ja idd dat had ik ook 1x en nooit meer! Ik denk niet dat ik het ooit nog een keer zou doenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, 1x en 'au' wat deed dat zeer toen het over was.
En een tweede keer overkomt me alleen maar als ik iets heb opgebouwd met iemand. Eerder denk ik er niet aan
ja maar dan krijg je de vraag je gaat toch niet iets met iemand opbouwen als je niet het gevoel hebt dat je er wel de rest van je leven mee zou willen delen!?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:39 schreef MNR het volgende:
[..]
En een tweede keer overkomt me alleen maar als ik iets heb opgebouwd met iemand. Eerder denk ik er niet aan
Maar is dat gevoel niet iets van je van af het begin hebt bij iemand ? Dat verschil was namelijk wel goed merkbaar bij mezelf.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, dat klopt Qtie, en dat heeft het ook heel lang gedaan. Maar nu zie ik hem niet meer en doet het me ook geen pijn. Hij is hij, hij is een herinnering, een relatie in het verleden. Maar geloof me.. op geheel ongepaste momenten komt dat verdriet nog wel eens naar boven. Zal ik heel eerlijk in zijn en dan voelt het verre van fijn. Dan ben ik verdrietig omdat iets niet is geworden wat ik ervan wilde dat het werd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Zulke dingen kunnen lang pijn blijven doen.
Ja, als ik eraan begin, denk ik er serieus over na. Niet over trouwen, maar wel: "met jou wil ik de rest van mijn leven of een heel groot deel van mijn leven doorbrengen".quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar dan krijg je de vraag je gaat toch niet iets met iemand opbouwen als je niet het gevoel hebt dat je er wel de rest van je leven mee zou willen delen!?
kijk t blijft koffiedik kijken maar als je er serieus aan begint denk je er dus wel over na!?
Hehe. Nou, neequote:Op donderdag 7 mei 2009 20:45 schreef dawg het volgende:
MidNightRunmeisje.
Nog vorderingen met je casa?
Dat ken ik, beide kanten. Die laatste kant ook. Het leven is te mooi om één persoon uit het verleden je (vaak) ellendig te laten voelen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, dat klopt Qtie, en dat heeft het ook heel lang gedaan. Maar nu zie ik hem niet meer en doet het me ook geen pijn. Hij is hij, hij is een herinnering, een relatie in het verleden. Maar geloof me.. op geheel ongepaste momenten komt dat verdriet nog wel eens naar boven. Zal ik heel eerlijk in zijn en dan voelt het verre van fijn. Dan ben ik verdrietig omdat iets niet is geworden wat ik ervan wilde dat het werd.
Maar ik weet, er komt iemand voorbij, iemand op wie ik zo gek ben dat ik helemaal overloop van liefde
Iemand die mijn hartje steelt en als dat moment daar is, zal de pijn uit het verleden verdwenen zijn. Omdat het nu goed is.
quote:
Met mij goed.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe. Nou, nee
Ik heb het afgeblazen. Klopte iets niet
Thanks for informing. Hoe is het met jou verder?
Enne... "career event"?
quote:
Vond dat wel passend bij het lange relaties verhaal wat daar voor aan de hand was.quote:
Oh, dat heb ik gemist dan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Vond dat wel passend bij het lange relaties verhaal wat daar voor aan de hand was.
Zoiets zou ik ook doenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:53 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik kreeg me vanmiddag toch een vreemd telefoontje, me ex belde me dat ie ineens aan me moest denken omdat ie een nummer hoordeIk wist niet wat ik moest zeggen dus heb maar opgehangen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:53 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik kreeg me vanmiddag toch een vreemd telefoontje, me ex belde me dat ie ineens aan me moest denken omdat ie een nummer hoordeIk wist niet wat ik moest zeggen dus heb maar opgehangen
Ik kon helemaal niks uitbrengen ik was echt helemaal verbaasd.....quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:54 schreef Civilian het volgende:
[..]
Zoiets zou ik ook doenna d'r flink uitgelachen te hebben geloof ik
Denk jij nog wel eens aan hem?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:53 schreef Carooltje79 het volgende:
Whehe, toen ik net iets aan het typen was, ik hoorde ik ^ nummer en dat nummer lijkt me een beetje te achtervolgen de afgelopen dagenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:53 schreef Carooltje79 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |