Die site is tenminste wel professioneel en snelquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:49 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Die site is tenminste wel professioneel en snel
En je krijgt er al een ban als je een vraag stelt die ooit 1x eerder is gesteldquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:49 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Die site is tenminste wel professioneel en snel
Dan nog.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:59 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
En je krijgt er al een ban als je een vraag stelt die ooit 1x eerder is gesteld
Fok werkt bij mij ook meestal goed hoor, in beide browers... oké soms een database error maar daat blijft het bij.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:06 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan nog.
Ik ben ook geen fan van de site. Lees er alleen me nerd nieuw en gebruik de pricewatch.
Maar die site ondersteund alle browsers goed en ziet er nog gelikt uit ook.
Opera doet soms vastlopen op de FP.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:14 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Fok werkt bij mij ook meestal goed hoor, in beide browers... oké soms een database error maar daat blijft het bij.
oké, maar Operaquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:15 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Opera doet soms vastlopen op de FP.
Dan is alle content onklikbaar.
hyves was/is gewoon een slome klotesite.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:15 schreef L-IS het volgende:
zielige mensen die hyves bashen, gefrustreerd zonder vriendjes?
Leg uit?quote:
bij mij ging Opera steeds langzamer opstarten, doe er niets raars mee. opnieuw instaleren hielp ook niet. Verder verschilt het niet zo heel veel van Firefox vind ik zelf. Firefox heeft altijd super gewerktquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Leg uit?
Het is firefox, maar dan zonder add-ons alle functionaliteit.
Plus het werkt soepeler. Bij FF krijg ik soms het idee van een lag.
En ze zijn veruit de meest vooruitstrevende browser.
Ik ben overigens geen fanboy, maar sinds ik opera heb kan ik gewoon niet meer met andere browsers omgaan.
Zeker nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:41 schreef Daniel1976 het volgende:
Is jouw verbinding soms traag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |