Ook mijn topic?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:59 schreef Plums het volgende:
Ben nu pas de boel daar op t forum aan t volgen...
quote:Dat is een filmpje, er wordt hoogst waarschijnlijk veel aan montage gedaan. En die mensen zijn ook een stuk ouder (aan je naam te zien ben je geboren in 1996, ben je dus 11 of 12). Zij hebben ook al de nodige voorbereidingen getroffen.
Vooral jouw topicquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:01 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ook mijn topic?![]()
God, wat voel ik me jong door dit soort kinderachtige bezigheden![]()
voor het zingen de kerk uitgaanquote:ook van voorvocht kun je zwanger raken (voor het zingen de kerk uitgaan is dus onzin!)
Het spijt me meneer. Het zal nooit meer gebeurenquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:33 schreef SuperwormJim het volgende:
Topic opgeschoond en op verzoek weer geopend met een duidelijke waarschuwing: niet gaan lopen baggeren op SWB vanuit Fok!. Gebeurt dit toch, dan wordt er flink wat notes uitgedeeld en gaat dit topic permament dicht.
Dus we mogen niet meer spammen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:33 schreef SuperwormJim het volgende:
Topic opgeschoond en op verzoek weer geopend met een duidelijke waarschuwing: niet gaan lopen baggeren op SWB vanuit Fok!. Gebeurt dit toch, dan wordt er flink wat notes uitgedeeld en gaat dit topic permament dicht.
Denk het niet, lopen echt wel meer gekken rond daarquote:
quote:Quote gikiryu op 07-05-2009 19:09:50:
[..]
Pas maar op, die condooms had ik ook en nu heb ik een kind waar ik al mijn geld aan moet uitgeven Dood
ow.. zwanger van een komkommer? Die is nieuw LOL
Ja en nu oprotten met de vete en gewoon quotes blijven plaatsen anders vliegt het topic weer dichtquote:
He die komkommer zin was van mijquote:
Wat wat watz? Wie zegt dat dat topic van mij is? Ik vond het wel een grappig topic en ik wilde het graag met jullie delen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja en nu oprotten met de vete en gewoon quotes blijven plaatsen anders vliegt het topic weer dicht![]()
[..]
He die komkommer zin was van mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |