Ik denk dat het ook daaraan ligt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:32 schreef TheFrankey het volgende:
Ik denk dat dit licht aan je houding. Lees je eigen OP nog even.
Joh, als je een uitzendbureau binnenloopt heb je binnen een uur werk. Als je maar wil.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:34 schreef Pieter-utd het volgende:
Werk is altijd wel te vinden! Dus snel brieven schrijven!
Inderdaad!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Joh, als je een uitzendbureau binnenloopt heb je binnen een uur werk. Als je maar wil.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:35 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Inderdaad!
Bij ons zoeken ze al 2 jaar lang een 'enthousiaste' medewerker bij de Gall & Gall
Daar werken toch standaard alcolisten, bij de Gall en Gall ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:35 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Inderdaad!
Bij ons zoeken ze al 2 jaar lang een 'enthousiaste' medewerker bij de Gall & Gall
dit vat het wel goed samenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:32 schreef hoerezooi het volgende:
je kan gewoon niets nuttigs?
En dat is slecht?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daar werken toch standaard alcolisten, bij de Gall en Gall ?
Serieus, valt me altijd op dat bij de G&G mannen van middelbare leeftijd achter de counter staan die netjes gekleed zijn, maar wel een ontzettende rooie gok hebben van het zuipen.
Volgens mij selecteren ze daarop, zodat ze klanten goed kunnen informeren over hoe iets smaakt. Want die gasten hebben toch alles wel eens geproeft.
liever iets er tusseninquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:45 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
En dat is slecht?
Je hebt toch ook liever seks met een 18 jarig meisje dan een 6 jarig kind?
of z'n reet.quote:
Uhm.... moet ik nu eerlijk antwoordenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:45 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
En dat is slecht?
Je hebt toch ook liever seks met een 18 jarig meisje dan een 6 jarig kind?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |