*proest*quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Groot en sterk worden, maar dat eerste lukt toch niet.
* Kijkt omhoogquote:
*kijkt omlaag*quote:
*Trapt tegen schenenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:42 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
*kijkt omlaag*
heey khad je nog niet eens gezien gek, heh ?
quote:
Zeg kids, ga es even op jullie eigen kamer spelenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:00 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
AAAhhhh jij rot rat !![]()
![]()
*rent achter jou aan met vliegemepper*
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:00 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
AAAhhhh jij rot rat !![]()
![]()
*rent achter jou aan met vliegemepper*
Zeg, ga jij eens even lekker Himym kijken...quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zeg kids, ga es even op jullie eigen kamer spelen
wehehe zo'n klein mini-vliegemeppertjequote:Op donderdag 7 mei 2009 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Elektrische vliegenmepper pakt![]()
wat is Himyim ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg, ga jij eens even lekker Himym kijken...
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:12 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
wehehe zo'n klein mini-vliegemeppertje!!!!!
[..]
wat is Himyim ?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Zo'n serie.![]()
How i met your mother, of zo.
Goeiemiggelquote:
quote:
wat heeft ze gedaan?quote:
pics ?quote:
saterdag back, k hoop chilling met vriendenquote:
Jij hoort wat je wilt horen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:17 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Oww... kvon het klinken als de afkorting van een anime
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
saterdag back, k hoop chilling met vrienden
Dit. Het staat in haar msnnaam. En nu beweert ze een neger te zijn.
My god.... kan je haar niet overhalen om een Coldplay-groupie te worden in plaats van een wigger..... ik bedoel, het is ook niet alles maar in ieder geval beter dan dat neger-gedoequote:Op donderdag 7 mei 2009 21:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
saterdag back, k hoop chilling met vrienden
Dit. Het staat in haar msnnaam. En nu beweert ze een neger te zijn.
RHCP !quote:
ach misschien is het een grap.quote:
Jahaaah,, als iemand zegt Poes ! Dan hoor ik Poes en niet Poesquote:
Ja dat heb ik al geprobeerd, maar madame luistert liever 49 cent.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
My god.... kan je haar niet overhalen om een Coldplay-groupie te worden in plaats van een wigger..... ik bedoel, het is ook niet alles maar in ieder geval beter dan dat neger-gedoe
bestaan ze nog? ik hoor niets meer van ze.quote:
Ja iddquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bestaan ze nog? ik hoor niets meer van ze.
OMG die broekenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik was laatst uit in Rotterdam, zie ik een meisje met een housebroek lopen...![]()
![]()
![]()
![]()
Ter illustratie:
http://www.roparosa.nl/ph(...)otief-housebroek.png
Dat is toch niet mooi?
Ah, meneer hoort ook nog eens selectiefquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:29 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jahaaah,, als iemand zegt Poes ! Dan hoor ik Poes en niet Poes
Ik heb er 1quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik was laatst uit in Rotterdam, zie ik een meisje met een housebroek lopen...![]()
![]()
![]()
![]()
Ter illustratie:
http://www.roparosa.nl/ph(...)otief-housebroek.png
Dat is toch niet mooi?
en ga je daarmee naar parties?quote:
Ik hoop niet dat het de laatste modetrend wordt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG die broeken![]()
doet me denken aan begin jaren 90. Het was destijds die broeken of australian....gelukkig heb ik voor het laatste gekozen
Was jij het niet die ik zag...?quote:
Laat haar hier naar kijken en luisteren, dan bedenkt ze zich misschien nogquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja dat heb ik al geprobeerd, maar madame luistert liever 49 cent.
je bedoelt die Austrialian? hahaha Heb soms nog wel die broek aan maar dat is meer voor in huis..quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het de laatste modetrend wordt.
Wat is het verschil ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, meneer hoort ook nog eens selectief
Nou ik bedoelde meer die housebroeken...quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bedoelt die Austrialian? hahaha Heb soms nog wel die broek aan maar dat is meer voor in huis..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |