Mocht je ergens een foto van willen hebben dan lever ik die wel aan (goedkeuring gaat dan eerst langs iemand anders).quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:06 schreef Chanel5 het volgende:
Dementor, mag er eigenlijk , met toestemming, een foto gemaakt worden of kan ik dat ding thuislaten?
Oke hebben we het dan nog wel over....quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mocht je ergens een foto van willen hebben dan lever ik die wel aan (goedkeuring gaat dan eerst langs iemand anders).
Dat zeg ikk, hoe moeilijk is zo'n opdracht nog als je een ander communicatiekanaal aanboort.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:09 schreef mazaru het volgende:
Die opdracht van Calimero is natuurlijk niet geslaagd met al die briefjes die er worden geschreven.
laten ze haar wortelkanaal maar aanboren, vloekt ze als een dolle is ze wel degelijk afquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zeg ikk, hoe moeilijk is zo'n opdracht nog als je een ander communicatiekanaal aanboort.
Ja niet praten is voor mij ook het dus met handen voeten en gebaren doen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:09 schreef mazaru het volgende:
Die opdracht van Calimero is natuurlijk niet geslaagd met al die briefjes die er worden geschreven.
Ik weet het ook niet hoor. Als ze meelezen... doen ze er in ieder geval niks mee.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:10 schreef K_L het volgende:
Hoem komen ze eigenlijk aan pen en papier?
Dacht dat laatst alles ingeleverd moest worden ..... na iedere opdracht
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:10 schreef Marrije het volgende:
Gezellig ook, dat men daar briefjes naar elkaar schrijft.
Leuk voor de streamers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |