Ja, en een Lada brengt je ook van a naar b. En of zo'n display een meerwaarde vertegenwoordigt moet ieder voor zich weten, TS heeft dat er kennelijk wel voor over. Als je bijv naar zo'n Belkin kijkt is dat toch best geinig gedaan, tuurlijk kun je die info ook uit de interface halen (alhoewel, connections met actuele snelheden ben ik nog niet tegengekomen in de goedkope routertjes), maar het kan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:25 schreef Sjibble het volgende:
OMG, ik lolde hard!![]()
Eerst kankeren om 75 cent als je een router van honderden euro's koopt.
En sowieso het nut van een router van 100den euro's? Dat ding van ons hangt in de meterkast en moet 1 computer en 3 laptops van internet voorzien. Schijt aan Dual-Band. Al heb je er 10 tegelijk aanstaan je merkt het nog niet. Achja, het heeft een schermpje, dat is het meer dan waard toch?
Kanker, ik ben zo terug, want moet even bijkomen....
Dat je nog de moeite neemt om te posten zeg.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, en een Lada brengt je ook van a naar b. En of zo'n display een meerwaarde vertegenwoordigt moet ieder voor zich weten, TS heeft dat er kennelijk wel voor over. Als je bijv naar zo'n Belkin kijkt is dat toch best geinig gedaan, tuurlijk kun je die info ook uit de interface halen (alhoewel, connections met actuele snelheden ben ik nog niet tegengekomen in de goedkope routertjes), maar het kan.
Het is gewoon typisch FOK's om alles wat meer dan 25 cent kost massaal af te kraken ipv op het topic in te gaan. Maar goed, KLB is toch josti-terrein sinds die bosmarmot zich er mee bezig houdt en het zelfs toejuicht....
Ja, ik weet het, inhoudelijk en uitgebreid reageren is natuurlijk niet voor 'bazen' of hoe noemen die VMBO-ers zich tegenwoordig.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:48 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Dat je nog de moeite neemt om te posten zeg.
Haha bedankt manquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, en een Lada brengt je ook van a naar b. En of zo'n display een meerwaarde vertegenwoordigt moet ieder voor zich weten, TS heeft dat er kennelijk wel voor over. Als je bijv naar zo'n Belkin kijkt is dat toch best geinig gedaan, tuurlijk kun je die info ook uit de interface halen (alhoewel, connections met actuele snelheden ben ik nog niet tegengekomen in de goedkope routertjes), maar het kan.
Het is gewoon typisch FOK's om alles wat meer dan 25 cent kost massaal af te kraken ipv op het topic in te gaan. Maar goed, KLB is toch josti-terrein sinds die bosmarmot zich er mee bezig houdt en het zelfs toejuicht....
Vast veel meer dan de kosten die je aan verkopers in je winkel uitgeeft!quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Weet je wel wat de kosten zijn die je als bedrijf voor de entree, het abonnement per maand en per transactie moet betalenNaar mijn idee nog grotere afzetters dan de Paypal-provisie...
Waarschijnlijk iets meer in de richting van een fatsoenlijke snelheid wat 54 Mbit (effectief minder) inmiddels niet meer is voor veel toepassingen zonder gaten in muren te boren.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:21 schreef star_gazer het volgende:
En in welk opzicht presteert deze router beter dan andere?
?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:00 schreef trabant het volgende:
Zit er ook een steek bij die hark van D-link?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |