Ik snap er niks van, waarom ze ineens zo is. Ik zag/zie haar echt als een goede vriendin en wie ik best wel heel veel vertelde. Waarom doet ze zo ?? Wil ze geen vrienden meer zijn? Ik voel me klote, ik heb helemaal niks verkeerd gezegd gedaan naar mijn weten. Wat moet ik doen???
Gewoon laten zitten, is effe balen maar jammer.. Zo zijn sommige mensen helaas, daar is (weet ik uit ervaring) niets aan te veranderen.. Move on!
Zomaar een wilde gok, ik kan haar gedachten niet lezen ![]()
Misschien kun je haar een keer verrassen met iets leuks, om aan te geven dat jij nog graag vrienden blijft en om haar geeft.
quote:
Op woensdag 10 april 2002 22:41 schreef DeStedebouwer het volgende:
Naar de TMF chat gaan, en een andere halen.Of eentje gaan kopen in Thailand
quote:Laat haar dan even met rust,
Op woensdag 10 april 2002 22:47 schreef vogeltje het volgende:
als ze een jongen heeft dan vind ik dat alleen maar leuk voor haar, dat maakt me niks uit. Ik dacht alleen dat ik aan haar een echte hele goede vriendin had. Eerst deed ze ook zo. Ik voel me gewoon raar nu, ik weet ook niet wat ik moet doen. Ik snap niet dat iemand een vriendschap ineens wil afkappen of ik begrijp haar helemaal verkeerd, maar dat geloof ik niet.
quote:Misschien denkt ze dat jij haar (nog steeds) wil. Maak haar dan duidelijk dat je gewoon vriendjes wilt zijn. Net als Bassie & Adriaan.
Op woensdag 10 april 2002 22:47 schreef vogeltje het volgende:
als ze een jongen heeft dan vind ik dat alleen maar leuk voor haar, dat maakt me niks uit. Ik dacht alleen dat ik aan haar een echte hele goede vriendin had. Eerst deed ze ook zo. Ik voel me gewoon raar nu, ik weet ook niet wat ik moet doen. Ik snap niet dat iemand een vriendschap ineens wil afkappen of ik begrijp haar helemaal verkeerd, maar dat geloof ik niet.
quote:En misschien kun jij met je puberale reacties even verder gaan in Onzin.
Op woensdag 10 april 2002 22:50 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
Misschien denkt ze dat jij haar (nog steeds) wil. Maak haar dan duidelijk dat je gewoon vriendjes wilt zijn. Net als Bassie & Adriaan.
quote:Oke.
Op woensdag 10 april 2002 22:53 schreef shmoopy het volgende:[..]
En misschien kun jij met je puberale reacties even verder gaan in Onzin.
Hier graag serieus.
Ik word weer van het kastje naar de bekende muur (icon) gestuurd...
Succes ermee veugeltje.
quote:En in die tijd heeft ze geen contact met jou gezocht?
Op woensdag 10 april 2002 22:52 schreef vogeltje het volgende:
ik had haar al 2 weken niet gebeld. Misschien denkt ze wel ja dat ik haar nog leuk vind enzo. Maar hoe maak ik dat duidelijk, bellen wil ik nu echt niet.
quote:Dat je met haar wil praten,
Op woensdag 10 april 2002 22:58 schreef vogeltje het volgende:
ik stuur haar maar een smsje, ze heeft al een een hele tijd geen internet meer. Maar wat moet ik daar nou inzetten??
quote:Of "is ze Risk aan het spelen en heeft ze geen tijd voor internet?"
Op woensdag 10 april 2002 22:58 schreef vogeltje het volgende:
.... ze heeft al een een hele tijd geen internet meer...
sms niet te vriendelijk, dat komt meteen weer zo slijmerig over. (serieus shmooy).
Is dit voldoende denken jullie ?
quote:Is mooi..
Op woensdag 10 april 2002 23:10 schreef vogeltje het volgende:
Ik weet niet wat er is en waarom het niet meer hoeft van jou (wat niet?),zoals jij het zegt. Ik zag jou gewoon als een goede vriendin. Ik vind het jammer dat je een vriendschap wilt verbreken. Ik hoop dat je een keer belt of wat terugstuurt en zegt waarom.
Is dit voldoende denken jullie ?
Ik had dus ook zoiets, zoals je hierboven kon lezen.. Ik krijg helemaal geen reactie meer, nadat we onwijs goed contact hadden en eigenlijk nooit meer waren dan hele goede vrienden.. Op de een of andere vage manier is dat van de ene op de andere dag omgeslagen..
Ik heb ooit nog 1 smsje gehad waar o.a. instond dat ze mij 'niks meer te zeggen had'.. Maar er is niks misgegaan tussen ons, nooit!
Kortom, als ze hier niet op reageert, hou dan inderdaad de eer aan jezelf.. Mensen die niet fatsoenlijk met andere mensen kunnen omgaan zijn jouw vriendschap niet waard..
En ook bij mij is dat van de een op de andere dag afgekapt (door haar ja), en ook ik heb nooit echt te horen gekregen wat er gebeurt is.
Ik snap nooit hoe mensen durven om zo met iemand om te gaan die zoveel vertrouwen in je hebt. Als ik van iemand merk dat die mij erg vertrouwd, dan zal ik die nooit snel laten vallen.. Maarja, helaas zijn er genoeg mensen die er wat anders over denken. En die zijn blijkbaar geen (echte) vriendschap waard, dat heb ik me eens te meer goed gerealiseerd..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |