Wist je dat heel A'dam Zuid tot aan de Stadhouderskade van Amstelveen was?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:46 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Amstelveen zuigt paardelul en Ouderkerk a/d Prutsloot OOK!!!
En dáárvoor van de Noordzee. Uw punt is?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:49 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Wist je dat heel A'dam Zuid tot aan de Stadhouderskade van Amstelveen was?
Dat áls Amstelveen paardenlul zuigt, Amsterdam dit harder doet omdat het beste deel van Amsterdam door Amstelveners is gemaaktquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:51 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
En dáárvoor van de Noordzee. Uw punt is?
Want A'dam is A'dam Zuid?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:52 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Dat áls Amstelveen paardenlul zuigt, Amsterdam dit harder doet omdat het beste deel van Amsterdam door Amstelveners is gemaakt
Lezen, A'dam is niet alleen A'dam Zuid, maar het beste deel van A'dam (zou je over kunnen twisten maar mij lijkt het duidelijk) is wel van origine Amstelveens dus als Amstelveen zo hard zuigt zie ik niet in waarom een deel geannexeerd is (in 1896 en 1921, Wikipedia), toen stond er wel wat meer dan 3 plaggenhutten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:54 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Want A'dam is A'dam Zuid?
En dat het huidige A'dam Zuid van A'veen was, is natuurlijk ook onzin. Wellicht vroeger, toen er 3 plaggenhutten stonden.
Hij zei dat ik er een topic over moest openen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:03 schreef Allure_ het volgende:
Hoe reageerde hij toen je er wat van had gezegd?
Dan durf ik te wedden dat het dWc_Ruffryder was.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:04 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Hij zei dat ik er een topic over moest openen.
En welk deel is dat volgens jou dan wel niet? Want zo heel groot zal dat niet zijn. En Zuid 'het beste deel van Amsterdam'? Er zit in bepaalde buurten veel geld... Maar zo boeiend is het eigenlijk niet verder.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:59 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Lezen, A'dam is niet alleen A'dam Zuid, maar het beste deel van A'dam (zou je over kunnen twisten maar mij lijkt het duidelijk) is wel van origine Amstelveens dus als Amstelveen zo hard zuigt zie ik niet in waarom een deel geannexeerd is (in 1896 en 1921, Wikipedia), toen stond er wel wat meer dan 3 plaggenhutten.
Als je even hebt:quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
En welk deel is dat volgens jou dan wel niet? Want zo heel groot zal dat niet zijn. En Zuid 'het beste deel van Amsterdam'? Er zit in bepaalde buurten veel geld... Maar zo boeiend is het eigenlijk niet verder.
Kun je mij uitleggen wat er in vredesnaam te prijzen valt aan Amstelveen? Meer de blindedarm van A'dam.
Tussen A'dam en Zaandam liggen weilanden en industriegebieden, tussen A'veen Centrum en A'dam Centrum is het heel dichtbevolkt, logisch dat dat langer duurt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:21 schreef Biels het volgende:
Maar je doet er wel een kleine drie kwartier over om met die gare 5 in het centrum te komen. Kan je net zo goed in Zaandam (!!!! ) gaan wonen.
Ja, maar dat maakt toch geen verschil wat ertussen ligt. Het duurt nog steeds lang, dus beter verhuis je naar de bewoonde wereld. Westerpark ofzo.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:24 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Tussen A'dam en Zaandam liggen weilanden en industriegebieden, tussen A'veen Centrum en A'dam Centrum is het heel dichtbevolkt, logisch dat dat langer duurt.
Ik ga niet nog een keer de voordelen van Amstelveen opsommen hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt toch geen verschil wat ertussen ligt. Het duurt nog steeds lang, dus beter verhuis je naar de bewoonde wereld. Westerpark ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |