanbieding zekerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 04:05 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk er ongeveer hetzelfde over
behalve dat laatste![]()
wat is daar nou oridinair aan..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 04:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Spijkerpoepen is zo ordinair
![]()
![]()
Mijn moeder deed dan ook nooit spijkerpoepen met mij
Ik zit je te stangen joh. Het is 4:17 uur, dan kan ik toch niet meer serieus babbelen over spijkerpoepenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 04:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
wat is daar nou oridinair aan..
zijn trouwens voorbeelden van achtelijke spelletjes..
Dat het over fappen gaat etc op de stream mag allemaal wel.. maar spijkerpoepen?
Als dat zou kunnen, slaapwandelend de bunker uitquote:Op vrijdag 8 mei 2009 04:19 schreef Dottey het volgende:
ik heb de stream uitgezet want hij blijft steeds hetzelfde laten zien..
en ik heb eline nog steeds niet zien lopen in haar slaap
het enige plus puntje wat ik aan haar kon verzinnen was slaapwandelen![]()
zou zij het bewaren voor het laatst?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 04:23 schreef Dottey het volgende:
anyways.. ik hoor wel van de redactie wat zij er van vinden![]()
en dat zij hem begrijpen de simpele spelregels ..![]()
ik ga tukken
Slaap lekker NMNSquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |