Nee hoer, want die 2e klacht is de oorzaak van de doorweekte joint.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nou, dan is er toch geen probleem.
Kan je 2e kutklacht ook meteen weg.
Nee, ik heb geen uitkering. Ik werk ervoor.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Haal dan gewoon nieuwe, uitkeringtrekker
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kortzichtig stuk vreten dat je bent. Jij noemt mensen die wel eens een biertje drinken zeker ook meteen alcoholisten?
Ik had hem in m'n broekzak gedaan. En ik moest onderweg naar buiten even snel naar de WC.quote:
Draaien in m'n kamer betekent toch niet dat ik hem ook in m'n kamer oprook, ofwel?quote:
Idd.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Waar geeft de TS aan dat hij hem binnen wou gaan roken dan?
Jij hebt een hanglulquote:
Heb het al weggegooid. Ik was gefrustreerd.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:38 schreef Skaff-a het volgende:
Ik deed er wat wc-papier omheen omdat anders alle nattigheid eraf zou vallen.
Ok. Ik geef toe dat het niet de beste optie was om hem eruit te halen. Best pauperig eigenlijk. Maarja, ik heb het al gedaan en ik kan de tijd niet terugdraaien.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:36 schreef 4Twenty het volgende:
Gister weer lekker gesmoked na twee weken niks roken!.
Met andere woorden: Wiet is niet verslavend.
OT: Sneu dat je hem niet gewoon doorspoelde, en er zo veel moeite voor deed terwijl je nog gewoon wiet had.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:32 schreef A-mineur het volgende:
Mijne viel paar dagen terug uit het raam in de dakgoot (schuin dak, zolder raam)
Stoere opmerking, nu nog het verschil ruikenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:22 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat iedereen wiet gaat roken in plaats van sigaretten Heeft tenminste niet zo'n kut lucht
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:44 schreef nvido het volgende:
Oeh, goed idee.
Zo even langs de shop om wat op te halen, om dan te gaan bbq-en
Niks mis met t woord jonko, straattaal jweets!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:14 schreef Triptamine het volgende:
Woorden als Jonko en Wierie gebruiken![]()
Mensen die blowers kansloze kankerjunks vinden![]()
herkenbare klacht verder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |