*eigen conclusie maar trektquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:33 schreef D. het volgende:
*weer binnen valt
begrijp ik goed dat er nog wat onduidelijkheid is over of de opdracht geslaagd is of niet?
Trouwens dat 'verwende kind' heeft steeds gevraagd of de anderen ook wat wilden hebben. Ze wilde zelfs toestemming vragen óf dat mocht. Maar dat hoort blijkbaar niemand.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:43 schreef snetje het volgende:
en bij elk hapje hmmmmmmmm hmmmmmmmmmmmm hmmmmmmmmmm
allemaaloverlevers ernaast
ook zoiets ...niemand let daar op elkaarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:44 schreef blomst het volgende:
over dat elastiekje van Amber, vanmorgen trok Jeroen ook zijn eigen riem los, hij zei nog iets vanoeps, maar niemand daar had het door.
Hij heeft http://nl.wikipedia.org/wiki/Ziekte_van_Osgood-Schlatterquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:41 schreef lies1958 het volgende:
nu met deze opdracht van peter is er toch ook onduidelijkheid. Als ik aan een standbeeld denk is het iets wat totaal niet beweegt. Peter is doorlopen in beweging met zijn lichaam naar links en rechts aan het verplaatsen.
4 uur in de kist gelegen (nou ja, 3 uur en 50 minuten). De bonenopdracht. Kop kaal. 24 uur aan Peter vast.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:49 schreef blomst het volgende:
Heeft Jeroen wel eens een opdracht gehad die er toe deed?
Op de baksteen staan.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:51 schreef Danny het volgende:
[..]
4 uur in de kist gelegen (nou ja, 3 uur en 50 minuten). De bonenopdracht. Kop kaal. 24 uur aan Peter vast.
Dan kunnen ze die opdracht beter intrekken en iets anders verzinnen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:48 schreef Danny het volgende:
Ma
[..]
Hij heeft http://nl.wikipedia.org/wiki/Ziekte_van_Osgood-Schlatter
kan me goed voorstellen dat hij niet zó stil kan blijven staan. Dit is best een kutopdracht voor 'm. Ik heb zelf knieproblemen en ik zou het ook niet volhouden.
Dus niet echt zware opdrachten, die 4 uur grafkist hadden er 12 moeten zijn. Kop kaal was voor voor zichzelf, Bonenopdracht kon hij ook niet volbrengen. en die 24uur vast aan iemand is niet echt zwaar, dus nog geen opdracht die er toe doet volbracht.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:51 schreef Danny het volgende:
[..]
4 uur in de kist gelegen (nou ja, 3 uur en 50 minuten). De bonenopdracht. Kop kaal. 24 uur aan Peter vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |