Volg je het nu nog steeds? Ben nu zelf al bijna 3 kwart jaar cleanquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik eerst ook, maar nu kijk ik het allemaal
RAW, Smackdown, ECW en Superstars
Zoals koffiebeker torentjes bouwen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:58 schreef jitzzzze het volgende:
Collega's die zonder iets te zeggen wat doen en er maar vanuit gaan de rest wel begrijpt waarthefuck ze mee bezig zijn
Herkenbaarquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:58 schreef jitzzzze het volgende:
Collega's die zonder iets te zeggen wat doen en er maar vanuit gaan de rest wel begrijpt waarthefuck ze mee bezig zijn
Ja volg het nog steedsquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:58 schreef Gupje het volgende:
[..]
Volg je het nu nog steeds? Ben nu zelf al bijna 3 kwart jaar clean
Deden ze dat maar, in plaats van allerlei vage activiteiten die een hoop schreeuwen en schelden met zich mee moeten brengen.quote:
Pay per view? Of zo?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja volg het nog steeds
Begin van het jaar altijd beste van het seizoen
Plus dat een lichting grote helden gaat stoppen
Gewoon downloadenquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:01 schreef Gupje het volgende:
[..]
Pay per view? Of zo?
Wist je dat Eurosport het trouwens ook weer uitzend
Is waar! Waar down jij alles? Torrents of FTD?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gewoon downloaden
Friday Night Smackdown staat er vrijdagochtend al op en de rest komt een dagje later
Ja, maar die zenden het echt maar heeeel sporadisch uit, niet de moeite waard
En vaak ook zo maar even wat oude gevechten
FTDquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:08 schreef Gupje het volgende:
[..]
Is waar! Waar down jij alles? Torrents of FTD?
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:16 schreef Gupje het volgende:
[..]
Damn daar ben ik ook net weer mee gestopt
Dunno, werken? (quote:
FTD was verkankerd!quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
[..]
Dunno, werken? ()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |