quote:Thnx ze is nu ook wel wat gestressed jah , maar na de eerste 3/4 dagen nog niet dus zou ze dan niet zijn geworden ??
Op woensdag 10 april 2002 22:19 schreef mystical het volgende:
Misschien is ze overtijd omdat ze gestressed is? Als je denkt dat je zwanger bent kan dat een boel stress met zich mee brengen, waardoor je 'periode' wat in de war is.
quote:Hmmm, dat weet ik niet. Ik heb wel gehoord dat als je zelfs onbewust gestressed bent dat 't gebeurd. Is je vriendin aan de pil ofzo? Heeft ze een regelmatige menstruatiecyclus?
Op woensdag 10 april 2002 22:20 schreef knalkoen het volgende:[..]
Thnx ze is nu ook wel wat gestressed jah , maar na de eerste 3/4 dagen nog niet dus zou ze dan niet zijn geworden ??
En idd, het lijkt mij ook beter om even een testje te kopen. Nu kan ze er nog wat aan laten doen (als ze ten minste geen kindje wil).
Maar doe dus een test en dan weet je het zeker.
trouwens Tim wil zijn boek nog terug
Grtz the whole I4TI3B
quote:HhMMMmmM d8 dat jij toch wel wist hoe "serieus" ik ben
Op donderdag 11 april 2002 11:54 schreef legacy81 het volgende:
Ha die Joost lullig voor je joh. maarja een kleintje erbij is natuurlijk ook wel weer leuk toch, de hele dag karren met zo'n kinderwagen etctrouwens Tim wil zijn boek nog terug
Grtz the whole I4TI3B
quote:Ja ik weet wel hoe serieus je bent "BLOEDSERIEUS"
Op donderdag 11 april 2002 14:51 schreef knalkoen het volgende:[..]
HhMMMmmM d8 dat jij toch wel wist hoe "serieus" ik ben
maarre z'n boek heb k al een paar dagen in z'n tas maar xie hem niet
quote:Als jij dat denkt dan ken je mij blijkbaar toch niet zo goed als k d8 maar jah.
Op vrijdag 12 april 2002 09:18 schreef legacy81 het volgende:[..]
Ja ik weet wel hoe serieus je bent "BLOEDSERIEUS"
quote:Dat werd ik door m'n huisarts afgeraden. Misschien 1 maand langer uitstellen als de nood echt hoog was (vakantie bijvoorbeeld) maar 3 a 4 maanden... kun je zgn. 'doorbraken' van krijgen en je hele hormoonstelsel raakt in de war
Op vrijdag 12 april 2002 10:51 schreef Twiggy het volgende:
Ik zit me net te bedenken dat als ik zwanger zou zijn het niet eens direct zou merken want ik slik de pil meestal 3 of 4 maanden achter elkaar en las dan weer een keer een pauze weekje in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |