Ik heb over het algemeen niets tegen roken. Als je jezelf je graf in wil werken, ga je gang.
Maar wat ik bedoel met dit topic; dat tuig waar ik het over heb zijn die vieze rokers die met hun zwarte tanden het gif expres in je gezicht blazen.
Ik loop dus op centraal richting mijn trein. Rechts een hek, links auto's die heen en weer rijden en voor mij staat een oude vieze man die aan het roken is terwijl hij geleunt staat tegen een hek (tussen de mocro's en wat negers). Dat terwijl hij de longen uit zijn lijf rookt.
De afstand tussen het hek en de auto's is anderhalve meter (breedte). Ik heb dus anderhalve meter om te lopen. Voor mij staat die pauper geleunt tegen een hek. Vlak achter mij, een groepje mensen die net als mij van de tram/bushalte vandaan komen. Maar daar komt het, precies op het moment dat, dat groepje mensen (en mij) daar lopen blaast de man superveel van dat gif recht in onze gezichten.
1) Hij ziet dat er bijna geen afstand tussen ons is.
2) Hij blaast excessief en expres precies op onze gezichten.
3) Hij kijkt nog verbaasd ook toen het groepje (en ik) met de handen heen en weer het rook weg slaat.
Als het één keer is oké, maar het gebeurt elke keer!
Elke keer maar weer is er een pauper die zichzelf stoer vind omdat hij/zij uit zijn gifmaul stinkt en dat blijkbaar graag met de wereld wil delen. Elke keer maar weer word dat vieze stinkende zooitje in mijn bazen gezicht geblazen. Als jij wilt roken, prima. Maar doe dat dan lekker zelf!
Samenvatting: Vieze oude man met vieze zwarte tanden en een gif maul blaast expres rook in mensen hun gezichten. Meer mensen doen dit = irritant.
Klacht: Vieze oude man met vieze zwarte tanden en een gif maul blaast expres rook in mensen hun gezichten.
Sub-klacht: De trein was te laat.
[ Bericht 3% gewijzigd door Zaith op 07-05-2009 15:23:46 ]
Jij bent net zo krom als de soepstengel in de pan.