loedertje een man?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet per definitie, maar zijn "insteek" was een andere?
nou ! tis jouwne opdracht ... dan mag ik toch aannemen dat je ook ff oplet !quote:
kut ... moet ik ook nogquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:39 schreef Chanel5 het volgende:
Okeeeee leef ik heeeel even mijn eigen leven en kijk 2 afleveringen van 24...is het keidood hier.
Whats up?
Dat dachten er ooit wel meer volgens mij. http://www.janjans.nl.nu/wie-is-wie/loedertje.phpquote:
Nee hoor, ik let wel op, maar 't was al stuk bij aanvang hè. Als je drie keer over een opdracht moet communiceren is de lol er gelijk een beetje af vind ik. En ik was nog wel zo trots op mezellufquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:39 schreef snetje het volgende:
[..]
nou ! tis jouwne opdracht ... dan mag ik toch aannemen dat je ook ff oplet !
moet ik nu alles voor je doenof geld je opdracht ook voor FOK
ze zijn moe van het bommetjes gooien ....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:41 schreef evaxsis het volgende:
Gaat er nu nog wat komen aangezien de pol dat aangeeft?
Nou, het idee was leuk!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee hoor, ik let wel op, maar 't was al stuk bij aanvang hè. Als je drie keer over een opdracht moet communiceren is de lol er gelijk een beetje af vind ik. En ik was nog wel zo trots op mezelluf
ik zou zelf ook moe van bommen wordenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:42 schreef snetje het volgende:
[..]
ze zijn moe van het bommetjes gooien ....
Ik denk van niet, maar wie weet? Ik heb al een paar gevraagd om een agenda op die bunkersite. Dan weten we waar we aan toe zijn, maar ze zijn er denk ik nog niet aan toegekomen of vinden het niets?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:43 schreef swarmahoer het volgende:
goeienavond allemaal
ik laat de stream lekker aan, want aan de poll op de website te zien worden ze nog even wakker gemaakt dalijk
Ik vind het erg jammer dat een opdracht zo de mist in gaat, Moet je het woord voor word aan ze doorgeven of kunnen ze er zelf nog iets mee?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee hoor, ik let wel op, maar 't was al stuk bij aanvang hè. Als je drie keer over een opdracht moet communiceren is de lol er gelijk een beetje af vind ik. En ik was nog wel zo trots op mezelluf
ik vond het ook een kei van een opdracht!! en kan me ook voorstellen dat je met gekromde teennagels achter je PC zatquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Truste ik doe hetzelfde maar dan met mijn hoofd onder het dekbedquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:50 schreef Lavenderr het volgende:
Trusten all![]()
Morgen weer vroeg op dus ik groet jullie en ga lekker slapen![]()
(met mijn mond stijf dicht, dat wel, geen zin om engerds te slikken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |