abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3791086
ik had al een tijdje contact met een meisje, ze woont alleen veel verder. We msn'en eerst en hadden telefonisch contact. Een keer ontmoet en wat gezoend en daarna nog een keer afgesproken. Daarna was het contact wat minder en vond ik haar ook niet meer leuk enzo maar dat is het probleem niet. De laatste tijd als ik haar bel drukt ze me weg en op smsjes reageert ze niet. Net ook dus, daarna belde ik met me vader telefoon en ze nam dus op.
Ze was aan het risken, ik vroeg hoe het ging en waarom ze steeds ophangt de laatste tijd, waarop zij zei: ik heb er geen zin meer in. Toen zei ik dat kan je toch gewoon zeggen, zei weer hetzelfde en ze zei: ik neem voor niemand op nu want ik ben aan het risken (waarom wel het nummer wat ze niet kent). Toen zei ze ik versta er niks van en kapte ik het maar af en zei ik spreek je een andere keer wel. Ze klonk best wel boos/aangebrand ofzo.

Ik snap er niks van, waarom ze ineens zo is. Ik zag/zie haar echt als een goede vriendin en wie ik best wel heel veel vertelde. Waarom doet ze zo ?? Wil ze geen vrienden meer zijn? Ik voel me klote, ik heb helemaal niks verkeerd gezegd gedaan naar mijn weten. Wat moet ik doen???

after turn the volume up, it's my beat !
pi_3791106
Naar de TMF chat gaan, en een andere halen.

Of eentje gaan kopen in Thailand

woensdag 10 april 2002 @ 22:44:01 #3
23328 NiMPhoenix
www.nimation.nl
pi_3791139
Ja altijd lullig dat soort situaties.
Misschien heeft ze een andere jongen ontmoet waarmee ze verder wil en vindt ze het moeilijk om jou de waarheid te zeggen. Anderzijds is het natuurlijk erg goed mogelijk dat er thuis iets is gebeurd waar ze zeer aangebrand van is geworden.
Maar goed. Iemand die zo met je omgaat is natuurlijk geen echte vriendin. Zoek een andere mate.
Today we escape, we escape.......
  woensdag 10 april 2002 @ 22:44:25 #4
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_3791145
Hou op, ik heb precies hetzelfde.. Dat klotemens laat zo een keer in de paar weken mijn foon 1 keer overgaan en reageert verder niet op smsjes, mailtjes.. Niks..

Gewoon laten zitten, is effe balen maar jammer.. Zo zijn sommige mensen helaas, daar is (weet ik uit ervaring) niets aan te veranderen.. Move on!

pi_3791168
Misschien is ze teleurgesteld omdat jij niet echt interesse voor haar hebt...

Zomaar een wilde gok, ik kan haar gedachten niet lezen

Misschien kun je haar een keer verrassen met iets leuks, om aan te geven dat jij nog graag vrienden blijft en om haar geeft.

"Computers are useless. They can only give you answers."
- Pablo Picasso
pi_3791195
Ehm,je vond haar toch niet meer zo leuk?
Of vind je het vervelend dat die gevoelens blijkbaar wederzijds zijn?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_3791197
als ze een jongen heeft dan vind ik dat alleen maar leuk voor haar, dat maakt me niks uit. Ik dacht alleen dat ik aan haar een echte hele goede vriendin had. Eerst deed ze ook zo. Ik voel me gewoon raar nu, ik weet ook niet wat ik moet doen. Ik snap niet dat iemand een vriendschap ineens wil afkappen of ik begrijp haar helemaal verkeerd, maar dat geloof ik niet.
pi_3791217
quote:
Op woensdag 10 april 2002 22:41 schreef DeStedebouwer het volgende:
Naar de TMF chat gaan, en een andere halen.

Of eentje gaan kopen in Thailand

Whehehehe..
-
pi_3791226
quote:
Op woensdag 10 april 2002 22:47 schreef vogeltje het volgende:
als ze een jongen heeft dan vind ik dat alleen maar leuk voor haar, dat maakt me niks uit. Ik dacht alleen dat ik aan haar een echte hele goede vriendin had. Eerst deed ze ook zo. Ik voel me gewoon raar nu, ik weet ook niet wat ik moet doen. Ik snap niet dat iemand een vriendschap ineens wil afkappen of ik begrijp haar helemaal verkeerd, maar dat geloof ik niet.
Laat haar dan even met rust,
is wel moeilijk als je niet weet waar je aan toe bent,
maar geef het een weekje.
Als ze daarna nog geen contact met jou heeft gezocht kun je altijd nog bellen en om opheldering vragen.
Zeer terecht,want zo ga je niet met mensen om.
pi_3791233
quote:
Op woensdag 10 april 2002 22:47 schreef vogeltje het volgende:
Misschien denkt ze dat jij haar (nog steeds) wil. Maak haar dan duidelijk dat je gewoon vriendjes wilt zijn. Net als Bassie & Adriaan.
pi_3791259
ik had haar al 2 weken niet gebeld. Misschien denkt ze wel ja dat ik haar nog leuk vind enzo. Maar hoe maak ik dat duidelijk, bellen wil ik nu echt niet.
pi_3791273
quote:
Op woensdag 10 april 2002 22:50 schreef DeStedebouwer het volgende:

[..]

Misschien denkt ze dat jij haar (nog steeds) wil. Maak haar dan duidelijk dat je gewoon vriendjes wilt zijn. Net als Bassie & Adriaan.

En misschien kun jij met je puberale reacties even verder gaan in Onzin.
Hier graag serieus.
pi_3791303
quote:
Op woensdag 10 april 2002 22:53 schreef shmoopy het volgende:

[..]

En misschien kun jij met je puberale reacties even verder gaan in Onzin.
Hier graag serieus.

Oke.

Ik word weer van het kastje naar de bekende muur (icon) gestuurd...

Succes ermee veugeltje.

pi_3791308
quote:
Op woensdag 10 april 2002 22:52 schreef vogeltje het volgende:
ik had haar al 2 weken niet gebeld. Misschien denkt ze wel ja dat ik haar nog leuk vind enzo. Maar hoe maak ik dat duidelijk, bellen wil ik nu echt niet.
En in die tijd heeft ze geen contact met jou gezocht?
In dat geval,da's geen vriendin.
Misschien als laatste poging een mailtje sturen waarin je uitlegt dat je je hier niet prettig bij voelt en graag een reactie van haar wil.
Komt die niet,dan weet je genoeg en hou je de eer aan jezelf.
pi_3791355
ik stuur haar maar een smsje, ze heeft al een een hele tijd geen internet meer. Maar wat moet ik daar nou inzetten??
pi_3791392
quote:
Op woensdag 10 april 2002 22:58 schreef vogeltje het volgende:
ik stuur haar maar een smsje, ze heeft al een een hele tijd geen internet meer. Maar wat moet ik daar nou inzetten??
Dat je met haar wil praten,
en dat het belangrijk is,
want dat is het toch?
Als ze een vriendin is reageert ze daar zeker op.
Doen,want anders blijf je met dit rotgevoel zitten.
pi_3791434
quote:
Op woensdag 10 april 2002 22:58 schreef vogeltje het volgende:
.... ze heeft al een een hele tijd geen internet meer...
Of "is ze Risk aan het spelen en heeft ze geen tijd voor internet?"

sms niet te vriendelijk, dat komt meteen weer zo slijmerig over. (serieus shmooy).

pi_3791451
Ik zou zoiets hebben van stik er maar in dan. Ze is je dan toch niet waard? Laat haar dan zelf maar eens contact opnemen. Zal wel even moeilijk zijn om niet in je behoeften voorzien te worden dan, maar 't lijkt me wel beter.
pi_3791516
Ik weet niet wat er is en waarom het niet meer hoeft van jou (wat niet?),zoals jij het zegt. Ik zag jou gewoon als een goede vriendin. Ik vind het jammer dat je een vriendschap wilt verbreken. Ik hoop dat je een keer belt of wat terugstuurt en zegt waarom.

Is dit voldoende denken jullie ?

donderdag 11 april 2002 @ 08:45:18 #20
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_3793647
quote:
Op woensdag 10 april 2002 23:10 schreef vogeltje het volgende:
Ik weet niet wat er is en waarom het niet meer hoeft van jou (wat niet?),zoals jij het zegt. Ik zag jou gewoon als een goede vriendin. Ik vind het jammer dat je een vriendschap wilt verbreken. Ik hoop dat je een keer belt of wat terugstuurt en zegt waarom.

Is dit voldoende denken jullie ?

Is mooi..

Ik had dus ook zoiets, zoals je hierboven kon lezen.. Ik krijg helemaal geen reactie meer, nadat we onwijs goed contact hadden en eigenlijk nooit meer waren dan hele goede vrienden.. Op de een of andere vage manier is dat van de ene op de andere dag omgeslagen..

Ik heb ooit nog 1 smsje gehad waar o.a. instond dat ze mij 'niks meer te zeggen had'.. Maar er is niks misgegaan tussen ons, nooit!

Kortom, als ze hier niet op reageert, hou dan inderdaad de eer aan jezelf.. Mensen die niet fatsoenlijk met andere mensen kunnen omgaan zijn jouw vriendschap niet waard..

pi_3793690
bekende verhalen hier... Ik heb precies hetzelfde gehad. Ik had ook een vriendschap met een hoop vertrouwen enz enz.

En ook bij mij is dat van de een op de andere dag afgekapt (door haar ja), en ook ik heb nooit echt te horen gekregen wat er gebeurt is.

Ik snap nooit hoe mensen durven om zo met iemand om te gaan die zoveel vertrouwen in je hebt. Als ik van iemand merk dat die mij erg vertrouwd, dan zal ik die nooit snel laten vallen.. Maarja, helaas zijn er genoeg mensen die er wat anders over denken. En die zijn blijkbaar geen (echte) vriendschap waard, dat heb ik me eens te meer goed gerealiseerd..

I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
  donderdag 11 april 2002 @ 09:02:02 #22
11907 IntroV
Veel voor weinig
pi_3793709
Misschien had zij wel veel meer van de ontmoeting verwacht dan het uiteindelijk is geworden. Misschien had zijn wel gehoopt dat jullie een relatie zouden krijgen, en is ze nu zo teleurgesteld dat jij haar niet leuk vind op die manier, dat ze ook geen behoefte heeft om jou te vriend te houden?
pi_3795169
misschien bergrijp ik haar helemaal verkeerd, maar waarom nam ze dan nooit meer op. Steeds iemand wegdrukken is ook raar. Gisteren zei ik haar toen ik ophing dat ik haar wel een andere keer zou bellen, zei oke en hing meteen op. Misschien was m'n sms'je na haar wat overdreven, ik weet het niet.Ik kan nu niet kijken of ze wat teruggestuurd heeft want ik heb ff geen tlefoon, maar gisterenavond krege ik niks. Het klinkt raar maar ik weet niet of ik dat wel had moeten sturen. Ik heb nu echt het idee dat een vriendschap voorbij is door dat smsje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')