Hoi jij daar!quote:
Anders proberen we t gewoon een keer als we geen beker spelen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoi jij daar!
Ik ga eerst nog eens rustig nadenken over dit hele gebeuren ....
Ik hoop dat dat nog flink wat weekjes gaat durenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:33 schreef Merson het volgende:
[..]
Anders proberen we t gewoon een keer als we geen beker spelen?
Hehe, ik lig er de eerste ronde direct uit, want speel (volgens mij) tegen een met formidabel middenveldquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat nog flink wat weekjes gaat durenMaar het is misschien een keer het proberen waard inderdaad
Dat is altijd vervelend ja... ik kan gelukkig lekker rustig aan doen de eerste rondequote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:35 schreef Merson het volgende:
[..]
Hehe, ik lig er de eerste ronde direct uit, want speel (volgens mij) tegen een met formidabel middenveld.
Post je de resultaten? Ik geloof er eerlijk gezegd niet in dat zoiets zal werken, maar ben wel benieuwd naar de resultaten...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:39 schreef Ubriaco het volgende:
Heb ook al een tegenstander gevonden die ongeveer even sterk is als mijn team waarmee ik dit een tijdje ga proberen. Ik denk dat ik die 3 extra 30min-posities uitsluitend gebruik voor skilltrading in de hoop daar makkelijk winst mee te maken.
We gaan iig allebei ook pressing spelen met allebei de slechts mogelijke Spelhervatter zodat penalties ook keurig over en naast gaan.
Doe ik, als het goed is beginnen we er niet aankomende woensdag maar die week daarop mee.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Post je de resultaten? Ik geloof er eerlijk gezegd niet in dat zoiets zal werken, maar ben wel benieuwd naar de resultaten...
We zullen allen in spanning afwachten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:54 schreef rompompom het volgende:
Het fragiele aan de hele theorie is het behalen van het gelijke spel (0-0 hoeft niet per sé natuurlijk) én het volmaken van het half uur extra tijd. Ik ben ook benieuwd!
prima..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:52 schreef Ubriaco het volgende:
[..]
Doe ik, als het goed is beginnen we er niet aankomende woensdag maar die week daarop mee.
precies.. als het elke week gespeeld wordt, weten we denk ik zo aan het eind van het seizoen wel of het echt haalbaar is.. een keer of 10 van zulke wedstrijden moet wel redelijk representatief zijn lijkt me..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:54 schreef rompompom het volgende:
Het fragiele aan de hele theorie is het behalen van het gelijke spel (0-0 hoeft niet per sé natuurlijk) én het volmaken van het half uur extra tijd. Ik ben ook benieuwd!
Er is niet bewezen dat 1 van de systemen beter is dan de ander. Een jeugdteam kost meer tijd cq. is leuk om bij te houden. Het oude systeem is een kwestie van een keertje klikken per weekquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:02 schreef Schoenveter het volgende:
Heey,
ik heb een vraagje he:
Is het nou beters als je een jeugd team hebt of het andere dat je gewoon investeert in je jeugd zonder jeugd team?
Groeten,
Schoenveter
Dát, wel een interessant experiment dunkt me!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
We zullen allen in spanning afwachten.
Oke bedankt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Er is niet bewezen dat 1 van de systemen beter is dan de ander. Een jeugdteam kost meer tijd cq. is leuk om bij te houden. Het oude systeem is een kwestie van een keertje klikken per week
EDIT - hoewel ik wel al behoorlijk wat leuke spelertjes uit het jeugdteam heb gevist...
Twee keer zo snel als bij een nationale friendly. Maar het zet geen echte zoden aan de dijkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:14 schreef Schoenveter het volgende:
[..]
Oke bedankt.
Nog iets, als je internationale vriendschappelijke wedstrijden speelt dan krijgen je spelers toch sneller ervaring er bij, of zit ik nou mis?
0,2 pnt ipv 0,1 ofzo geloof ik..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:14 schreef Schoenveter het volgende:
[..]
Oke bedankt.
Nog iets, als je internationale vriendschappelijke wedstrijden speelt dan krijgen je spelers toch sneller ervaring er bij, of zit ik nou mis?
Op een puntenaantal van rond de 28 voordat ze ook daadwerkelijk stijgen zet het idd geen zoden aan de dijk!quote:
Tja waarom niet? Daar van heb ik wel gemerkt dat die gewoon een goede bijdrage kunnen leveren. Ik heb nu een wereldklasse een reusachtige en een briljant dus ja die laatste 2 gaan er uit en daar moeten dan 2 wereld klasse voor terug komen. Ook wil ik 4-3-3 blijven spelen met 3 inner mids en dan mag mn mid wel wat sterker.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:46 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Toevallig, ik heb er net één in de aanbieding!![]()
Waarom eigenlijk alles wereldklasse?
Nou... Hoeven ze toch maar 140 wedstrijden te spelen in plaats van 280. Dus het is echt een behoorlijk verschil...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:28 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Op een puntenaantal van rond de 28 voordat ze ook daadwerkelijk stijgen zet het idd geen zoden aan de dijk!
Dat is ook de enige rede waarom ik nu internationale friendly's speelquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nou... Hoeven ze toch maar 140 wedstrijden te spelen in plaats van 280. Dus het is echt een behoorlijk verschil...
Hier gaat Kazakhstan vlaggetje #74 opleverenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:02 schreef rompompom het volgende:
Volgende week naar Ho Chi Minh City, vlag nr 74.
Ik zie net dat er geen verschil zit (in t bedrag om een FC coach te maken) tussen Briljant hoog en Wonderbaarlijk laagquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is ook de enige rede waarom ik nu internationale friendly's speel
Ik wil mn FC toch naar wonderbaarlijk zien te krijgen
quote:Trainer: Tamariz Roger
Een goed trainer die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Heeft goed ervaring en is een redelijk leider
leuke TUquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hier gaat Kazakhstan vlaggetje #74 opleveren
Training 2 stijgers. Den Bieman naar Wereldklasse PM en klaverjasser Schoppert naar Redelijk PM. Waarschijnlijk dat Den Bieman binnenkort op de lijst komt, ik wil 'm eerst nog even naar goed Passen brengen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |