abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3790798
M'n vriendin is al 7 dagen over tijd kan dat of is ze nu bijna zkr zwanger ??? Iets zegt me dat het niet kan , maar nu het steeds meer wordt ga je wel meer twijfelen. Wie kan me helpen ???
Het leven is net een kroket, allebei vol rotzooi
pi_3790829
Misschien is ze overtijd omdat ze gestressed is? Als je denkt dat je zwanger bent kan dat een boel stress met zich mee brengen, waardoor je 'periode' wat in de war is.
  woensdag 10 april 2002 @ 22:19:55 #3
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_3790841
Koop een testje en je weet het. Als je erg onregelmatig ongesteld bent kan het denk ik wel, maar ik ben geen vrouw (thank god!).
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
pi_3790843
quote:
Op woensdag 10 april 2002 22:19 schreef mystical het volgende:
Misschien is ze overtijd omdat ze gestressed is? Als je denkt dat je zwanger bent kan dat een boel stress met zich mee brengen, waardoor je 'periode' wat in de war is.
Thnx ze is nu ook wel wat gestressed jah , maar na de eerste 3/4 dagen nog niet dus zou ze dan niet zijn geworden ??
  woensdag 10 april 2002 @ 22:22:04 #5
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_3790867
gebruik even de zoek functie van dit forum, zijn jongstleden diverse topics over geweest
pi_3790887
quote:
Op woensdag 10 april 2002 22:20 schreef knalkoen het volgende:

[..]

Thnx ze is nu ook wel wat gestressed jah , maar na de eerste 3/4 dagen nog niet dus zou ze dan niet zijn geworden ??

Hmmm, dat weet ik niet. Ik heb wel gehoord dat als je zelfs onbewust gestressed bent dat 't gebeurd. Is je vriendin aan de pil ofzo? Heeft ze een regelmatige menstruatiecyclus?

En idd, het lijkt mij ook beter om even een testje te kopen. Nu kan ze er nog wat aan laten doen (als ze ten minste geen kindje wil).

woensdag 10 april 2002 @ 22:24:20 #7
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_3790894
Je kan tussen 8 en 16 dagen overtijdsbehandeling laten doen, geloof ik, nog net iets beter dan abortus.
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
  FOK!fossiel woensdag 10 april 2002 @ 22:25:56 #8
2628 Karin
pi_3790918
Ben op dit moment ook een week overtijd, net een test gedaan, niet zwanger. Ben normaal heel regelmatig ongesteld, zal dus ook wel stress zijn (denk zelf ook wel dat het meevalt met de stress, blijkbaar niet dus).

Maar doe dus een test en dan weet je het zeker.

pi_3791024
Thnx voor alle reacties , xie haar vrijdag pas weer en als ze dan nog niet is dan kopen we samen een test. Maar eerst maar ff w8en tot vrijdag. Maar het lijkt me toch sterk dat als je je handen goed gewassen hebt er nog sperma aan blijft zitten of is die kans erg groot ?
pi_3795234
Ha die Joost lullig voor je joh. maarja een kleintje erbij is natuurlijk ook wel weer leuk toch, de hele dag karren met zo'n kinderwagen etc

trouwens Tim wil zijn boek nog terug

Grtz the whole I4TI3B

Het leven is hard, de voorkant van een trein ook!
  donderdag 11 april 2002 @ 11:56:07 #11
14790 EvilFaith
zie signature
pi_3795253
Ik ben op dit moment ook al 6dagen overtijd maar ben niet zwanger. Als je wat overtijd bent hoeft niet meteen te betekenen dat je zwanger bent. Maar als je de afgelopen paar weken het onveilig hebt gedaan zou ik toch even een testje halen..
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
pi_3797466
quote:
Op donderdag 11 april 2002 11:54 schreef legacy81 het volgende:
Ha die Joost lullig voor je joh. maarja een kleintje erbij is natuurlijk ook wel weer leuk toch, de hele dag karren met zo'n kinderwagen etc

trouwens Tim wil zijn boek nog terug

Grtz the whole I4TI3B

HhMMMmmM d8 dat jij toch wel wist hoe "serieus" ik ben maarre z'n boek heb k al een paar dagen in z'n tas maar xie hem niet
pi_3805288
quote:
Op donderdag 11 april 2002 14:51 schreef knalkoen het volgende:

[..]

HhMMMmmM d8 dat jij toch wel wist hoe "serieus" ik ben maarre z'n boek heb k al een paar dagen in z'n tas maar xie hem niet

Ja ik weet wel hoe serieus je bent "BLOEDSERIEUS"
Het leven is hard, de voorkant van een trein ook!
pi_3806061
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 09:18 schreef legacy81 het volgende:

[..]

Ja ik weet wel hoe serieus je bent "BLOEDSERIEUS"

Als jij dat denkt dan ken je mij blijkbaar toch niet zo goed als k d8 maar jah.
pi_3806119
Ik zit me net te bedenken dat als ik zwanger zou zijn het niet eens direct zou merken want ik slik de pil meestal 3 of 4 maanden achter elkaar en las dan weer een keer een pauze weekje in.
pi_3810479
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 10:51 schreef Twiggy het volgende:
Ik zit me net te bedenken dat als ik zwanger zou zijn het niet eens direct zou merken want ik slik de pil meestal 3 of 4 maanden achter elkaar en las dan weer een keer een pauze weekje in.
Dat werd ik door m'n huisarts afgeraden. Misschien 1 maand langer uitstellen als de nood echt hoog was (vakantie bijvoorbeeld) maar 3 a 4 maanden... kun je zgn. 'doorbraken' van krijgen en je hele hormoonstelsel raakt in de war
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')