Om jezelf aan op te trekken zeker?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:30 schreef Electro-Worm het volgende:
Samenvatting: Grietje is te dom voor woorden, ik val ook een beetje op intelligentie weet je.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Om jezelf aan op te trekken zeker?
Daar is een bazentruuk voor.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weer open + OP terug, baas +5 hoor. Hoe komen jullie btw zo 1-2-3 aan d'r Hyves zonder aanwijzing oid?
.
Zijn hyves in z'n fotoboek gevonden. Die date was blijkbaar net gebeurd dus gewoon bij de eerste paar berichten gekeken op z'n hyvesquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weer open + OP terug, baas +5 hoor. Hoe komen jullie btw zo 1-2-3 aan d'r Hyves zonder aanwijzing oid?
.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:34 schreef Allure_ het volgende:
Ik dacht dat we het best gezellig hadden samen.
Sms me terug![]()
.
Misschien wil ze juist niet dat het iets wordt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:30 schreef Electro-Worm het volgende:
Het enige wat ze zei is dat ze van hockey hield, vogels, getinte jongens ( euj ) , en honden.
Ja, erg leuk allemaal. Maar praat godverdomme met me mee als je überhaupt wilt dat het iets wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |