abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_238630
Dump hier je reacties!

Ik geloof niets van die stemming!

donderdag 30 december 1999 @ 21:09:00 #2
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_238631
Help, wat is er met Sabine's haar gebeurd??
Terug uit het enge bos
pi_238632
Probeert Veronica nu weer de zaak te flessen door te laten zien hoe 'spannend' het wel niet is tussen Ruud en Bart....

Ik geloof er geen fuk van.

Once every few seconds somewhere in this world a woman gives birth to a child. Our job is to find that woman and stop her.

pi_238633
Dufne doet me zo denken aan het songfestival

Dufne: Breda, may i have your votes please!

pi_238634
hehe, volgens mij als Bart haar zo ziet wil hij zo snel mogelijk dat huis weer in.
Hij raakt verslaafd aan de coke en word een tweede Rolf X
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 30 december 1999 @ 21:18:00 #6
862 Arcee
Look closer
pi_238635
Wat zag Sabine er beroerd uit zeg... maar goed.

Hè lekker, wat is Rolf weer ouderwets stuitend slecht!

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_238636
De score van Bart is afgebeeld in het decimale getalstelsel, die van Ruud en Willem logaritmisch. Of hadden alle Internet polls het mis?

Mmmm. Gelukkig weer reclame, a 42000 per 30 seconden. En dat na 13 minuten uitzending. Money makes the world go round.

donderdag 30 december 1999 @ 21:20:00 #8
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_238637
Leuk die Rolf, we kijken even mee. Nou, nou wat spannend, zitten ze te kaarten!!
Terug uit het enge bos
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 30 december 1999 @ 21:21:00 #9
862 Arcee
Look closer
pi_238638
Godverdikkie man wat zou 't toch retegaaf zijn als Ruud Bart nog ff inhaalt! Lijkt me niet heel legaal dan, maar wel leuk... en terecht ook vooral.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_238639
En hop, daar gaan weer 5 * 2 * 42000 = een slordige half miljoen in de pocket. Go Veronica Go.

pi_238640
Daphne
sorry ik ruim het wel op
Wat ziet ze eruit zeg.
Trouwens die vriendin van ruud....of moet ik vriend zeggen

[Dit bericht is gewijzigd door Jesper (Datum 30 December 1999).]

pi_238641
Trouwens LIEF van Veronica om toch 1 promille van de profit extra ter beschikking te stellen van de bewoners.

donderdag 30 december 1999 @ 21:29:00 #13
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_238642
Als ambtenaren de hele dag bellen voor Ruud, in een ambtenarentempo, dat is toch zeker 4 telefoontjes per ambtenaar per dag.
Terug uit het enge bos
pi_238643
Kan Dekme Dafners nog genomineerd worden?
pi_238644
Sniper, de helft van alle 'commercials' zijn de afgelopen weken al aankondigingen van VOO programma's zelf dus zo veel animo om te adverteren a 42.000 de halve minuut is er niet. Puur stemmingmakerij. Zo zie ik overigens ook het in beeld brengen van de tussenstand. Het is niet voor niets dat VOO er geen aantallen bij vermeld, want de tussenstand verschilt absoluut ws vele 10.000den bellers. Maar dat laten zien spoort niet aan tot bellen dus......

Verder wat kleine opmerkingen:
+ Sabine, wat is daar voor een lawinepijl in haar haar ontploft?
+ Wat loopt die burgemeester van Breda zich te bemoeien met dingen die hem niks aan gaan?
+ En hoe debiel, krom, gestoord moet je zijn om Ruud zijn prestatie meer te belonen als die van Fanny Blankers-Koen? (Nederlands grootste sportvrouw ooit!)
+ Daphne ziet er nog verschrikkelijker uit als alle afleveringen hiervoor

Tot zo ver even vanuit Enschede, geen reporter ter plekke, maar wel een stem en een mening

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_238645
Denk ik eerder 4 ambtenaren per 1 telefoontje
Digger sta je invisble!?!
* Jesper is stout hij is wel erg off topic vandaag.

gelukkig is juul lief

donderdag 30 december 1999 @ 21:32:00 #17
215 misterDre
Paint it black!
pi_238646
Staat er daar een burgemeester van onze belastingcentjes een commercieele omroep te spekken!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 30 december 1999 @ 21:34:00 #18
862 Arcee
Look closer
pi_238647
Daphne: "hoe de stemming is in FRIESLAND"

Eh... Daphne, Leek ligt in GRONINGEN.

Blondje...

pi_238648
Daphne Decker tegen de moeder van Willem: ""Jaa Willem is in heel Nederland erg poulair""
???????????????

En zo praten we de boel maar weer goed

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  donderdag 30 december 1999 @ 21:37:00 #20
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_238649
Sjoerd in een FOK-shirt!
Terug uit het enge bos
pi_238650
bart heb de kop van zijn moeder......nee ik verveel me niet

Jahaw we stawn hier in roelofhjjhfeen Ik ken je eg nie verstaan man, geef die joint eens door.

donderdag 30 december 1999 @ 21:38:00 #22
168 Is2Funky
Koude start.. kuche!
pi_238651
Even voor de duidelijkheid: die wandelende pruik is dus Dafne en die man die de hele uitzending al gesouffleerd moet worden heet Rolf? Heeft iemand het aantal malen dat Rolf de mist in ging (versprekingen, foute informatie, zichzelf moest corrigeren etc etc.) wellicht geturfd? Misschien leuk voor V om aan de hand van zijn gestuntel zijn contract eens te herzien. Voor alle meekijkers van V. Als Rolf in beeld komt gaat de TV op een ander net. BB is een leuk programma, maar het had wat de presentatie aangaat veeeel beter kunnen zijn (geen gein, Rolf gaat hier thuis echt uit!)
Dennis
Zien is kopen... http://www.zeepaard.nl
pi_238652
"Toen wilde ik hem gewoon uit het huis halen en hem troosten"... Lieve kleine jonge van me, kom maar bij mammie hoor, is je vriendinnetje weg?? aaaaah!!!!

En Tatum is ook een beetje doof denk ik

-------
You can check out any time you like, but never leave Big Brother

donderdag 30 december 1999 @ 21:42:00 #24
568 Juul
Is gewoon lief
pi_238653
quote:
Van misterDre - 30 December 1999 @ 21:18.
Juul wil je ff het typefoutje uit m'n Topic-titel halen!
Zal je eeuwig dankbaar zijn!

Bij deze

The Bitch is Back!
pi_238654
Rolf doet het fantastisch! Geen geintje! Vanaf het begin vind ik die man al goed en hij doet het nu alleen maar beter! Go on Rolf!!!!
-------
You can check out any time you like, but never leave Big Brother

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')