Ik wil geen kusje op jou geven.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:34 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Bij mij mag jij er wel een kusje op geven. Maar wie a zegt, moet ook b zeggen.
[ afbeelding ]
Het hoeft niet per se een kusje te zijn, zolang het maar omsluitend is.quote:
Ik wil jou überhaupt niet aanraken met mijn mond heb ik zojuist besloten. Jimbo ftw.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het hoeft niet per se een kusje te zijn, zolang het maar omsluitend is.
bel mij eens of kom eens online, ik wil je spreken voor t slapen gaanquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:01 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik wil jou überhaupt niet aanraken met mijn mond heb ik zojuist besloten. Jimbo ftw.
met je faal titel van Saint Jimmiquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:11 schreef Noortje. het volgende:
Oja 't is een Green Day topic.
Nouuu! Ik heb de afgelopen week heel veel Green Day geluisterd, goed hè?
nu nog je telefoon opnemen en alles is goedquote:
Eensch, alleen 21 guns vind ik ook erg gaafquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:27 schreef crrrN het volgende:
Ik vind het zo'n gave CD. Ik luister niks anders meer dan deze CD afgelopen week.
Viva la gloria / little girl(beide), Peacemaker, East jesus nowhere, zijn echt zwaar geniaal.![]()
Deze CD vind ik net zo goed als Nimrod en Dookie.
Lol 100% mee eens.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:04 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ben helemaal weg van het album. Eigenlijk staat er geen enkele zwakke plaat op. Je merkt wel dat ze weer geevolueerd zijn. Met elk album is hun muziek volwassener geworden(alhoewel dat niet elk geval leuker betekent), maar je merkt dat ze muzikaal telkens nieuwe dingen opzoeken.
Ik merk alweer dat dit een zomer wordt waar maar 1 band te horen is op m'n mp3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |