nee hoor ...best aardig ... maar ze verkloot je opdracht welquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik volg het allemaal niet zo heel precies eigenlijk, geluid en beeld vaak op de achtergrond, maar is die Amber nu echt zo fout? Ze lijkt mij, zoals nu, toch wel redelijk aardig?
jij mag gewoon Dottey blijven zeggen hoor.. jij hoeft mij niet met mijn titel aan te sprekenquote:
euh... blond ben ik nietquote:Daten?![]()
![]()
Een spin van formaat hemaworst? Je slikt toch ook al een lepel vla naar binnen niet met karton en al?quote:Formaat hemaworst wel, bij zo'n lullig spinnetje niet en daarbij, aan een spin valt weinig te zuigen alvorens je denkt slikbewegingen te moeten maken.
nu krijg ik beelden op mijn netvlies die ik er niet wil hebbenquote:
Als jij al gaat slikken bij een lullig spinnejte dan weet je waarschijnlijk niet beter en moet je toch eens op zoek gaan naar iets grotersquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:28 schreef Dottey het volgende:
[..]
jij mag gewoon Dottey blijven zeggen hoor.. jij hoeft mij niet met mijn titel aan te spreken![]()
[..]
euh... blond ben ik niet![]()
[..]
Een spin van formaat hemaworst? Je slikt toch ook al een lepel vla naar binnen niet met karton en al?
misschien heb ik wel meer slikgehalte dan jij dan?
Spin zuigen
Dat is dan weer lullig voor jou, zit je nóg alleenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als jij al gaat slikken bij een lullig spinnejte dan weet je waarschijnlijk niet beter en moet je toch eens op zoek gaan naar iets groters
ie het kleine lullige spinnetje niet eerd ....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als jij al gaat slikken bij een lullig spinnejte dan weet je waarschijnlijk niet beter en moet je toch eens op zoek gaan naar iets groters
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:32 schreef Dottey het volgende:
[..]
ie het kleine lullige spinnetje niet eerd ....
is dat negatief dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is dan weer lullig voor jou, zit je nóg alleen![]()
Conclusie: Wéér mislukt maar niet gezien ?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:32 schreef snetje het volgende:
resume der waarnemingen tot nu toe !
Eline : pakte eigenhandig een mop
Amber : blies zelf een waxinelichtje uit
Amber : prutste met haar eigen haar elastiekje
Pim : trok eigenhandig zijn eigen sokken omhoog
We zijn net zo flexibel als Peter6000 en dat elastiekje, we vallen niet dood over een foutjequote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:32 schreef snetje het volgende:
resume der waarnemingen tot nu toe !
Amber : prutste met haar eigen haar elastiekje
Hidihooooooooooooooooo.............quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:34 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Conclusie: Wéér mislukt maar niet gezien ?
Wie zit jou te voeren danquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:34 schreef snetje het volgende:
ben ik hier nu de enigste die de opdracht van Neemmijnietserieus wel serieus neemt![]()
Blijft het over dingen in je mond laten stoppen gaan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |