Die heb ik ook gehad!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:00 schreef blup het volgende:
SuperSoakers!
Ik had de eerste de 'xxx 50'!
[ afbeelding ]
Wie nietquote:
Ik moet eerlijk zijn, ik heb geen idee. Zijn het van die grote? Heb je wellicht een foto? Waar kom je vandaan, kan ik ze misschien ophalenquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:52 schreef SpookY22 het volgende:
Ik heb er 4 liggen als het goed is wat biedje inclu verzending uiteraard
Ja okee, maar verkoop je die ookquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:48 schreef T42 het volgende:
ik heb 3 jaar gelden die berg gekocht die 5 meter water omhoogschiet
en vorig jaar de bottle soaker die je op een standaard cola fles kan zetten als tank
[ [url=
[img]http://ecx.images-amazon.com/images/I/41q%2B0nWOZFL._SS500_.jpg]afbeelding[/url] ]
Beste ooit!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:00 schreef blup het volgende:
SuperSoakers!
[ afbeelding ]
Echt joh? Hmmm, dit weekend maar eens kijken danquote:
Waren toen ook erg duur, die grote die ik poste daarstraks heb ik geloof ik 80 gulden voor neergeteld als jochie. Mijn volledige koninginnedag opbrengst hehe.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:03 schreef EdvandeBerg het volgende:
TVP!
Ik heb ook wel eens van die dingen gehad uit de speelgoedzaak of van bij Blokker, maar dat is altijd stervendehoerenkutkwaliteit, daar draai je zomaar de schroefdraad van de bottle even lam of barst open waar de plastic delen aan elkaar gesmolten zijn enzo.
The Real Thing heb ik nog nooit ergens zien liggen
LOL! Dat is een béétje overdreven (beetje, mind youquote:
De 200 dus die ik postte als fototje. Nou ik denk niet dat mensen die wegdoen voor een tientje.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:39 schreef manga het volgende:
[..]
LOL! Dat is een béétje overdreven (beetje, mind you). Maarre die grote die je in het midden ziet met die groene tank er boven op, die vind ik wel vet
zulke zoek ik dus.
IK HAD DIE OOK GEWOON IHIHIHquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:00 schreef blup het volgende:
SuperSoakers!
[ afbeelding ]
Die misschien niet dan, ik weet ook niet of ze zó zeldzaam dat ze veel meer moeten opbrengen. Ik ga dit weekend waarschijnlijk 2 van die BottleShots kopen, en als ik dan voor 10-20 euro nog zo'n "kanon" kan kopen 2ehands, perfect. Zo niet, koop ik wel nog een paar van die Bottle Shotsquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De 200 dus die ik postte als fototje. Nou ik denk niet dat mensen die wegdoen voor een tientje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |