abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68773966
OMG, ik lolde hard!
Eerst kankeren om 75 cent als je een router van honderden euro's koopt.
En sowieso het nut van een router van 100den euro's? Dat ding van ons hangt in de meterkast en moet 1 computer en 3 laptops van internet voorzien. Schijt aan Dual-Band. Al heb je er 10 tegelijk aanstaan je merkt het nog niet. Achja, het heeft een schermpje, dat is het meer dan waard toch?

Kanker, ik ben zo terug, want moet even bijkomen ....
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_68774486
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:25 schreef Sjibble het volgende:
OMG, ik lolde hard!
Eerst kankeren om 75 cent als je een router van honderden euro's koopt.
En sowieso het nut van een router van 100den euro's? Dat ding van ons hangt in de meterkast en moet 1 computer en 3 laptops van internet voorzien. Schijt aan Dual-Band. Al heb je er 10 tegelijk aanstaan je merkt het nog niet. Achja, het heeft een schermpje, dat is het meer dan waard toch?

Kanker, ik ben zo terug, want moet even bijkomen ....
Ja, en een Lada brengt je ook van a naar b. En of zo'n display een meerwaarde vertegenwoordigt moet ieder voor zich weten, TS heeft dat er kennelijk wel voor over. Als je bijv naar zo'n Belkin kijkt is dat toch best geinig gedaan, tuurlijk kun je die info ook uit de interface halen (alhoewel, connections met actuele snelheden ben ik nog niet tegengekomen in de goedkope routertjes), maar het kan.

Het is gewoon typisch FOK's om alles wat meer dan 25 cent kost massaal af te kraken ipv op het topic in te gaan. Maar goed, KLB is toch josti-terrein sinds die bosmarmot zich er mee bezig houdt en het zelfs toejuicht....
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_68775000
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:37 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja, en een Lada brengt je ook van a naar b. En of zo'n display een meerwaarde vertegenwoordigt moet ieder voor zich weten, TS heeft dat er kennelijk wel voor over. Als je bijv naar zo'n Belkin kijkt is dat toch best geinig gedaan, tuurlijk kun je die info ook uit de interface halen (alhoewel, connections met actuele snelheden ben ik nog niet tegengekomen in de goedkope routertjes), maar het kan.

Het is gewoon typisch FOK's om alles wat meer dan 25 cent kost massaal af te kraken ipv op het topic in te gaan. Maar goed, KLB is toch josti-terrein sinds die bosmarmot zich er mee bezig houdt en het zelfs toejuicht....
Dat je nog de moeite neemt om te posten zeg.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_68775044
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:48 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Dat je nog de moeite neemt om te posten zeg.
Ja, ik weet het, inhoudelijk en uitgebreid reageren is natuurlijk niet voor 'bazen' of hoe noemen die VMBO-ers zich tegenwoordig.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_68780275
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:37 schreef Jarno het volgende:

[..]

Haha bedankt man _!

Naja, even offtopic over de aanschaf van de router: Ik wil thuis gewoon een relaxt netwerk met mijn 60Mbit-lijntje. Met mijn huidige Linksys WRT54GL kan ik niet optimaal gebruik maken van de aangeboden snelheid. Daarbij heb ik de router niet genomen vanwege het schermpje, het was leuk dat het erbij zit, maar het zit mij meer in de weg (ik nu de switch die ik ook heb staan niet kan stapelen).

Daarnaast voor de zeikerds. Met Dual-Band kan ik met bepaalde apparatuur op de 5Mhz-band zitten en met andere apparatuur op de 2.4Mhz-band zonder last te hebben van interventie van de apparatuur onderling.

Ontopic: Ik vind het sowieso raar van verkopers om geld te vragen voor transacties, ook al kost het ze geld. Ik hoef toch ook niet te betalen als ik contante betalingen doe (wat overigens onveiliger is én tevens de verkoper ook geld kost).
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
  donderdag 7 mei 2009 @ 21:56:10 #56
192683 AMDB
Visionair.
pi_68788557
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Weet je wel wat de kosten zijn die je als bedrijf voor de entree, het abonnement per maand en per transactie moet betalen Naar mijn idee nog grotere afzetters dan de Paypal-provisie...
Vast veel meer dan de kosten die je aan verkopers in je winkel uitgeeft!
pi_68789360
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 13:21 schreef star_gazer het volgende:
En in welk opzicht presteert deze router beter dan andere?
Waarschijnlijk iets meer in de richting van een fatsoenlijke snelheid wat 54 Mbit (effectief minder) inmiddels niet meer is voor veel toepassingen zonder gaten in muren te boren.

Schermpje zou me zelf ook gestolen kunnen worden trouwens.
pi_68791897
Gelukkig zijn er op Fok! ook mensen die wel mijn probleem en mijn denkwijze begrijpen .
  vrijdag 8 mei 2009 @ 10:28:36 #59
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_68801148
Het is inderdaad wel raar, koop je een product van > 100 euro, moeten er nog extra kosten berekend worden omdat het geld dezelfde dag nog op de rekening van de betreffende winkel staat .
Sommige winkels hebben 't nu anders opgelost (waarschijnlijk na klachten), de verzendkosten zijn gewoon verhoogd met de prijs wat eigenlijk werd berekend als je voor Ideal koos .
pi_68804555
Zit er ook een steel bij die hark van D-link?

Edit: steeL. (origineel was er inderdaad geen steek van te begrijpen)

[ Bericht 48% gewijzigd door trabant op 08-05-2009 17:05:21 ]
Farts are jazz to assholes
pi_68807481
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:00 schreef trabant het volgende:
Zit er ook een steek bij die hark van D-link?
?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')