quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:54 schreef Japsnars het volgende:
Blijkbaar heeft een of andere retard weer mijn nummer op marktplaats ofzo gedumpt![]()
Ik zie een verklaringquote:
Ik ook zei het dat ik geen broer hebquote:
Wat is je nummer ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:54 schreef Japsnars het volgende:
De afgelopen 10 minuten ben ik door meerdere mensen gebeld die allemaal op zoek waren naar ene Hugo Balzak![]()
Blijkbaar heeft een of andere retard weer mijn nummer op marktplaats ofzo gedumpt![]()
Klacht: Mensen die je telefoonnummer onder een super deal op marktplaats zetten
Klacht 2: Irritante mensen die ook echt geloven dat je een Wii/PS3 voor 100 euro verkoopt en je dan lastig gaan vallen
06-Japsnarsquote:
Laten we zeggen: 06 5325 3215quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ook zei het dat ik geen broer heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
06-52776277quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:14 schreef L-IS het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Heb je gebeld?quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
06-52776277
Dat nummer bestaat echt![]()
Mikel voot/poot ofzo
Jaquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
je maakt een grapje eh ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!!!!
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:54 schreef Japsnars het volgende:
De afgelopen 10 minuten ben ik door meerdere mensen gebeld die allemaal op zoek waren naar ene Hugo Balzak![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:53 schreef geevee het volgende:
Als het een advertentie is vraag hoe het is geplaatst b.v. marktplaats en hoe de tekst te vinden, zoek de tekst op en mail een klacht naar de helpdesk van de firma en vraag of ze per omgaande de tekst annuleren omdat het jouw nummer is en je van niets weet,vraag ook om een ban van de adverteerder!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |