ja idd dat had ik ook 1x en nooit meer! Ik denk niet dat ik het ooit nog een keer zou doenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, 1x en 'au' wat deed dat zeer toen het over was.
En een tweede keer overkomt me alleen maar als ik iets heb opgebouwd met iemand. Eerder denk ik er niet aan
ja maar dan krijg je de vraag je gaat toch niet iets met iemand opbouwen als je niet het gevoel hebt dat je er wel de rest van je leven mee zou willen delen!?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:39 schreef MNR het volgende:
[..]
En een tweede keer overkomt me alleen maar als ik iets heb opgebouwd met iemand. Eerder denk ik er niet aan
Maar is dat gevoel niet iets van je van af het begin hebt bij iemand ? Dat verschil was namelijk wel goed merkbaar bij mezelf.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, dat klopt Qtie, en dat heeft het ook heel lang gedaan. Maar nu zie ik hem niet meer en doet het me ook geen pijn. Hij is hij, hij is een herinnering, een relatie in het verleden. Maar geloof me.. op geheel ongepaste momenten komt dat verdriet nog wel eens naar boven. Zal ik heel eerlijk in zijn en dan voelt het verre van fijn. Dan ben ik verdrietig omdat iets niet is geworden wat ik ervan wilde dat het werd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Zulke dingen kunnen lang pijn blijven doen.
Ja, als ik eraan begin, denk ik er serieus over na. Niet over trouwen, maar wel: "met jou wil ik de rest van mijn leven of een heel groot deel van mijn leven doorbrengen".quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar dan krijg je de vraag je gaat toch niet iets met iemand opbouwen als je niet het gevoel hebt dat je er wel de rest van je leven mee zou willen delen!?
kijk t blijft koffiedik kijken maar als je er serieus aan begint denk je er dus wel over na!?
Hehe. Nou, neequote:Op donderdag 7 mei 2009 20:45 schreef dawg het volgende:
MidNightRunmeisje.
Nog vorderingen met je casa?
Dat ken ik, beide kanten. Die laatste kant ook. Het leven is te mooi om één persoon uit het verleden je (vaak) ellendig te laten voelen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, dat klopt Qtie, en dat heeft het ook heel lang gedaan. Maar nu zie ik hem niet meer en doet het me ook geen pijn. Hij is hij, hij is een herinnering, een relatie in het verleden. Maar geloof me.. op geheel ongepaste momenten komt dat verdriet nog wel eens naar boven. Zal ik heel eerlijk in zijn en dan voelt het verre van fijn. Dan ben ik verdrietig omdat iets niet is geworden wat ik ervan wilde dat het werd.
Maar ik weet, er komt iemand voorbij, iemand op wie ik zo gek ben dat ik helemaal overloop van liefde
Iemand die mijn hartje steelt en als dat moment daar is, zal de pijn uit het verleden verdwenen zijn. Omdat het nu goed is.
quote:
Met mij goed.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe. Nou, nee
Ik heb het afgeblazen. Klopte iets niet
Thanks for informing. Hoe is het met jou verder?
Enne... "career event"?
quote:
Vond dat wel passend bij het lange relaties verhaal wat daar voor aan de hand was.quote:
Oh, dat heb ik gemist dan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Vond dat wel passend bij het lange relaties verhaal wat daar voor aan de hand was.
Zoiets zou ik ook doenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:53 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik kreeg me vanmiddag toch een vreemd telefoontje, me ex belde me dat ie ineens aan me moest denken omdat ie een nummer hoordeIk wist niet wat ik moest zeggen dus heb maar opgehangen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:53 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik kreeg me vanmiddag toch een vreemd telefoontje, me ex belde me dat ie ineens aan me moest denken omdat ie een nummer hoordeIk wist niet wat ik moest zeggen dus heb maar opgehangen
Ik kon helemaal niks uitbrengen ik was echt helemaal verbaasd.....quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:54 schreef Civilian het volgende:
[..]
Zoiets zou ik ook doenna d'r flink uitgelachen te hebben geloof ik
Denk jij nog wel eens aan hem?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:53 schreef Carooltje79 het volgende:
Whehe, toen ik net iets aan het typen was, ik hoorde ik ^ nummer en dat nummer lijkt me een beetje te achtervolgen de afgelopen dagenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:53 schreef Carooltje79 het volgende:
Hehe, ze zijn niet allemaal hetzelfde he? Exenquote:
welk nummer?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Whehe, toen ik net iets aan het typen was, ik hoorde ik ^ nummer en dat nummer lijkt me een beetje te achtervolgen de afgelopen dagen(ook met boodschap).
Maar wat lief van hem zeg. Of niet? Is ie niet lief?
Welke ex dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik kon helemaal niks uitbrengen ik was echt helemaal verbaasd.....
Wil je ook nog weten welk nummer het was hahaquote:
Ik heb geen idee, teminste, ik heb het haar niet gevraagd... Vanmorgen een hele tijd met haar zitten praten, en ze komt toch elke keer wel erg dicht bij me staan, heel dicht achter me enzo... Hmm... morgen weer een kansquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en ik las iets over een date enzo?? weet je al of ze meisjes ook leuk vind!?!?
Dat klinkt veel belovend.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, teminste, ik heb het haar niet gevraagd... Vanmorgen een hele tijd met haar zitten praten, en ze komt toch elke keer wel erg dicht bij me staan, heel dicht achter me enzo... Hmm... morgen weer een kans
Ja ik kom moeilijk van hem af he, hij is de vader van me zoontje dus ik zie hem 1x per week minimaal...quote:
ik heb 2 serieuze exen en totaal verschillend, bij de een ga ik op de koffie (nou ja theequote:Op donderdag 7 mei 2009 20:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, ze zijn niet allemaal hetzelfde he? Exen
(hoewel ik het niet 1, niet 2 maar maar liefst 3x heb meegemaakt)
quote:
Ik heb er maar eentjequote:
Oke, dat is lastig.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik kom moeilijk van hem af he, hij is de vader van me zoontje dus ik zie hem 1x per week minimaal...
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik kom moeilijk van hem af he, hij is de vader van me zoontje dus ik zie hem 1x per week minimaal...
Daar is toch niks mis mee.quote:
hmmm en ook niet de neiging om er naar te vragen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, teminste, ik heb het haar niet gevraagd... Vanmorgen een hele tijd met haar zitten praten, en ze komt toch elke keer wel erg dicht bij me staan, heel dicht achter me enzo... Hmm... morgen weer een kans
Komt hij ook op de meet?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb 2 serieuze exen en totaal verschillend, bij de een ga ik op de koffie (nou ja thee) en de ander noemt me een hoer
en gaat al mijn gangen na
nee hij is absoluut niet lief... zo zou ik hem zeker niet omschrijvenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Whehe, toen ik net iets aan het typen was, ik hoorde ik ^ nummer en dat nummer lijkt me een beetje te achtervolgen de afgelopen dagen(ook met boodschap).
Maar wat lief van hem zeg. Of niet? Is ie niet lief?
quote:
Hmmm... even de balans opmaken: theeleut of hoer, theeleut.... of hoer...... Ja, duidelijke keuzequote:Op donderdag 7 mei 2009 20:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb 2 serieuze exen en totaal verschillend, bij de een ga ik op de koffie (nou ja thee) en de ander noemt me een hoer
en gaat al mijn gangen na
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]laatste paar weken lijkt ie wel steeds overal waar ik ben op te duiken, echt heel vreemd zou bijna denken dat ie me volgt ofzo..
Niet fijn. Maar hij had toch een vriendin of niet?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]laatste paar weken lijkt ie wel steeds overal waar ik ben op te duiken, echt heel vreemd zou bijna denken dat ie me volgt ofzo..
Geen idee en eerlijk het kan me geen ruk schelen ook....quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gaat t niet zo goed tussen hem en je nichtje?
Nope, vast niet. Maar meelezen hier betekent in ieder geval dat hij niet blij is met zijn eigen leventje. Hij is niet tevreden, hij is niet hopeloos verliefd en hij is ook niet gelukkig. Als hij dat daadwerkelijk was, zou hij zich nl. niet interesseren voor Duimquote:
Dat was 't.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gaat t niet zo goed tussen hem en je nichtje?
Waarom zou hij zoiets doen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:01 schreef Carooltje79 het volgende:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Hmmm... even de balans opmaken: theeleut of hoer, theeleut.... of hoer...... Ja, duidelijke keuze
Degene die je hoer noemt geeft nog het meeste om je![]()
Ja hij heeft net een huisje gekocht met mijn nichtjequote:Op donderdag 7 mei 2009 21:03 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Niet fijn. Maar hij had toch een vriendin of niet?
Okay, helderquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee hij is absoluut niet lief... zo zou ik hem zeker niet omschrijven
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:04 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Voel me nu heel erg rot. Ik ga denk ik ff wandelen ofzo om er vanaf te komen.
Ja weet ik veel, maar ik wordt er helemaal zenuwachtig van enzo...quote:
Hoe komt het? Door dat filmpje?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:04 schreef halfbearad het volgende:
Voel me nu heel erg rot. Ik ga denk ik ff wandelen ofzo om er vanaf te komen.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Geen idee en eerlijk het kan me geen ruk schelen ook....
Volgt zij je gangen ook dan? Gezellig, met zijn 2-en achter Fok! jou stalken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]zal zn 'verloofde' leuk vinden om hier te lezen gheghe toen ik zei dat ie es over me heen moest komen flipte ze uit
maar idd dat is me ook verteld door prof. hulpverlening toen ik bezig was met over de hele scheiding en t gedoe er om heen te komen.
voelt zo goed dat ik zoveel verder ben en hem geheel los gelaten heb
Ja en toch wordt ik er super nerveus van als ie zo "lief" doet enzo.... dan gaat ie herinneringen ophalen en dat wil ik helemaal niet, heeft me moeite genoeg gekost om alles los te laten en een leven voor mezelf en me kleine op te bouwen....quote:
Nou inderdaad, mijn ex woont 160km verderop, en de laatste keer dat ik aan haar dacht kreeg ik (waarschijnlijk) een epileptische aanval, dus dat moet ik ook niet meer doen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
Wat een horror verhalen over exen.![]()
Ik ben blij dat ik niet zo ex heb.
Dat snap ik. Ik hoop voor je dat hij snel stopt met jou stalken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, maar ik wordt er helemaal zenuwachtig van enzo...
Serieus?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou inderdaad, mijn ex woont 160km verderop, en de laatste keer dat ik aan haar dacht kreeg ik (waarschijnlijk) een epileptische aanval, dus dat moet ik ook niet meer doen.
Ja, wil het haar wel vragen, maar nu nog nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hmmm en ook niet de neiging om er naar te vragen?
lijkt me best eng.
is soms toch wat ingewikkelder dan als je gewoon maar hetero bent he, is iig 1 onzekerheid minder.
tenminste, je kan je soms afvragen of een man niet gay is maar toch
Ja, die dag hoorde ik dat ze met iemand naar parijs was voor een weekend. Het was net 1 maand uit tussen ons, en die gast kende ze al zo'n 8 maanden zonder dat ik het wist, dus ik was nogal overstuur.quote:
Wow das wel heftig iddquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, die dag hoorde ik dat ze met iemand naar parijs was voor een weekend. Het was net 1 maand uit tussen ons, en die gast kende ze al zo'n 8 maanden zonder dat ik het wist, dus ik was nogal overstuur.
yupquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Volgt zij je gangen ook dan? Gezellig, met zijn 2-en achter Fok! jou stalken.
Goed dat je verder bent gegaan.
Hehe.quote:
Vervelend.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, die dag hoorde ik dat ze met iemand naar parijs was voor een weekend. Het was net 1 maand uit tussen ons, en die gast kende ze al zo'n 8 maanden zonder dat ik het wist, dus ik was nogal overstuur.
Triest zegquote:
het moment dat ik ook met een goed gevoel aan de leuke herinneringen kon denken wist ik dat ik alles 100% een plaatsje had gegeven juist. Het is een stukje verleden met veel shit maar ook een stukje moois zo denk ik er over.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja en toch wordt ik er super nerveus van als ie zo "lief" doet enzo.... dan gaat ie herinneringen ophalen en dat wil ik helemaal niet, heeft me moeite genoeg gekost om alles los te laten en een leven voor mezelf en me kleine op te bouwen....
Hi MNRquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe.
Candy, candy , candy I cant let you go
All my life youre haunting me
I loved you so
Candy, candy , candy I cant let you go
Life is crazy
I know baby
Candy baby
Kheb een paar maanden terug tekenfilms van Candy Candy gevonden. De tekenfilm waar ik vroeger helemaal gek van was. Zo niet, dat ik kan zeggen dat die tekenfilm veel impact op me heeft gehad op mij als kind. Toen kwam ik het dus weer tegen... en toen had ik zo de behoefte om ze allemaal weer een keer te bekijken.
Wat denk je? Is er een China/Japan een strijd losgebarsten over wie de baas is over de rechten van de tekenfilm en daarom wordt het nergens meer uitgezonden. Heb de NCRV/KRO gebeld. Uiteindelijk op een forum gekomen waar dus een petitie stond en die ook getekend.
Wat ik wel had, heb ik geluisterd en kwam weer helemaal bij me terug. Weet niet of je de tekenfilm kent? Maar komt ook ene prins Anthony in naar vorenKheb toen een tijdje de aftitelingssong op mijn Hyves gehad en toen... kwam ik dus iemand tegen die dat gevoel bij me opriep.
Dus Candy link ik aan de wens van dat kleine meisje van toen en de vrouw van nu. En ik was met iemand op pad en het was 4u 's nachts... Ik zette de radio aan en dit nummer kwam op. En toen dacht ik gewoon:
"jeetje". Er zijn een aantal contexten die ik heb weggelaten in dit verhaal... maar voor mij is het gewoon duidelijk.
En net schreef ik dus aan Q. "en ik weet gewoon dat ik iemand tegenkom die mijn hartje steelt" et voila: dat nummer wordt ingezet op de radio. How are the odds?Ik vind het allemaal toevallig, maar ik houd wel van toeval
Heb ik het zo een beetje helder overgebracht?
Op zich logisch, ze voelt zich dus ook niet zeker over haar relatie.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]zal zn 'verloofde' leuk vinden om hier te lezen gheghe toen ik zei dat ie es over me heen moest komen flipte ze uit
maar idd dat is me ook verteld door prof. hulpverlening toen ik bezig was met over de hele scheiding en t gedoe er om heen te komen.
voelt zo goed dat ik zoveel verder ben en hem geheel los gelaten heb
Ja ik ben er denk ik nog niet helemaal 100% ik heb wel al me verdriet omgezet in woede.. is ook weer een fase verder volgens mijn "therapeut" maar het zou wel fijn zijn als ik aan de leuke tijden terug kon denken zonder verdriet en woede te voelen...quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het moment dat ik ook met een goed gevoel aan de leuke herinneringen kon denken wist ik dat ik alles 100% een plaatsje had gegeven juist. Het is een stukje verleden met veel shit maar ook een stukje moois zo denk ik er over.
Geen haat, geen woede geen negatieve gevoelens![]()
alleen nog wat PFFFFFFFFFF ik wordt hier zo moe van gevoelsn over het heden, dat ie er nog zo mee bezig is, dan denk ik man ga door met leven wordt gelukkig en wees blij dat ik gelukkig ben. Weten we beide dat het een juiste keus was uit elkaar te gaan.
Hehe, Ronanquote:
geen idee ik hoop eigenlijk dat ze gewoon samen gelukkig wordenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Op zich logisch, ze voelt zich dus ook niet zeker over haar relatie.
Zulke dingen kosten tijd. En het is niet makkelijk om zulke dingen te verwerken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik ben er denk ik nog niet helemaal 100% ik heb wel al me verdriet omgezet in woede.. is ook weer een fase verder volgens mijn "therapeut" maar het zou wel fijn zijn als ik aan de leuke tijden terug kon denken zonder verdriet en woede te voelen...
Ja echt he?! Ik zou er veel voor over hebben als het weer uitgezonden kon worden. Het is echt een hartenwens van mequote:Op donderdag 7 mei 2009 21:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ken die serie was er helemaal dol op vroeger zo geweldig
alles op zijn tijd, komt vanzelf goedquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik ben er denk ik nog niet helemaal 100% ik heb wel al me verdriet omgezet in woede.. is ook weer een fase verder volgens mijn "therapeut" maar het zou wel fijn zijn als ik aan de leuke tijden terug kon denken zonder verdriet en woede te voelen...
Wel goed hoor. Morgen komen de kindjes terugquote:
Ja maar ik ben nogal een ongeduldig persoon dus ik werk mezelf nogal tegenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zulke dingen kosten tijd. En het is niet makkelijk om zulke dingen te verwerken.
Whehehe.. voor de oplettende lezer dus....quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja echt he?! Ik zou er veel voor over hebben als het weer uitgezonden kon worden. Het is echt een hartenwens van me
Dus als ik vanavond een wens mag doen, zou het deze zijn. Al zou ik eerst wensen voor mijn Ware Liefde die mijn leven binnen wandelt en mijn hartje steelt. En dat doet ie dan natuurlijk met Candy Candy videos
hahahahaha ik wens met je mee!quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja echt he?! Ik zou er veel voor over hebben als het weer uitgezonden kon worden. Het is echt een hartenwens van me
Dus als ik vanavond een wens mag doen, zou het deze zijn. Al zou ik eerst wensen voor mijn Ware Liefde die mijn leven binnen wandelt en mijn hartje steelt. En dat doet ie dan natuurlijk met Candy Candy videos
Dat is ook geen fijne gedachte dat hij zoiets mensen aandoet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geen idee ik hoop eigenlijk dat ze gewoon samen gelukkig worden
maar mn ex kennende zal hij in ruzies wel dingen zeggen waarin ik opeens even opgehemeld wordt enzo, puur om haar dan te kwetsen.
Dat hoopte ik eigenlijk ook toen mijn ex vreemd met mij was geweest. Ik wilde echt voor hem dat hij gelukkig was met het meisje met wie hij ging samenwonen. Puur omdat ik hem geluk wenste en omdat ik het niet meer voor hem was (zo voelde het niet meer).quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geen idee ik hoop eigenlijk dat ze gewoon samen gelukkig worden
maar mn ex kennende zal hij in ruzies wel dingen zeggen waarin ik opeens even opgehemeld wordt enzo, puur om haar dan te kwetsen.
En daarom ben je ook zo'n mooi persoonquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat hoopte ik eigenlijk ook toen mijn ex vreemd met mij was geweest. Ik wilde echt voor hem dat hij gelukkig was met het meisje met wie hij ging samenwonen. Puur omdat ik hem geluk wenste en omdat ik het niet meer voor hem was (zo voelde het niet meer).
Ik was boos omdat hij niets meer tegen me zei na het gebeuren, maar ik hoop eigenlijk dat hij gelukkig met haar wordt. Alleen maar omdat ik zag hoe verdrietig en in de war hij zich voelde. Ik wil ook gewoon graag dat hij geluk vindt
Wow, dat je dat kan. Ik zou willen dat ik dat mijn ex kon gunnen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat hoopte ik eigenlijk ook toen mijn ex vreemd met mij was geweest. Ik wilde echt voor hem dat hij gelukkig was met het meisje met wie hij ging samenwonen. Puur omdat ik hem geluk wenste en omdat ik het niet meer voor hem was (zo voelde het niet meer).
Ik was boos omdat hij niets meer tegen me zei na het gebeuren, maar ik hoop eigenlijk dat hij gelukkig met haar wordt. Alleen maar omdat ik zag hoe verdrietig en in de war hij zich voelde. Ik wil ook gewoon graag dat hij geluk vindt
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En daarom ben je ook zo'n mooi persoon
Het komt vanzelf wel goed.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben nogal een ongeduldig persoon dus ik werk mezelf nogal tegen
Ow, dat is goed nieuws! Ik ben benieuwd wat de garage voor je kan fixen. Ik ga in ieder geval een kaarsje voor je opsteken met een wensje erbij. Er is vast een monteur die goedgezind isquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wel goed hoor. Morgen komen de kindjes terug. Misschien is mijn autootje niet zo total loss als de garage zegt, kennis denkt dat het wel mee valt en dat hij voor ca 1000 euro weer gefixed kan zijn.. ben benieuwd
*knuff*quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:27 schreef ThE_ED het volgende:
Realiseerde me vandaag dat het ondertussen ook al best een tijd uit is nu...
Ohwell..
ach mij kan ie iig niet meer op die manier kwetsen dusquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is ook geen fijne gedachte dat hij zoiets mensen aandoet.
(ik zou trouwens niet kunnen hopen dat mijn ex gelukkig wordt met die gast, al onze gezamenlijke vrienden zeggen dat hij niks waard is, en na wat ze me aan heeft gedaan kan ik ook voor haar niet meer hopen dat ze een fijne relatie met hem heeft.)
Die begrijp ik niet, maar ik ben er wel van overtuigd dat als je hardop uitspreekt wat je wilt, dat dat dan vanzelf naar je toekomtquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Whehehe.. voor de oplettende lezer dus....
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, dat is goed nieuws! Ik ben benieuwd wat de garage voor je kan fixen. Ik ga in ieder geval een kaarsje voor je opsteken met een wensje erbij. Er is vast een monteur die goedgezind is
Ik wens mijn ex ook het beste.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wow, dat je dat kan. Ik zou willen dat ik dat mijn ex kon gunnen.
[..]
Ohw zeker welquote:
Nou.. stel je voor dat je prins op het witte paard hier mee leest en nu dus weet hoe hij jouw hart moet veroveren..quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Die begrijp ik niet, maar ik ben er wel van overtuigd dat als je hardop uitspreekt wat je wilt, dat dat dan vanzelf naar je toekomt
Hoezo 'nu'?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou.. stel je voor dat je prins op het witte paard hier mee leest en nu dus weet hoe hij jouw hart moet veroveren..
Inderdaad.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw zeker welkijk hoe goed ik het nu al heb
Ik wil ook wel dat mijn ex gelukkig is en een fijne nieuwe liefde vind. Maar stiekum hoop ik ergens dat ik er eerder één vindt.. haha. Nouja, ik weet niet, ik hoop wel dat ze gelukkig is, is toch een lieve meid. (Geen ruzie gehad bij het uitgaan, gelukkig.)quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Met kinderen is het inderdaad een hele andere situatie. Het probleem bij mij is dat ze nogal erg rottig heeft gedragen de laatste 6 maanden van onze relatie, en dan helemaal op de manier waarop ze er een einde aan maakte. vandaar dat ik moeite heb om haar te vergeven en haar het beste te wensen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach mij kan ie iig niet meer op die manier kwetsen dus
en zoals ik al schreef ik heb geen haat od tegen hem, dus waarom hem geen geluk gunnen!?
is ook in ieders voordeel, beter ook voor mijn kindjes als ze daar zijn bijvoorbeeld.
en het was gewoon de beste beslissing dat we niet meer samen door gingen dus waarom hem geen geluk met een ander gunnen!?
Dank jequote:Op donderdag 7 mei 2009 21:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En daarom ben je ook zo'n mooi persoon
Ik kan me voorstellen dat dat niet het eerste is waar je aan denkt als je naar een vrouw toegaat om haar de liefde te verklaren. Bonbons en rozen zijn wat meer voor de hand liggendquote:
quote:
Dat zou mooi zijn voor MNRquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou.. stel je voor dat je prins op het witte paard hier mee leest en nu dus weet hoe hij jouw hart moet veroveren..
Dat is ook niet van de een op de andere dag gegaan hoor. Maar soms weet je gewoon dat je de ander en jezelf het beste moet gunnen. Dat leer je op een gegeven moment. Want zo is het leven het mooistequote:Op donderdag 7 mei 2009 21:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wow, dat je dat kan. Ik zou willen dat ik dat mijn ex kon gunnen.
Jawel hoor. Wel al een paar dagen een vreemd gevoel, alsof de adrenaline niet uit mijn lijf wil of zo. En vooral heel erg blij, hoe vreemd dat ook mag klinken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hey, alweer een beetje bijgekomen van je crash?
Een béétje ware liefde is origineler dan dat.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dat niet het eerste is waar je aan denkt als je naar een vrouw toegaat om haar de liefde te verklaren. Bonbons en rozen zijn wat meer voor de hand liggend
Een prins op een wit paard met een videoband van Candy Candy. Ik hoop oprecht voor je dat diegene je zal vinden MNR !quote:
Awwwwwwquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Die denk ik dus al gevonden te hebben. Hij gaat mijn autootje zaterdag ophalen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een béétje ware liefde is origineler dan dat.
euh mijn ex heeft zich ook rottig gedragen zacht uitgedruktquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:30 schreef djayzz het volgende:
[..]
Met kinderen is het inderdaad een hele andere situatie. Het probleem bij mij is dat ze nogal erg rottig heeft gedragen de laatste 6 maanden van onze relatie, en dan helemaal op de manier waarop ze er een einde aan maakte. vandaar dat ik moeite heb om haar te vergeven en haar het beste te wensen.
Waarom is dat raar dat je blij bent?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jawel hoor. Wel al een paar dagen een vreemd gevoel, alsof de adrenaline niet uit mijn lijf wil of zo. En vooral heel erg blij, hoe vreemd dat ook mag klinken.
Hihi, gekkiequote:Op donderdag 7 mei 2009 21:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En dan geen videorecorder meer hebben.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:33 schreef djayzz het volgende:
[..]
Een prins op een wit paard met een videoband van Candy Candy. Ik hoop oprecht voor je dat diegene je zal vinden MNR !
is ook niet niks maarrrrrrrrrrrrrr je leeft nogquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jawel hoor. Wel al een paar dagen een vreemd gevoel, alsof de adrenaline niet uit mijn lijf wil of zo. En vooral heel erg blij, hoe vreemd dat ook mag klinken.
Ja dat zal best want je moest uitwijken ofzo? en daarna bijna op een boom ingereden ofzo las ik?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat klink goed, daar ben ik blij om.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh mijn ex heeft zich ook rottig gedragen zacht uitgedrukt
en t einde was gewoon weg bizar en naar
maarrrrrrrrrr uiteindelijk ben ik er sterker en een stuk gelukkiger uitgekomen
ik zie het als een ervaring, ik heb er van geleerd en mezelf een stuk beter leren kennen
ik weet nu precies wat ik wel en niet wil dus een volgende relatie wordt GE WEL DIG
Ze is niet voor een gat te vangen hoor! Daar heb ik wel vertrouwen in.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan geen videorecorder meer hebben.
Wat stond er dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat is een normale gedachte, maar uiteindelijk maakt het niet uit wie er eerder is. Het gaat erom dat je gelukkig bent. Tijd is slechts een factor als je erop terug kijktquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:30 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik wil ook wel dat mijn ex gelukkig is en een fijne nieuwe liefde vind. Maar stiekum hoop ik ergens dat ik er eerder één vindt.. haha. Nouja, ik weet niet, ik hoop wel dat ze gelukkig is, is toch een lieve meid. (Geen ruzie gehad bij het uitgaan, gelukkig.)
nare dingen aan overhouden!?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:36 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat klink goed, daar ben ik blij om.
ik heb nog een tijdje nodig om dat uit te vinden, maar totdan moet ik zo weinig mogelijk me ermee bezig houden, omdat ik daar nare dingen aan over kan houden blijkt.
Dank je. Ik ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:33 schreef djayzz het volgende:
[..]
Een prins op een wit paard met een videoband van Candy Candy. Ik hoop oprecht voor je dat diegene je zal vinden MNR !
Wat wil je dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:33 schreef Duimelot het volgende:
ik weet nu precies wat ik wel en niet wil dus een volgende relatie wordt GE WEL DIG
Precies!quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:33 schreef Duimelot het volgende:
dus een volgende relatie wordt GE WEL DIG![]()
Ja, de angst voor epilepsie, waar ik momenteel wel erg mee zitquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nare dingen aan overhouden!?
ik ben hier ook niet 123 gekomen, heb het ook moeten verwerken en er is enorm veel gebeurd qua gevoel voor ik dit punt bereikte.
Die fixen we dan welquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan geen videorecorder meer hebben.
Je hebt subtiel vissen en je hebt met dynamiet vissen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat wil je dan?
Om maar even ontopic te blijven.
Niet helemaal. Het leek alsof ik over een steen ging met mijn linkervoorwiel, net toen ik een bocht uitkwam. Daardoor schoot mijn auto ongecontroleerd naar rechts, waar een hele rij dikke wilgen stonden, met een stam van wel een meter dik wed ik. In een reflex heb ik mijn stuur omgegooid naar links, waar een beukenheg bleek te staan, die ik niet meer kon ontwijken. Daar ben ik dwars doorheen gegaan, en in mijn poging om bij te sturen ben ik niet frontaal maar met de zijkant tegen de gevel van een boerderij gebotst, om vervolgens schuin op een bult zand tot stilstand te komen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat zal best want je moest uitwijken ofzo? en daarna bijna op een boom ingereden ofzo las ik?
Hehequote:Op donderdag 7 mei 2009 21:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt subtiel vissen en je hebt met dynamiet vissen.
Zo, dat klinkt heftig! Heb je er zelf niks aan over gehouden?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet helemaal. Het leek alsof ik over een steen ging met mijn linkervoorwiel, net toen ik een bocht uitkwam. Daardoor schoot mijn auto ongecontroleerd naar rechts, waar een hele rij dikke wilgen stonden, met een stam van wel een meter dik wed ik. In een reflex heb ik mijn stuur omgegooid naar links, waar een beukenheg bleek te staan, die ik niet meer kon ontwijken. Daar ben ik dwars doorheen gegaan, en in mijn poging om bij te sturen ben ik niet frontaal maar met de zijkant tegen de gevel van een boerderij gebotst, om vervolgens schuin op een bult zand tot stilstand te komen.
Ik ben zo blij dat er niet net een fietser of zo reed.. Oh, en de heg mankeert ook niks, die is gewoon terug overeind geveerd
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:36 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ze is niet voor een gat te vangen hoor! Daar heb ik wel vertrouwen in.
LOL!quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:40 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ben zo blij dat er niet net een fietser of zo reed.. Oh, en de heg mankeert ook niks, die is gewoon terug overeind geveerd
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet helemaal. Het leek alsof ik over een steen ging met mijn linkervoorwiel, net toen ik een bocht uitkwam. Daardoor schoot mijn auto ongecontroleerd naar rechts, waar een hele rij dikke wilgen stonden, met een stam van wel een meter dik wed ik. In een reflex heb ik mijn stuur omgegooid naar links, waar een beukenheg bleek te staan, die ik niet meer kon ontwijken. Daar ben ik dwars doorheen gegaan, en in mijn poging om bij te sturen ben ik niet frontaal maar met de zijkant tegen de gevel van een boerderij gebotst, om vervolgens schuin op een bult zand tot stilstand te komen.
iemand met humor, iemand die er voor mij is (ook gevoelsmatig) zoals ik er voor hem ben, iemand die me in vuur en vlam kan zetten, iemand waar ik een goed gesprek op niveau mee kan voeren maar die net zo makkelijk slap/ plat kan ouwhoeren. iemand die zijn gevoelens kan tonen maar geen overdreven jankerd is. iemand die ontiegelijk veel van mij houd en mijn kindjes heel leuk vind. Iemand die niet met opzet kwetst puur uit zwakte, iemand die voor zichzelf kan zorgen maar het gewoon fijn vind om het samen te doen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat wil je dan?
Om maar even ontopic te blijven.
Nee. Of eigenlijk wel. Met het uit de tas halen van mijn autopapieren heb ik een schaafwond aan mijn wijsvinger opgelopenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:41 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zo, dat klinkt heftig! Heb je er zelf niks aan over gehouden?
Ah, kusje op je wijsvingerquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Of eigenlijk wel. Met het uit de tas halen van mijn autopapieren heb ik een schaafwond aan mijn wijsvinger opgelopen
Verder niet eens spierpijn of zo.
Whehe.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt subtiel vissen en je hebt met dynamiet vissen.
Klinkt realistisch genoeg. Alhoewel er natuurlijk ook weer geen overmaat aan dergelijke geweldige mannen isquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
iemand met humor, iemand die er voor mij is (ook gevoelsmatig) zoals ik er voor hem ben, iemand die me in vuur en vlam kan zetten, iemand waar ik een goed gesprek op niveau mee kan voeren maar die net zo makkelijk slap/ plat kan ouwhoeren. iemand die zijn gevoelens kan tonen maar geen overdreven jankerd is. iemand die ontiegelijk veel van mij houd en mijn kindjes heel leuk vind. Iemand die niet met opzet kwetst puur uit zwakte, iemand die voor zichzelf kan zorgen maar het gewoon fijn vind om het samen te doen.
iemand die mij waardeerd en respecteerd voor wie ik ben, iemand die open minded is en daarnaast eerlijk en open. zoiets schiet me nu te binnen
Gelukkig dan komt het toch nog goed.quote:
Gelukkig mankeer je niks.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ow, da's niks bijzonders hoor. Ik ben nu eenmaal lomp. Heb ook standaard pleisters bij me. "Voor de kids" natuurlijkquote:
ok dan maar rustig blijven en niet aan denken iddquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, de angst voor epilepsie, waar ik momenteel wel erg mee zit
Haha, goed excuusquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ow, da's niks bijzonders hoor. Ik ben nu eenmaal lomp. Heb ook standaard pleisters bij me. "Voor de kids" natuurlijk
Vergelijkbare vrouwen zijn anders ook dun gezaaid.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:43 schreef Litpho het volgende:
Klinkt realistisch genoeg. Alhoewel er natuurlijk ook weer geen overmaat aan dergelijke geweldige mannen is.
Reden te meer om er zuinig op te zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:45 schreef AirwiN het volgende:
Vergelijkbare vrouwen zijn anders ook dun gezaaid.
er loopt vast en zeker zo iemand voor mij rondquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Klinkt realistisch genoeg. Alhoewel er natuurlijk ook weer geen overmaat aan dergelijke geweldige mannen is.
Dat is best veel, en dat schiet je nu zo even te binnen, miss Perfect?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
iemand met humor, iemand die er voor mij is (ook gevoelsmatig) zoals ik er voor hem ben, iemand die me in vuur en vlam kan zetten, iemand waar ik een goed gesprek op niveau mee kan voeren maar die net zo makkelijk slap/ plat kan ouwhoeren. iemand die zijn gevoelens kan tonen maar geen overdreven jankerd is. iemand die ontiegelijk veel van mij houd en mijn kindjes heel leuk vind. Iemand die niet met opzet kwetst puur uit zwakte, iemand die voor zichzelf kan zorgen maar het gewoon fijn vind om het samen te doen.
iemand die mij waardeerd en respecteerd voor wie ik ben, iemand die open minded is en daarnaast eerlijk en open. zoiets schiet me nu te binnen
Tot zo babequote:Op donderdag 7 mei 2009 21:46 schreef DR34M3R het volgende:
Nou, ik duik dus ff het trappenhuis in. Brb.
Bedankt voor de tip!quote:
Ja, dat probeer ik.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok dan maar rustig blijven en niet aan denken idd
Vergeet je duikbril niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:46 schreef DR34M3R het volgende:
Nou, ik duik dus ff het trappenhuis in. Brb.
En voor mij ook eentjequote:Op donderdag 7 mei 2009 21:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
er loopt vast en zeker zo iemand voor mij rond
was anders gewoon een omschrijving van mezelfquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergelijkbare vrouwen zijn anders ook dun gezaaid.
Daar ben ik van overtuigdquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
er loopt vast en zeker zo iemand voor mij rond
En voor mijquote:
En hoeveel Duimelots zijn er? Hm?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was anders gewoon een omschrijving van mezelf
Bah, mensen die een kopie van zichzelf, maar dan van het andere geslacht, als relatie zoeken!quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:47 schreef Duimelot het volgende:
was anders gewoon een omschrijving van mezelf
veel? ik vind dit eigenlijk gewoon vrij normaal om dit te willen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat is best veel, en dat schiet je nu zo even te binnen, miss Perfect?
Jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:43 schreef KudFokker het volgende:
Terug van hardlopen!
Ik weet niet wat het was, maar ik heb ruzie gehad met groepjes hangjongeren van 4 nationaliteiten
Heb ik soms een gezicht om op te slaan ofzo?
Van het zelfde geslacht is beter?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bah, mensen die een kopie van zichzelf, maar dan van het andere geslacht, als relatie zoeken!
Ah, daar ging het dus over. Ik vroeg nog "wat is er gebeurd" maar kreeg geen antwoord. Jeetje djayzz. Ik hoop voor je dat de dokter en jij een mooie oplossing voor je vinden. Dat hij alles maar uit de koffer zal halen en je helptquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, dat probeer ik.
Alleen ben ik afgelopen zaterdag wakker geworden met een groot gat/snee in mijn tong, dus dat kan betekenen dat ik een lichte aanval heb gehad in mijn slaap. Morgen maar een afspraak met de dokter gemaakt en voor het beste hopen....
Whehe, je hebt werkelijk geen idee waar het over gaat, hoor ik al welquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet?
Iets met een video vol porno ofzo las ik toch?
Sterktequote:Op donderdag 7 mei 2009 21:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, dat probeer ik.
Alleen ben ik afgelopen zaterdag wakker geworden met een groot gat/snee in mijn tong, dus dat kan betekenen dat ik een lichte aanval heb gehad in mijn slaap. Morgen maar een afspraak met de dokter gemaakt en voor het beste hopen....
nee geen kopie van mezelf alleen van eigenschappen of hoe wil je t noemen die ik zoekquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bah, mensen die een kopie van zichzelf, maar dan van het andere geslacht, als relatie zoeken!
Sorry dat ik niet meer gereageerd hadquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah, daar ging het dus over. Ik vroeg nog "wat is er gebeurd" maar kreeg geen antwoord. Jeetje djayzz. Ik hoop voor je dat de dokter en jij een mooie oplossing voor je vinden. Dat hij alles maar uit de koffer zal halen en je helpt
Dat is voor ieder mens weer anders.quote:
Wat iemand mee zou moeten nemen om jou het hof te maken toch, iets in die richtingquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Whehe, je hebt werkelijk geen idee waar het over gaat, hoor ik al wel
Is okay.
Dankjewel Tijnquote:
Respect. I like respect, ben er totaal verzot opquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
veel? ik vind dit eigenlijk gewoon vrij normaal om dit te willen.
ik hoef niet iemand die perfect is maar met wederzijds respect, liefde en gevoel voor humor moet je daar dan ook mee klaar komen
Anders neem je even de moeite om terug te lezenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat iemand mee zou moeten nemen om jou het hof te maken toch, iets in die richting
hmmm vervelend en angstig denk ik, hopelijk kan de dokter wat voor je betekenen!quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, dat probeer ik.
Dat laatste is zeker een pré. Ik ben blij dat mijn vrouw en ik sterk uiteenlopende interesses hebben. Dan heb je nog eens wat om te bepraten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:50 schreef Duimelot het volgende:
nee geen kopie van mezelf alleen van eigenschappen of hoe wil je t noemen die ik zoek
qua interesses mag t best (graag) uiteen lopen verder.
quote:
Thnxquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hmmm vervelend en angstig denk ik, hopelijk kan de dokter wat voor je betekenen!
Ow, dat is okay. Het is meer dat ik het nu begrijpquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet meer gereageerd hadik moest weg en had je vraag niet meer gelezen.
Ik ga het morgen horenen ik heb er wel vertrouwen in hoor!
Dankje![]()
Ja dat begreep ik wel. Ben het ook met je eens hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
veel? ik vind dit eigenlijk gewoon vrij normaal om dit te willen.
ik hoef niet iemand die perfect is maar met wederzijds respect, liefde en gevoel voor humor moet je daar dan ook mee klaar komen
Nu dacht ik bij Candy Candy toch ergens anders aan...quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Whehe, je hebt werkelijk geen idee waar het over gaat, hoor ik al wel
Is okay.
Ik ben luiquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Anders neem je even de moeite om terug te lezen
Graag gedaan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dankjewel Tijn!
Vind het echt brutaal, met zo'n groepje stoer lopen doen...
Die Marokkanen waren maar met zijn 5en, dus daar heb ik wel wat van gezegdachteraf best dom
![]()
Maar ik kwam langs rennen, deed eens zo'n rif-aap net alsof hij me liet struikelen...
Serieus, flikker op met je achterlijke acties naar voorbijgangers toe !!![]()
Wel porno dus?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nu dacht ik bij Candy Candy toch ergens anders aan....
Ik weet niet of het gepast is om daar een samenvatting van te maken zodat je erop kan reageren...quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ben lui![]()
En er is vast wel iemand die even een samenvatting wil geven
Hahaha! Nee, het gaat echt om de tekenfilm. Het is zelfs een Mangaquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nu dacht ik bij Candy Candy toch ergens anders aan....
Ik nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ben lui![]()
En er is vast wel iemand die even een samenvatting wil geven
Nee.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of het gepast is om daar een samenvatting van te maken zodat je erop kan reageren...
Graag gedaan, Sedanquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Nee, het gaat echt om de tekenfilm. Het is zelfs een Manga
Hoop het ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:54 schreef DR34M3R het volgende:
Vervelend voor je djayzz.. Hoop dat je snel weet hoe het precies zit en wat er aan gedaan kan worden om te zorgen dat het niet meer gebeurt
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik wel. Ben het ook met je eens hoor.
Ik zal voor je duimen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hoop het ookAlleen het probleem is dat zodra men een vermoeden heeft dat het toch met epilepsie te maken heeft, ben ik gelijk mijn rijbewijs kwijt voor 6 maanden, en moet ik aan de medicijnen. En laat nou net mijn contract over een maand aflopen, dus als ik mijn rijbewijs kwijt ben, kan ik mijn baan ook wel schudden.
Maar daar denken we maar niet aan.ik ga gewoon zo positief mogelijk verder met het leven.
ohjeequote:Op donderdag 7 mei 2009 21:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hoop het ookAlleen het probleem is dat zodra men een vermoeden heeft dat het toch met epilepsie te maken heeft, ben ik gelijk mijn rijbewijs kwijt voor 6 maanden, en moet ik aan de medicijnen. En laat nou net mijn contract over een maand aflopen, dus als ik mijn rijbewijs kwijt ben, kan ik mijn baan ook wel schudden.
Maar daar denken we maar niet aan.ik ga gewoon zo positief mogelijk verder met het leven.
Komt goed!quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohjeega voor je duimen dat t goedkomt en meevalt!
quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:58 schreef MNR het volgende:
Dit jongens:
Dit vind ik echt helemaal geweldig! Dit is echt mijn visie
Eerst onderzoeken, dan komen de zorgen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja dat zei ik toen niet tegen hunquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Graag gedaan.![]()
Op die manier vraag je er wel een beetje om.
Goede instellingquote:
Nee, was het maar zo. Zodra ik bij de neuroloog binnenstap en hij denk dat het wel iets te maken zou kunnen hebben met epilepsie mag ik al niet meer rijden. En zelfs al blijkt uit de onderzoeken (hersenscans e.d.) dat ik toch niks heb, blijven die 6 maanden rijverbod staan.quote:
Je hoeft het ook niet te zeggen. Je houding tegenover hun zegt al genoeg.quote:
Maar het is wel zo inderdaadquote:
Dat weet ik schatje. Ik geloof dat direct als jij dat zegt. Wat ik aan wil geven is dat je jezelf veel leed kunt besparen als je eerst afwacht wat er is voordat je een voorstelling maakt die misschien niet eens realistisch is.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, was het maar zo. Zodra ik bij de neuroloog binnenstap en hij denk dat het wel iets te maken zou kunnen hebben met epilepsie mag ik al niet meer rijden. En zelfs al blijkt uit de onderzoeken (hersenscans e.d.) dat ik toch niks heb, blijven die 6 maanden rijverbod staan.
Oh dat zegt dat dan, die had je een week terug ook al eens gepost jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:58 schreef MNR het volgende:
Dit jongens:
Dit vind ik echt helemaal geweldig! Dit is echt mijn visie
Dat is waar, dankjequote:Op donderdag 7 mei 2009 22:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat weet ik schatje. Ik geloof dat direct als jij dat zegt. Wat ik aan wil geven is dat je jezelf veel leed kunt besparen als je eerst afwacht wat er is voordat je een voorstelling maakt die misschien niet eens realistisch is.
Snap je?
First things first. Een kleine les, zo waardevol
Dan doe je dat toch? Wie houdt je tegen?quote:
en het is niet mogelijk om de doktersafspraak uit te stellen tot na je contracts verlenging!?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, was het maar zo. Zodra ik bij de neuroloog binnenstap en hij denk dat het wel iets te maken zou kunnen hebben met epilepsie mag ik al niet meer rijden. En zelfs al blijkt uit de onderzoeken (hersenscans e.d.) dat ik toch niks heb, blijven die 6 maanden rijverbod staan.
Doe ik stiekem ook al een beetjequote:Op donderdag 7 mei 2009 22:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch? Wie houdt je tegen?
I did? Kan ik me niet herinneren. Maar goed, dat bedoelde ik dusquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh dat zegt dat dan, die had je een week terug ook al eens gepost ja
Vervelend.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
danst en blert meequote:Op donderdag 7 mei 2009 22:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Doe ik stiekem ook al een beetjeen lekker meebleren
maar in je uppie is minder leuk
Dat is inderdaad de discussie die ik hier vanochtend ook had. maar ik voel me er zelf ook niet prettig bij. Ik kon me vandaag op mijn werk al moeilijk concentreren want ik blijf er toch over nadenken. Het is ook niet veilig als ik straks in de auto een aanval krijg, dus dan kan ik het wel uitstellen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en het is niet mogelijk om de doktersafspraak uit te stellen tot na je contracts verlenging!?
moet niet tenkoste van je gezondheid gaan maar toch
Gezelliequote:
Je bent echt een schatquote:
*danst mee*quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Doe ik stiekem ook al een beetjeen lekker meebleren
maar in je uppie is minder leuk
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:05 schreef MNR het volgende:
[..]
I did? Kan ik me niet herinneren. Maar goed, dat bedoelde ik dus
Ja, de man van een directe collega van me heeft dat ook, mag volgens mij zelfs een jaar na zn laatste aanval niet rijden. Nu heeft hij geluk dat dat niet onoverkomelijk is voor zn werk maar als dat wel zo is...quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hehequote:
kee duidelijk, gezondheid gaat voor en als je een ongeluk krijgt ben je verder van huis (meestal)quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de discussie die ik hier vanochtend ook had. maar ik voel me er zelf ook niet prettig bij. Ik kon me vandaag op mijn werk al moeilijk concentreren want ik blijf er toch over nadenken. Het is ook niet veilig als ik straks in de auto een aanval krijg, dus dan kan ik het wel uitstellen.
First things first, but not necessarily in that order.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:03 schreef MNR het volgende:
First things first. Een kleine les, zo waardevol
Zal ik voor je doenquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Heb hem in iedergeval al eerder voorbij zien komen hier.
Kon je ook meteen zeggen
En helemaal erg als ik iemand anders aanrijdt...quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kee duidelijk, gezondheid gaat voor en als je een ongeluk krijgt ben je verder van huis (meestal)
Uhm, ik liep langs en keek ze NIET aan !!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet te zeggen. Je houding tegenover hun zegt al genoeg.
*gaat ook meedansen*quote:
dat ook maar wilde niet meteen hele doem scenarios neerplaatsenquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
En helemaal erg als ik iemand anders aanrijdt...
Heb ik ook naar gezocht. Uiteindelijk ben ik terecht gekomen op een Hyves van Candy Candy. Daar bieden ze een beperkte hoeveelheid gebrande DVD's (want origineel is video en vanuit daar zijn ze gekopieerd) aan, dus een beperkt aantal afleveringen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:08 schreef mrbox het volgende:
MNR ? waarom koop je dat Candy Candy gewoon niet op dvd ?
quote:
Ja idd dat vergeef je jezelf nooit meer.....quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
En helemaal erg als ik iemand anders aanrijdt...
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Wie nog meer?![]()
![]()
Nee natuurlijk niet. Maar iets minder negatief mag ook wel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Uhm, ik liep langs en keek ze NIET aan !!!
Dat vind jij dus reden genoeg dat ze dat mogen doen tegen mij ?
Dat ik hier zo over ze praat komt omdat die soort onzin wel vaker gebeurt...
link1quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb ik ook naar gezocht. Uiteindelijk ben ik terecht gekomen op een Hyves van Candy Candy. Daar bieden ze een beperkte hoeveelheid gebrande DVD's (want origineel is video en vanuit daar zijn ze gekopieerd) aan, dus een beperkt aantal afleveringen.
Ik steun geen campagnes in die trant. Maar als je mij een link kunt geven naar DVD's, zou ik zowaar verbaasd zijn. Mij is het niet gelukt nadat ik contact heb gezocht met de omroepen die de serie hebben uitgezonden en ik liep dood bij een internationale petitie.
Ja, natuurlijk heb je gelijk, ze zijn een aanwinst voor de samenleving.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar iets minder negatief mag ook wel.
Zo, die prijzen verschillen nogal!quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk heb je gelijk, ze zijn een aanwinst voor de samenleving.
Sorry dat soort mensen verdienen in mijn ogen echt geen greintje respect hoor, daarvoor heb ik al té veel gezeik met ze gehad zonder enige aanleiding...quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar iets minder negatief mag ook wel.
YesAsia! Daar heb ik al veel toffe dingen vandaan gehaald!quote:
Link 1 lijkt het meest betrouwbaar ! maar het is een boxed set enzo met tas en kaarten ofzoquote:
Okay... ik was eigenlijk op zoek naar de NL versie maar als dit de originelen zijn, wil ik hier best eens naar kijken. Dank je Box! Heel attent dat je het hebt opgezocht.quote:
Oh gelukkig ben je geen racist.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Sorry dat soort mensen verdienen in mijn ogen echt geen greintje respect hoor, daarvoor heb ik al té veel gezeik met ze gehad zonder enige aanleiding...
En aub niet denken dat ik een racist ben, want een groepje Nederlanders vroeg ook waarom ik over hún brug liep () en daar heb ik óók een tering hekel aan
Als fan heb je dat er toch wel voor over.quote:
Simpele google, geen dankquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay... ik was eigenlijk op zoek naar de NL versie maar als dit de originelen zijn, wil ik hier best eens naar kijken. Dank je Box! Heel attent dat je het hebt opgezocht.
Ben meer rechts dan links ja, maar zou geen Wilders stemmen hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkig ben je geen racist.![]()
Erg links kom je in mijn ogen ook niet over.![]()
Oke dat snap ik.
Jij wel, gegeven het feit dat je heel rechts over de xenofobe extreem-dom kam schaart.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
Erg links kom je in mijn ogen ook niet over.
Ow, als het echt betrouwbaar is en het is wat ik zoek, heb ik er dat voor over. En dan nodig ik iedereen uit die ook wil komen kijkenquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als fan heb je dat er toch wel voor over.
But off course!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:20 schreef ikbenveelleukerdanjij het volgende:
Ik ben ook single, may i join??
Tenzij je iemand de weg kwijt wil laten raken, zou ik hier toch een f-je minder in stekenquote:
Een nieuwe! Standaardvragen uit de topicstart beantwoorden ter introductie is een must.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:20 schreef ikbenveelleukerdanjij het volgende:
ondanks die nick welkom!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:20 schreef ikbenveelleukerdanjij het volgende:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tenzij je iemand de weg kwijt wil laten raken, zou ik hier toch een f-je minder in steken.
Hehehe, grapjasquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Simpele google, geen dankNL versie is pushing the envelope
Denk dat je daar Mr rigth wel aan kan herkennen als die je dat geeft ja
![]()
Even de newbie vraagjes beantwoordenquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:20 schreef ikbenveelleukerdanjij het volgende:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tenzij je iemand de weg kwijt wil laten raken, zou ik hier toch een f-je minder in steken.
Trustequote:Op donderdag 7 mei 2009 22:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehehe, grapjas
Voor nu ga ik iedereen welterusten wensen. Ik ga lekker slapen en dromen![]()
![]()
Fijne avond allemaal nog!
Ja tuurlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:20 schreef ikbenveelleukerdanjij het volgende:
Ow mocht je twijfelen of het bootlegs zijn : linkjequote:Op donderdag 7 mei 2009 22:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, als het echt betrouwbaar is en het is wat ik zoek, heb ik er dat voor over. En dan nodig ik iedereen uit die ook wil komen kijken![]()
Maar 140 dollar voor iets waarvan je niet zeker weet of het wel goed aan zal komen, en je eigenlijk een andere versie van zou willen hebben.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als fan heb je dat er toch wel voor over.
slaap lekkerquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehehe, grapjas
![]()
Sterker nog, dat mag ook als je het niet bentquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:20 schreef ikbenveelleukerdanjij het volgende:
Dan is het goed.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ben meer rechts dan links ja, maar zou geen Wilders stemmen hoor
Ik vind iedereen die zichzelf beter dan andere vind dom.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij wel, gegeven het feit dat je heel rechts over de xenofobe extreem-dom kam schaart.
Misschien voor je verjaardag vragen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, als het echt betrouwbaar is en het is wat ik zoek, heb ik er dat voor over. En dan nodig ik iedereen uit die ook wil komen kijken![]()
Weltrustenquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehehe, grapjas
![]()
You tell her!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat t niet kan, kan best maar de arrogantie
Trustequote:
Daar heb je wel punt inderdaad.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maar 140 dollar voor iets waarvan je niet zeker weet of het wel goed aan zal komen, en je eigenlijk een andere versie van zou willen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |