Omdat t te laat is en ik t dan zonde van me vrije dag vindquote:
Kan Bami of Pizza ook?quote:Op donderdag 7 mei 2009 03:10 schreef halfbearad het volgende:
Biefstuk en eieren voor ontbijt. Bij gebrek aan biefstuk, in ieder geval goed eten.
Ik heb daarmee nog eens in anderhalve dag 2600km gereden. Wel met pauzes uiteraard. En niet alleen.
het maakt mij niks uit hoor. Heb het ook wel eens geprobeert, maar om 6 uur sliep ik.quote:Op donderdag 7 mei 2009 03:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Omdat t te laat is en ik t dan zonde van me vrije dag vind
Vandaar dus dit topicquote:Op donderdag 7 mei 2009 03:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
het maakt mij niks uit hoor. Heb het ook wel eens geprobeert, maar om 6 uur sliep ik.
Dat weet ik niet want ik ben geen diėtist. Wat ik wel weet is als je darmen teveel bezig zijn met verteren dat je erg moe kan worden. Bami kan denk ik nog wel, alhoewel je daar ook weer snel honger van krijgt. Pizza is voornamelijk vet en lastiger verteerbaar (dat kan lastig worden).quote:
Duhh, heb t al zovaak gedaan, kan t ook wel, maar de vorige keren werd t gewoon lastig in de na middag, dat wil ik nu voorkomen...quote:
geniaal tong :pquote:Op donderdag 7 mei 2009 03:18 schreef tong80 het volgende:
De laatste die dit probeerde reed in een zwarte Suzuki
Je bedacht je dat we je toch niet zouden geloven dus wijzigde je je post maar?quote:
Magnetronmaaltijden zijn niet echt optimaal. Vaak veel te zout. Hoe verser hoe beter, maar als je echt niks anders hebt zou je die kunnen proberen. Anders s'ochtends vroeg bij de appie wat versers halen en lekker koken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 03:14 schreef delano.888 het volgende:
En ik heb ook nog liggen (magnetronmaaltijd:)
"Prei stamppot, met spekjes en stroganoffburger"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |