Chelsea had wellicht die kansen afgemaakt wanneer er niet telkens eens hands-bal of overtreding van Barca tussenzat om die kans te verneuken?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:27 schreef Klummie het volgende:
Hij heeft toch gewoon gelijk? Chelski had overig kansen zat om een tweede goal te maken, tja en dan geldt een oude voetbalwet, dan krijg je het deksel op de neus.
preciesquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Chelsea had wellicht die kansen afgemaakt wanneer er niet telkens eens hands-bal of overtreding van Barca tussenzat om die kans te verneuken?
wat een oznin, heb je niet gekeken of zo? Wat dacht je bijv van Drogba oog in oog met de keeper? En zo zijn er wel meer geweest, beetje calimero om het allemaal op de scheids af te schuiven.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Chelsea had wellicht die kansen afgemaakt wanneer er niet telkens eens hands-bal of overtreding van Barca tussenzat om die kans te verneuken?
en ik verdien weer meer dan jou, zo is er altijd weer een baas boven baasquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:35 schreef TNA het volgende:
Hij verdient meer dan jij met zijn zogenaamd slappe praatjes
Ja, en Barca was de week ervoor beter. Moest toen ook een strafschop krijgen. Barca over 180 minuten wat mij betreft de terechte winnaar. Cruijf heeft gelijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:29 schreef Yi-Long het volgende:
Chelsea is gewoon genaaid door de scheids. Barca heeft 1 schot op goal gehad, en die vliegt erin. In alle opzichten was Chelsea voetballend gezien beter, en joeg alles en iedereen af zodat Barca niet aan spelen toe kwam.
ja, bij Barcelona spelen ze voor een zak krentebollenquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:44 schreef HeatWave het volgende:
Moet je maar geen succes proberen te kopen
Het bericht op de frontpage zie ik toch als een open sollicitatie. Ik vind dat Ajax hem nu een echte kans moet geven. Zet hem aan het roer van de club, laat hem een veldtrainer uitkiezen, laat hem de clubstructuur aanpassen. Ajax heeft weinig te verliezen op het moment, dus waarom niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:56 schreef kurk_droog het volgende:
johan, of kom van die berg af of hou je mond.
Marco kwam ook van hem. Organisatie lijkt me in orde nu en dat plan met die jeugdtrainers is natuurlijk respectloos.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:02 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het bericht op de frontpage zie ik toch als een open sollicitatie. Ik vind dat Ajax hem nu een echte kans moet geven. Zet hem aan het roer van de club, laat hem een veldtrainer uitkiezen, laat hem de clubstructuur aanpassen. Ajax heeft weinig te verliezen op het moment, dus waarom niet.
Nou sorry hoor, maar een organisatie die een trainer wil voor langer termijn en iemand aanstelt die het nog geen jaar volhoudt, is niet echt inorde lijkt mij. En ja, Cruijf heeft Van Basten voorgedragen, maar de organistatie is eindverantwoordelijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Marco kwam ook van hem. Organisatie lijkt me in orde nu en dat plan met die jeugdtrainers is natuurlijk respectloos.
Hoezo eerder zeggen? Hij roept dit al een jaar of 10.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:19 schreef Lakai het volgende:
Had ie dit niet meteen kunnen zeggen over die organisatie?
Eerst lekker fout laten gaan, en dan pas roepen.
Maar ik vind het niet erg, zolang Ajax lekker aan het kloten is ben ik blij![]()
Grootheidswaan dat ze hebben.
Ohquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:25 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hoezo eerder zeggen? Hij roept dit al een jaar of 10.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |