Morgen stunt, maar die is toch saai hier op school dus dan maar vroeg weekend vieren enzoooo.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit zo boemtingelingflexiewiebelig gevoeld kan ik je zeggen!
En met jou dan?
Why?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij moet nog ff, als in een paar maanden, wachten.
Iets met stage en buitenland enzo.quote:
Wie the fuck is Muay Thai?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee ook niet. Waar is Muay Thai eigenlijk. Ik mis hem
Nah, je kunt toch wel even gaan kijken bij je stunt?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Morgen stunt, maar die is toch saai hier op school dus dan maar vroeg weekend vieren enzoooo.
Maar moet je niet leren? Het word echt nooit wat met je trouwens want je motivatie is echt slecht.
Het is wel mijn oude klas maar ik hoorde dat ze amper wat konden regelen dit jaarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nah, je kunt toch wel even gaan kijken bij je stunt?
En leren, dat komt nog wel!
quote:
Die dus.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:35 schreef Paaskonijn het volgende:
PIPLUP IK KIES JOU!!111 DOE TOPIC SAVE NUUUUUU!!!!!!11111
[ afbeelding ]
Niet moeilijk doen!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is muay-toy oid. Niet muay thai
Inderdaadn.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Drink dan buiten de school, op het schoolplein, hier werkt het altijd primaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het is wel mijn oude klas maar ik hoorde dat ze amper wat konden regelen dit jaar. En we mogen niet drinken op school hier.
Euh, dat valt ook gewoon onder de school..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:44 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Drink dan buiten de school, op het schoolplein, dat werkt hier altijd prima
Er gaat iemand stage lopen in het buitenland en ik ben het niet. Met mijn stomme kop wel gestimuleerd dat te doen met het idee dat het er toch nooit van zou komen...quote:
Dat klopt, maar die Thai waar jij het over hebt ken ik niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:44 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Drink dan buiten de school, op het schoolplein, hier werkt het altijd prima
Ah joh, het gaat ook niet om wat er geregeld is, het gaat om de mensen en de gezelligheid, je kunt op zn minst even langs gaan tochquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het is wel mijn oude klas maar ik hoorde dat ze amper wat konden regelen dit jaar. En we mogen niet drinken op school hier.
Wat studeer je ?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er gaat iemand stage lopen in het buitenland en ik ben het niet. Met mijn stomme kop wel gestimuleerd dat te doen met het idee dat het er toch nooit van zou komen...
[..]
Dat klopt, maar die Thai waar jij het over hebt ken ik niet.
Door types als jou denken mensen dus dat Helmonder dom zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:44 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Drink dan buiten de school, op het schoolplein, hier werkt het altijd prima
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Door types als jou denken mensen dus dat Helmonder dom zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |