Ja dat is kutquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er gaat iemand stage lopen in het buitenland en ik ben het niet. Met mijn stomme kop wel gestimuleerd dat te doen met het idee dat het er toch nooit van zou komen...
Ik zou die koe doen.quote:
quote:
Ik denk dat ik haar direct opvolg betreft stage. Dat laatste, ja daar moeten we het nog ff over hebben. Ik heb ook zo mijn behoeftes, die kan ik moeilijk 6 maanden negeren.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat is kutwel de ultieme relatietest natuurlijk.. Jullie komen er vast sterker uit enzo
en in de tussentijd kunnen wij mooi mindblowing seks hebben
Oh noes een s niet aangeslagen.quote:
Komt er nog een leuk subforum vrij, ik ben benieuwd naar mijn nieuwe notes?quote:
Eris geen gezelligheid bij ons op school.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah joh, het gaat ook niet om wat er geregeld is, het gaat om de mensen en de gezelligheid, je kunt op zn minst even langs gaan toch!
[ afbeelding ]
Ons thema was Cowboys vs Indians![]()
!
Die koe likt zijn lippen al af.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ookdit was slechts het voorspel.
Misschien moet het Elfstedentocht forum weer open!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Komt er nog een leuk subforum vrij, ik ben benieuwd naar mijn nieuwe notes?
Hee hee heequote:
Je hebt altijd je rechterhand nogquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik denk dat ik haar direct opvolg betreft stage. Dat laatste, ja daar moeten we het nog ff over hebben. Ik heb ook zo mijn behoeftes, die kan ik moeilijk 6 maanden negeren.
Ik ben lief voor koeien.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee hee heebeetje lief doen he.
[..]
Dat is enkel voor Friezen weggelegd.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Misschien moet het Elfstedentocht forum weer open!
Dan ga je nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Eris geen gezelligheid bij ons op school.
quote:
En er is geen betere Fries dan een Dooie Fries!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is enkel voor Friezen weggelegd.
Wie wat waar???quote:
En kipfilet uit de aanbieding.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee hee heebeetje lief doen he.
[..]
Je hebt altijd je rechterhand nogof links, whatever tickles your fancy.
daarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
En er is geen betere Fries dan een Dooie Fries!
[..]
Wie wat waar???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |