Op een zaterdag is dat ook niet erg slim, dat zijn meestal de drukkere dagen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
Jup
We zouden het eerst afgelopen zaterdag hebben, maar dat ging niet door omdat het te druk was..
Ja.quote:
Europees Computer Rijbewijs
Laten we hopen dat het snel beter gaat.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja, maar ik ga er wel vanuit dat het allemaal wel meevalt, en dat ik dan weer rondhuppel, mits ik nu ff rustigaan doe
daarbij t is dat ik nu een thermometer heb, eerder wist ik niet eens hoeveel t was, dus maakte ik me er ook niet druk om. kijk als je niets meer kunt, of niets binnenhoud ja dan ga ik wel bellen
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:48 schreef Bengeltje het volgende:
Laten we hopen dat het snel beter gaat.
Hoe is het met je bedrijfje?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
n beetje
k heb de tijd, ik hoef nu geen opdrachten te hebben, naamsbekendheid is veel belangrijker
Het was meer dat er dingen tussen kwamen die niet echt gepland waren..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:48 schreef Bengeltje het volgende:
Op een zaterdag is dat ook niet erg slim, dat zijn meestal de drukkere dagen.
Moet jij daar nog een cursus in doen dan? Of kan je alleen een examen doen als je die cursus gevolgd hebt?quote:Ja.
Meerdere hebben daar een verkeerd beeld bij.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het was meer dat er dingen tussen kwamen die niet echt gepland waren..
[..]
Moet jij daar nog een cursus in doen dan? Of kan je alleen een examen doen als je die cursus gevolgd hebt?
Of heb ik er een heel verkeer beeld bij!![]()
Dan ga ik dat eens uitzoeken..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Meerdere hebben daar een verkeerd beeld bij.Ik zie jou dat examen al doen. Niet dus.
Succes.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:38 schreef qu63 het volgende:
Tijd voor gesprek met chef en bedrijsleider! Daarna meteen maar werken tot 21
Wie/Wat is DX?quote:
Deal Extreme.quote:
Zo geeuwen zegquote:
succesquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:39 schreef qu63 het volgende:
Tijd om te gaan werken! Hopelijk vandaag wél een gesprek met bedrijfsleider en chef...
Mja, ik geef mezelf nog een maandje, dan besluit ik of ik daar weg ga of niet..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |