Het is gewoon joint. Niet blowtje, Bats, Wietje of jonko. Amsterdam is ook Amsterdam en niet Damsco snap je? Al die neppe kutwoordenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:04 schreef Plums het volgende:
[..]
Niks mis met t woord jonko, straattaal jweets!
Jonko 4lifequote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:07 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Het is gewoon joint. Niet blowtje, Bats, Wietje of jonko. Amsterdam is ook Amsterdam en niet Damsco snap je? Al die neppe kutwoorden
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:12 schreef Gesloten het volgende:
Je had de natte joint een paar tellen in de magnetron moeten stoppen, dan is hij zo weer droog.
En ja, ik spreek uit ervaring
Ik niet.. ik laat heb een laten val syndroomquote:
Ik was een x sneaky tijdens een les met computers aan me hommie aan et typen via word ( want we moesten stil zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:07 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Het is gewoon joint. Niet blowtje, Bats, Wietje of jonko. Amsterdam is ook Amsterdam en niet Damsco snap je? Al die neppe kutwoorden
Die van mij was gewoon in een emmer gevallen gelukkigquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:18 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Iets wat in een bak heeft gelegen waar je stront en pis in moet deponeren oproken
Kennelijk zijn sommige blowers toch hersenloze junkies?
ja oke, in zo'n geval is het inderdaad handig. wij moeten dan "langs de groenteboer"quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik was een x sneaky tijdens een les met computers aan me hommie aan et typen via word ( want we moesten stil zijn) "He man ik ga vanmiddag jonko klappen ga je mee ?"
Zegt in 1x iemand anders huh wie is jonko?en dan ook nog echt jonko en niet djonko zeg maar
Ja oke, dan kan het wel. Maar als je hem uit de plee lepelt, droogmaakt en hem nog aan je bakkes zet daarna ook ben je kansloos.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:25 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Die van mij was gewoon in een emmer gevallen gelukkig
Ja of een baapiequote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:28 schreef Triptamine het volgende:
[..]
ja oke, in zo'n geval is het inderdaad handig. wij moeten dan "langs de groenteboer"Maar van de combinatie van woorden "jonko" en 'klappen" in een zin word ik altijd zo agressief
Ook al zo'n kutwoord.Sowieso al die straattaalquote:
Et is gewoon grappig, ik gebruik et ook nooit serieus maar meer omdat ik de humor er wel van kan inzien zo af en toequote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:34 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ook al zo'n kutwoord.Sowieso al die straattaalLaatst zat zo'n mocro naast me in de trein te vertellen hoe hij "Tantoe lauw aan de scotoe ontsnapt was, en daarna met de g's wat jonkos ging smoken en loesoe ging."
Die mensen moeten dood
Mee eens hoor. Ik heb een shirt waar gigantisch groot Boks Ouwe op staat, goed partyshirt hoor.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Et is gewoon grappig, ik gebruik et ook nooit serieus maar meer omdat ik de humor er wel van kan inzien zo af en toe
Hehe, zo zagen we een keer dat zakje ineens door de sloot drijven na de zoveelste joint tijdens het vissen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik niet.. ik laat heb een laten val syndroom![]()
In meeste gevallen geen problemen en dan sta je die ene x met je laatste wierie precies op een brug of steiger!
Gelukkig ben je gestoptquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:09 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Gast haal gewoon een nieuw wietje dan....
Subklacht: blowen is lekker.
Ik had er kkveel ingedaan, en ik had er zin in. Het is vies, ja maar daar denk je op zo'n moment helemaal niet aan. Je wilt maar een ding, en dat is smoken.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:44 schreef DeeCruise het volgende:
Zeker zonde, maar dude, iets wat in de plee valt proberen op te roken!
Ben je nog wel goed bij je hoofd???
Sorry maar dat gaat er bij mij niet in. Met alle respect, maar ik heb behoorlijk veel weggepaft in de afgelopen jaren, en ook ik heb wel eens iets laten vallen. Maar dit is mij nog nooit gebeurd. Dan liever richting shop door de regen dan dat ik iets ga oproken wat in de plee heeft gelegenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:05 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ik had er kkveel ingedaan, en ik had er zin in. Het is vies, ja maar daar denk je op zo'n moment helemaal niet aan. Je wilt maar een ding, en dat is smoken.
Jah, ik kijk daar altijd effe als ik weer een dikke kletser opsteekquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:10 schreef DeeCruise het volgende:
@Fortune_Cookie: Dacht het n.a.v. je aanwezigheid in Stoppen met blowen #6. Verkeerd begrepen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |