Nice, vooral die 2x Real Club De Culo achter elkaar.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
De uitslag-headers zijn aangepast:
afbeelding
Ik kan het wel aanpassen hoor.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:19 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Nice, vooral die 2x Real Club De Culo achter elkaar.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:59 schreef Jaheur het volgende:
Ik ben op zoek naar een stucadoor en die heb ik gevonden en hij heeft antlantis gevonden in zijn badkamer! Zijn vrouw belde dat een leiding lekt
ik wilde em niet helemaal ontmoedigenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:28 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Op een puntenaantal van rond de 28 voordat ze ook daadwerkelijk stijgen zet het idd geen zoden aan de dijk!
Verklaar je naderquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:59 schreef Jaheur het volgende:
Ik ben op zoek naar een stucadoor en die heb ik gevonden en hij heeft antlantis gevonden in zijn badkamer! Zijn vrouw belde dat een leiding lekt
Wat voel jij zulke dingen toch goed aan...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:34 schreef Psychonikeo het volgende:
ik weet niet wat het is, maar ik voel hier en daar wat onbegrip
jaaaa.. heb ik van mijn moeder. Maar ik zet ff een bakje thee en dan zet ik de race aan..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Wat voel jij zulke dingen toch goed aan...
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jaaaa.. heb ik van mijn moeder. Maar ik zet ff een bakje thee en dan zet ik de race aan..
met wat fantasie
quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jaaaa.. heb ik van mijn moeder. Maar ik zet ff een bakje thee en dan zet ik de race aan..
met wat fantasie
Vamos, der werd geroepenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
met wat fantasie
ohw je was weer eens dronken?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Kijk eens naar t tijdstip? Volgens mij snapte ik mezelf niet eens toen
Zelfs 2x Jaheur gequote
[..]
![]()
Iedere mini-niveautje extra ervaring scheelt weer een paar euri in de kosten..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zie net dat er geen verschil zit (in t bedrag om een FC coach te maken) tussen Briljant hoog en Wonderbaarlijk laagDan zal ik toch nog lang moeten wachten tot ik m coach maak. Het scheelt gelukkig dat mn huidige coach\trainer pas 1 niveau is gezakt en dus nog wel even mee kan.
[..]
Ik train de komende 2 weken in ieder geval Passen. Ik verwacht dat 'ie daar stijgt in de 2e week. Beetje jammer dat z'n transferwaarde ten opzichte van een seizoen eerder zo ongeveer gelijk gebleven is, maar afijn.. Hij heeft 4 weken training gemist vanwege een +8, daarnaast wel er mee in V gekomen en dat is dan 'ook weer wat waard'..quote:[..]
leuke TU
Hopen voor je dat ie dan stijgt in t komende tussen seizoen of train je dan geen passen?
Zo ver had ik idd niet gekeken. Thxquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:58 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Iedere mini-niveautje extra ervaring scheelt weer een paar euri in de kosten..
Zie ook HAG:
De prijs van een interne trainer is in tegenstelling tot die van een externe trainer geen vast bedrag. De exacte prijs wordt bepaald door het ervaringsniveau (achter de komma). De conversieprijs varieert tussen de bedragen in de onderstaande tabel.
Tuurlijk is dat ook wat waard je krijgt als t goed is een seizoen meer supporters inkomen en sponsor gelden.quote:Ik train de komende 2 weken in ieder geval Passen. Ik verwacht dat 'ie daar stijgt in de 2e week. Beetje jammer dat z'n transferwaarde ten opzichte van een seizoen eerder zo ongeveer gelijk gebleven is, maar afijn.. Hij heeft 4 weken training gemist vanwege een +8, daarnaast wel er mee in V gekomen en dat is dan 'ook weer wat waard'..
Probleem is dat ik nu al 7 trainees heb voor 100%-posities en met Tebbens erbij 8... Nu kan ik Grimmius (tevens FC) als WTM laten spelen voor wat extra middenveld, 'kost' wat centen (lees: ik kan een trainee minder verkopen, maar dat is een keuze: Grimmius = SC diepFries). Met de komst van Tebbens heb ik vervolgens weer een trainingsplaats over/tekort..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo ver had ik idd niet gekeken. Thx
[..]
Tuurlijk is dat ook wat waard je krijgt als t goed is een seizoen meer supporters inkomen en sponsor gelden.
Heel de transver markt is op t moment ingestort misschien is t dus verstandig om m nog een tijdje te houden. Al weet ik niet of je nog wil wachten tot zn volgende pop.
Adviesje opgevolgd?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:09 schreef Psychonikeo het volgende:
bij deze verklaar ik dit topic voor geopend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |