jah iddquote:
Was het je nog niet opvallen dat je moeder nu moeilijk loopt?quote:
Jah ik weet dat ik wat van mn buik moet aftrainen, die 100 kilo hangt nu als een overdek over mn lul heen. Vergrootglas gebruik ik om het licht te laten weerkaatsen, dan wordt het nog warmer en komt het sneller op gangquote:
Ik dacht al... wat is die putluchtquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Was het je nog niet opvallen dat je moeder nu moeilijk loopt?
Crazy-M heeft geprobeerd haar stoma te nemen volgens mij...
Gatverdamme.. ik ga jou nu nog harderquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah ik weet dat ik wat van mn buik moet aftrainen, die 100 kilo hangt nu als een overdek over mn lul heen. Vergrootglas gebruik ik om het licht te laten weerkaatsen, dan wordt het nog warmer en komt het sneller op gang
heerlijke sensatie als je dan warm spuit
je weet dat hij dat alleen maar lekkerder vind hequote:Op donderdag 7 mei 2009 13:42 schreef lynda het volgende:
[..]
Gatverdamme.. ik ga jou nu nog harderzaterdag
(ik heb je text aangepast)quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah ik weet dat ik wat van mn lulletje moet *fappen*, die 10 mm.. tsja ik kan er weinig mee.
Vergrootglas gebruik ik om het licht te laten weerkaatsen, en mijn aarsje te bleken, maar soms helpt Sgele mij daarmee, van Sgele wordt ik nog warmer en komt ik sneller op gang
heerlijke sensatie als Sgele dan warm in mijn gebleekte aarsje spuit
valt me niet tegen kindertjesquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:39 schreef tripack het volgende:
[..]
jah idden het is niet eens zo'n slechte
crazy-mquote:
Ik moet gelijk denken aan mijn kut collega in een drukkte trein:quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik dacht al... wat is die putlucht
Droxz, jongen,quote:
O jaaaaaah SPANK MEquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:42 schreef lynda het volgende:
[..]
Gatverdamme.. ik ga jou nu nog harderzaterdag
Nou jah zeg, denk om je woordjesquote:
Ik ook, alleen niet per se vandaagquote:
zou ik dan echt Oh gelukkig zeggen?quote:
misschien uitgeputquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Droxz, jongen,
Je snapt dat ik gefrustrerend ben dat ik met een 1 mm lul moet doen, Ik wil je best swaffelen hoor, maar dan sta ik best voor lul zeg maar
Ik zal niks tegenzeggen
Bwahahaha wat een gastquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik moet gelijk denken aan mijn kut collega in een drukkte trein:
Ik: Ej kut collega, krijg je een stoma?
kut collega: uh? Zo'n ding die je in je mond moet stoppen om te ademen toch?
ik & iedereen in drukke trein:
Vanochtend uitbetaald gekregenquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook, alleen niet per se vandaag
ik en mn zus (nja mn moeder maar dies dood) krijgen nog 1500 euro van de BD
ok, zal niks meer zeggen danquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:48 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
ik prober te verzwijgen dat ik mezelf heb omgebouwd tot vrouw
en van genoten ?quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik moet gelijk denken aan mijn kut collega in een drukkte trein:
Ik: Ej kut collega, krijg je een stoma?
kut collega: uh? Zo'n ding die je in je mond moet stoppen om te ademen toch?
ik & iedereen in drukke trein:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |