quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 17:13 schreef KomtdiedanHe het volgende:[
afbeelding ]
ik zeg , het Had beter gekund

die onderzoek erg plat allemaal ..
dat wordt vast een voldoende ....voor de moeite die je heb gedaan
Als ik hierop reageer krijg ik weer de MBO

reactie maar ik ga het toch doen.
Met deze 9 negen oppervlakkige vragen heb ik meteen 1 van de beste enquêtes van de klas. ( Nee ik doe niet niveau 2 ik doe gewoon 4) De opdracht was iets wat met SPW te maken heeft te onderzoeken. En omdat deze opdracht gewoon vaag is, zijn de onderzoeken die gestart zijn dat ook. Ik had ook liever een diepgaande vragenlijst gemaakt, maar jammer genoeg zijn er twee punten die dat tegenhouden.
Bijna niets is zo frustrerend als met ideeën komen maar een partner te hebben die geen lange vragenlijst wilt hebben omdat ze dan teveel moet praten tijdens de presentatie. Ook moest ze hoe dan ook de vragen face to face aan mensen stellen en dan moet de vragenlijst natuurlijk niet te lang zijn.
Maar aan de andere kant is niks erger dan keihard werken aan een presentatie, een mooi product neer te leggen en dan te zien dat iemand die snel iets in elkaar geflanst heeft en vaker uh zegt dan hij inademt ook een voldoende krijgt.
Toen ik de opdracht hoorde was helemaal enthousiast en ik vond het ook erg jammer dat mijn partner dat gevoel niet deelde. Maar aan de andere kant heb ik nu meer dan genoeg om een voldoende binnen te halen en zal ik me ook minder doodergeren als mensen die snel wat op papier hebben gezet hetzelfde doen.
PS ik heb genoeg reacties binnen hartelijk dank voor jullie hulp.